نرم افزار موبایل

TikTok اکنون در کشورهای بیشتری به سازندگان اجازه می دهد تا برای افکت های خود درآمد کسب کنند

به گزارش اپ خونه، این شرکت اعلام کرد که TikTok در حال گسترش برنامه درآمدزایی Effect Creator Rewards به مناطق بیشتری و کاهش آستانه پرداخت خود است.

این برنامه که در می ۲۰۲۳ راه اندازی شد ، به سازندگان برای جلوه هایی که از طریق پلتفرم توسعه AR TikTok، Effect House ایجاد می کنند، پاداش می دهد .

TikTok همچنین در حال به‌روزرسانی مدل پرداخت برنامه است، زیرا سازندگان اکنون فقط برای جلوه‌های استفاده شده در ویدیوهای عمومی پاداش دریافت می‌کنند.

این برنامه به ۳۳ منطقه دیگر از جمله آرژانتین، اتریش، بحرین، بلژیک، بلاروس، شیلی، کلمبیا، چک، دانمارک، اکوادور، مصر، یونان، مجارستان، اسرائیل، قزاقستان، کویت، مکزیک، مراکش، نیوزیلند، نروژ ، عمان، پرو، پرتغال، قطر، رومانی، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، سوئد، سوئیس، تایوان، تایلند، ترکیه و اروگوئه در حال گسترش است.

در حال حاضر Effect Creator Rewards در مجموع ۵۳ منطقه در دسترس است.

پیش از این، سازندگان به یک Effect ینیاز داشتند که در ۹۰ روز در ۲۰۰۰۰۰ ویدیوی واجد شرایط استفاده شود تا Effect شروع به جمع‌آوری جوایز کند.

اکنون، هر Effect باید فقط در ۱۰۰۰۰۰ ویدیوی واجد شرایط استفاده شود تا شروع به کسب پاداش کند. هنگامی که TikTok برای اولین بار این برنامه را در سال گذشته راه اندازی کرد، سازندگان به یک Effect نیاز داشتند که در ۵۰۰۰۰۰ ویدیو استفاده شود تا شروع به کسب جوایز کند.

این شرکت در ماه اکتبر این تعداد را به ۲۰۰۰۰۰ کاهش داد. به روز رسانی جدید شرایط واجد شرایط بودن را بسیار کمتر از نیاز اولیه برنامه به ارمغان می آورد.

در مورد مدل پرداخت به‌روز، فقط جلوه‌های استفاده شده در ویدیوهای عمومی واجد شرایط برای جمع‌آوری جوایز خواهند بود، در حالی که در گذشته، ویدیوهای واجد شرایط شامل ویدیوهای خصوصی نیز می‌شدند.

TikTok اذعان می‌کند که سازندگان می‌توانند انتظار داشته باشند که Effect های آن‌ها به دلیل این تغییر، ویدیوهای واجد شرایط «Effect Creator Rewards» کمتری دریافت کنند، اما برای جبران این موضوع، از مدل هزینه ثابت فاصله می‌گیرد و از مدل RPM (درآمد در هر مایل) پیروی می‌کند.

این شرکت گفت: با مدل جدید، سازندگان بر اساس مجموع ویدیوهای واجد شرایطی که از Effect خود در ۹۰ روز اول استفاده کردند، جوایزی را جمع‌آوری می‌کنند.

هنگامی که یک اثر به ۱۰۰۰۰۰ انتشار ویدیوی عمومی منحصربفرد برسد، یک سازنده شروع به جمع‌آوری جوایز می‌کند و تا پایان دوره ۹۰ روزه یا تا زمانی که به حداکثر پاداش برسد، به جمع‌آوری جوایز برای هر ویدیوی واجد شرایط اضافی ادامه می‌دهد.

این تغییر برای همه Effect  های منتشر شده اعمال می‌شود، در حالی که همه جلوه‌های منتشر شده قبل از به روز رسانی از مدل پرداخت و الزام قبلی پیروی می‌کنند.

از زمان راه‌اندازی این برنامه در سال گذشته، TikTok می‌گوید برخی از سازندگان به حداکثر پرداخت‌های خود یعنی ۱۴۰۰۰ دلار برای هر Effect و ۵۰۰۰۰ دلار در ماه رسیده‌اند.

اعلامیه چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که TikTok اعلام کرد که صندوق سازندگان اصلاح‌شده آن، درآمد کل سازندگان را بیش از ۲۵۰ درصد در شش ماه گذشته افزایش داده است.

این صندوق که یک سال پیش راه اندازی شد و در نهایت جایگزین صندوق سرمایه گذاری اولیه ۱ میلیارد دلاری TikTok شد ، در هفته های آینده از نسخه بتا خارج می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا