اخبار اینترنت

TikTok به نفع Creativity Program جدیدتر خود، Creator Fund خود را تعطیل می کند

به گزارش اپ خونه، TikTok اعلام کرده است که صندوق اصلی ۱ میلیارد دلاری خود را تعطیل می کند و تمرکز را به Creativity Program جدیدتر خود معطوف می کند.

از ۱۶ دسامبر، Creator Fund در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و آلمان متوقف خواهد شد. سازندگانی که در حال حاضر در Creator Fund ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند به Creativity Program تغییر کنند.

Creator Fund، که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد، مدت هاست که توسط سازندگانی که از پرداخت های پایین شکایت داشتند، مورد انتقاد قرار گرفته است، به طوری که برخی می گویند برای ویدیوهایی که میلیون ها بازدید داشته اند، چند دلار درآمد کسب کرده اند.

در ماه فوریه، TikTok این Creativity Program را معرفی کرد و گفت که این صندوق منجر به پرداخت های بالاتر برای سازندگان محبوب می شود.

TikTok گفته است که فرمول پاداش برای Creativity Program برای ارائه میانگین درآمد ناخالص بالاتر برای بازدیدهای ویدیویی واجد شرایط فرموله شده است.

برخلاف Creator Fund که نیاز خاصی به مدت ویدیو نداشت، Creativity Program به سازندگانی که بیشتر از یک دقیقه ویدیو می‌سازند پاداش می‌دهد.

برای واجد شرایط بودن برای Creativity Program، سازندگان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و حداقل ۱۰۰۰۰ دنبال کننده و حداقل ۱۰۰۰۰۰ بازدید در ۳۰ روز گذشته داشته باشند.

طبق گفته TikTok، سازندگان واجد شرایطی که محتوای اصلی و با کیفیت بالا را بیش از یک دقیقه پست می‌کنند، می‌توانند تا ۲۰ برابر مبلغی که قبلاً توسط Creator Fund ارائه شده بود، کسب کنند.

ماریا جونگ، سخنگوی TikTok گفت:

«هدف نهایی ما ایجاد بهترین تجربه ممکن در TikTok و ارائه یک اکوسیستم قوی از پیشنهادات کسب درآمد به سازندگان است. بخشی از تلاش‌ها و تعهد مستمر ما برای ارائه، ما را ملزم به تکامل محصولات و استفاده از منابع در جاهای دیگر برای حمایت از سازندگان و کشف پیشنهادات جدید می‌کند.»

«ما Creativity Program را بر اساس آموخته‌ها و بازخوردهای Creator Fund توسعه دادیم، و همچنان که ویژگی‌های جدید را کشف می‌کنیم و ویژگی‌های موجود را برای غنی‌سازی بیشتر تجربه TikTok تقویت می‌کنیم، به گوش دادن و یادگیری از جامعه خود ادامه می‌دهیم.»

Creativity Program بخشی از مجموعه ابزارهای کسب درآمد TikTok است که شامل اشتراک‌های LIVE و TikTok Pulse است .

این شرکت همچنین دارای نکات و ویژگی‌های کسب درآمد از هدایا، به همراه ویژگی سری است که به سازندگان واجد شرایط اجازه می‌دهد محتوا را در پشت دیوار پرداخت ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا