TikTok امتیاز قابل توجهی را با دیزنی از جمله مرکز محتوا و مشارکت ناشر به دست آورد
به گزارش اپ خونه، TikTok دیزنی را به عنوان آخرین شریک انتشاراتی مشهور خود برای محصول تبلیغاتی پریمیوم خود، Pulse Premiere که در اوایل سال جاری معرفی شد ، انتخاب کرد .
این شرکت به ناشران بزرگ دیگر، از جمله NBCU، Condé Nast، DotDash Meredith، BuzzFeed و غیره خواهد پیوست، که ویدیوهای ایمن برند را برای بازاریابان ارائه می دهند تا تبلیغات خود را در اطراف خود قرار دهند.
قرارداد جدید همچنین باعث میشود که TikTok به دیزنی یک مقصد اختصاصی در برنامه ویدیویی ارائه دهد که در آن طرفداران دیزنی میتوانند ویدیوهایی از برندهای دیزنی تماشا کنند، با موسیقی و جلوههای ویژه دیزنی ویدیوهای خود را بسازند، چیزهای بیاهمیت با مضمون دیزنی را پخش کنند، و «کارتهای شخصیت» خود را جمعآوری کنند.
این شرکت این مرکز محتوا را “اولین در نوع خود” توصیف میکند و پیشنهاد میکند که مشارکت دیزنی فراتر از Premiere Pulse است، جایی که اکنون یکی از بزرگترین ناشران Pulse Premiere است، شامل امکانات ویژه میشود – و احتمالاً زمینه را برای موارد مشابه مانند مشارکت برندهای بزرگ در آینده TikTok آماده میکند.
این قرارداد به دیزنی کمک کرد تا صدمین سالگرد تاسیس شرکت والت دیزنی را جشن بگیرد، که خواستار برگزاری جشن ویژه در سراسر رسانه های اجتماعی بود.
دیزنی به تصمیم خود برای همکاری با TikTok اشاره کرد – اپلیکیشنی که هنوز به دلیل ارتباطش با چین و ماهیت اعتیادآور آن با نظارت دولت و شکایت های قانونی مواجه است – و اشاره کرد که این موضوع با دسترسی TikTok ارتباط دارد.
اسد ایاز، مدیر ارشد برند شرکت والت دیزنی، در اطلاعیه ای توضیح داد که مجموعه برندها و تجربیات دیزنی بیش از ۲۴۰ میلیارد بازدید در TikTok داشته است.
ایاز گفت.
« TikTok تبدیل به مقصدی برای طرفداران دیزنی شده است تا فیلمهای مورد علاقه خود را خلق کنند، درگیر شوند و با آنها ارتباط برقرار کنند، شخصیتها و تجربیات خود را نشان دهند، بنابراین ما از شراکت با آنها در جشن صدمین سالگرد این شرکت، هیجانزده هستیم.»
فعالسازی دیزنی در TikTok گسترده خواهد بود و شامل ۴۸ حساب کاربری دیزنی میشود که از تاریخ ۱۶ اکتبر به مدت چهار هفته در ۲۴ منطقه در سراسر جهان شرکت خواهند کرد.
این شامل برندهای دیزنی است که محتوایی از Disney، Pixar، Star Wars، Marvel. ، ESPN ، National Geographic ، Disney Parks و موارد دیگر را برجسته میکنند.
آن حسابهای TikTok که توسط دیزنی اداره میشود در مجموع بیش از ۱۵۰ میلیون دنبالکننده دارند، اما این تعداد ممکن است با این رویداد افزایش یابد زیرا طرفداران TikTok باید منتظر یادآوریهای روزانه باشند که چرا با «شخصیتهای مورد علاقه دیزنی، فرنچایزها، فیلمها و خاطرات دیزنی» ارتباط برقرار کردهاند.
همچنین ممکن است کاربران را وادار کند که محتوای مرتبط با دیزنی بیشتری در این پلتفرم ایجاد کنند.
برای کمک به این امر، دیزنی و تیک تاک همچنین یک لیست پخش Disney100 را برای جامعه منتشر خواهند کرد که شامل آهنگهای محبوب از کاتالوگ دیزنی، از کلاسیک از فیلمهایی مانند «سیندرلا» و «شیر شاه» تا آهنگهای فعلیتر از «داستان اسباببازی» است.
بهعنوان شریک ناشر Pulse Premiere، بازاریابان میتوانند در کنار محتوای سرگرمی و ورزشی دیزنی، تبلیغاتی را در جایگاههای ایمن با نام تجاری اجرا کنند.
اگرچه TikTok یک فید بیپایان و شخصیشده از محتوا را برای کاربران ارائه میکند، Pulse Premiere تضمین میکند که تبلیغات بلافاصله پس از آنچه که TikTok به عنوان «ویدیوهای مناسب» از شرکای انتشارات ممتاز خود مینامد اجرا میشود.
این شرکت قبلاً با انتشارات بزرگی برای این پیشنهاد همکاری کرده بود، از جمله NBCU، Condé Nast، DotDash Meredith، BuzzFeed، Hearst Magazines، Major League Soccer، UFC، Vox Media، و WWE.
TikTok گفت که به دلیل قرار گرفتن آنها، احتمال تعامل کاربرانش با تبلیغات Pulse در مقایسه با تبلیغات مشابه در سایر پلتفرم های ویدیویی، ۲.۶ برابر بیشتر است.
همچنین گفته شد که کمپینهای Pulse به طور میانگین ۹.۸% یادآوری برند و ۶.۸% آگاهی را افزایش دادند.