TikTok با ناشران برتر در جایگاه تبلیغاتی ممتاز و ایمن جدید خود، «Pulse Premiere» همکاری میکند
به گزارش اپ خونه، TikTok با ناشران بزرگی از جمله NBCU، Condé Nast، DotDash Meredith، BuzzFeed و دیگران در تلاش برای جذب دلارهای تبلیغاتی پریمیوم شریک است.
در NewFronts، شرکت سرگرمی ویدیویی یک محصول جدید تبلیغاتی ممتاز را معرفی کرد که به بازاریابان امکان میدهد برای اولین بار تبلیغات برند خود را مستقیماً پس از محتوای ناشر TikTok و شرکای رسانهای در بیش از دوجین دستهبندی، از جمله سبک زندگی، ورزش، سرگرمی، آموزش و بیشتر قرار دهند.
جایگاه تبلیغاتی که «Pulse Premiere» نام دارد، نوعی فضای امن برای برند را در شبکه ویدیوی اجتماعی TikTok ارائه میکند، زیرا تضمین میشود که تبلیغات آنها بلافاصله پس از آنچه TikTok به عنوان «TikToks مناسب» از سوی ناشران ممتاز از آن یاد میکند، اجرا میشود.
این اقدام میتواند نگرانیهای بالقوه در مورد قرار دادن تبلیغات در میان محتوای تولید شده توسط کاربر را برطرف کند که در سالهای گذشته باعث اختلال در درآمد تبلیغات YouTube شده است، زیرا گروهها مجبور شدهاند تبلیغات را به دلیل مطالب توهینآمیز و ناپسند از جمله سخنان مشوق عداوت و تنفر گرفته تا مسائل ایمنی کودکان مسدود کنند.
با پیشنهاد جدید TikTok، بازاریابان میتوانند از جایگاه خود اطمینان داشته باشند زیرا محتوا فقط در کنار ناشران قابل اعتماد اجرا میشود.
علاوه بر NBCU، Condé Nast، DotDash Meredith و BuzzFeed، این شرکت همچنین با مجلات Hearst، Major League Soccer، UFC، Vox Media و WWE در برنامه جدید شریک است.
به گفته این شرکت، علاوه بر این، بازاریابان میتوانند از پلتفرم تبلیغاتی TikTok برای پیوند کمپینهای خود با رویدادهای مهم از طریق Pulse Premiere استفاده کنند.
در همین حال، برای ناشران، جایگاههای تبلیغاتی جدید به آنها کمک میکند تا از طریق یک توافقنامه اشتراک درآمد، درآمد بیشتری از سرمایهگذاریهای TikTok خود ایجاد کنند.
TikTok از به اشتراک گذاشتن میزان هزینه قرار دادن تبلیغات جدید Pulse Premiere خودداری کرد و تنها گفت که آنها “جایگاه های تبلیغاتی برتر” هستند. همچنین سهم درآمد ناشران شرکت کننده را به تفصیل بیان نکرد.
Pam Drucker Mann، مدیر ارشد درآمد جهانی و رئیس، درآمد ایالات متحده و APAC در Condé Nast، گفت:
«در Condé Nast، قدرت برندهای ما به ما امکان میدهد برای 1B از مخاطبان درگیر در بسیاری از پلتفرمهای مرتبط، محتوای فرهنگساز ایجاد کنیم. TikTok به یکی از با ارزشترین شرکای ما تبدیل شده است و ابزارهای مختلفی را در اختیار ما قرار میدهد تا اطمینان حاصل کنیم که برندهای ما این مکالمات را در پلتفرم خود هدایت میکنند.
تبلیغکنندگان ما میدانند که فرهنگ KPI جدید است و راهحل Pulse Premiere در نهایت مشتریان را قادر میسازد تا خرید رسانهای را با نحوه مصرف برندهای ما مانند Vogue، GQ و Vanity Fair در TikTok مطابقت دهند.»
Pulse Premiere از پیشنهاد اولیه پالس TikTok که سال گذشته راه اندازی شد، ساخته شده است ، که به بازاریابان این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را در کنار ۴٪ محتوای برتر روی پلت فرم قرار دهند.
TikTok در آن زمان اشاره کرد که این برنامه اولین محصول تبلیغاتی بود که سهم درآمدی را با سازندگان محتوا ارائه کرد.
این شرکت میگوید دادههایش نشان میدهد که کاربران TikTok حدود ۲.۶ برابر بیشتر احتمال دارد با یک تبلیغ Pulse در مقایسه با یک تبلیغ مشابه در پلتفرم ویدیویی دیگر تعامل داشته باشند.
همچنین اشاره میکند که کمپینهای Pulse به طور میانگین ۹.۸% فراخوان برند و آگاهی را ۶.۸% افزایش داده است.
با این حال، در گزارشهای بعدی توسط Fortune ، Insider و دیگران ، سازندگان درآمد بسیار پایینی را از Pulse گزارش کردند – در برخی موارد درآمدی که حتی از ۵ دلار هم بیشتر نمیشد.
در میان سازندگانی که توسط Insider مصاحبه شدهاند، درآمد به ازای هر ۱۰۰۰ مشاهده ویدیو در Pulse یا RPM بین ۶ تا ۸ دلار بوده است.
یکی آن را به چیزی بیش از یک امتیاز کوچک برای وایرال شدن یک ویدیو تشبیه کرد، اما واضح است که سازندگان قرار نیست برای تقویت کسب و کار خود به سهم چرخش آگهی تکیه کنند.
در عوض، TikTok ابزارهای درآمدزایی دیگری مانند اهدای جریان زنده، اشتراکها و صندوق سازنده را برای سازندگان ارائه میکند – هرچند که دومی نیز با پرداخت مبالغ کم هزینه شده است.
امروزه، بسیاری از سازندگان از طریق معاملات تبلیغاتی برند و محتوای حمایت شده کسب درآمد می کنند، نه از طریق ابزارهای خود پلتفرم برای کسب درآمد.
محصول تبلیغاتی در نیمه دوم سال برای تبلیغکنندگان ایالات متحده عرضه میشود و سایر بازارها نیز به دنبال آن هستند.