» نرم افزار موبایل » TikTok تنظیمات DM خود را گسترش می دهد تا به کاربران اجازه دهد انتخاب کنند چه کسی می تواند به آنها پیام ارسال کند
TikTok تنظیمات DM
نرم افزار موبایل

TikTok تنظیمات DM خود را گسترش می دهد تا به کاربران اجازه دهد انتخاب کنند چه کسی می تواند به آنها پیام ارسال کند

بهمن 9, 1401 1۰11

به گزارش اپ خونه، TikTok به آرامی تنظیمات پیام‌رسانی مستقیم خود را گسترش داده است تا به کاربران این امکان را بدهد که از چه کسی می‌خواهند پیام دریافت کنند.

اکنون گزینه ها عبارتند از: همه، دوستان پیشنهادی، فالوورهای متقابل، افرادی که برایشان پیام ارسال کرده اید یا هیچکس.

قبل از این تغییر، فقط افرادی که کاربران به عنوان دوستان معرفی کرده بودند یا توصیه شده بودند، می توانستند برای یکدیگر در پلتفرم DM ارسال کنند. این تغییر ابتدا توسط The Information مشاهده شد.

وب سایت شرکت توضیح می دهد که اگر گزینه “همه” را انتخاب کنید، به این معنی است که هر کسی می تواند برای شما DM ارسال کند.

پیام‌های دوستان مشترک و افرادی که دنبال می‌کنید در صندوق ورودی شما ظاهر می‌شوند و پیام‌های افرادی که دنبال نمی‌کنید در درخواست‌های پیام ظاهر می‌شوند. می‌توانید این پیام‌ها را بپذیرید، حذف کنید یا گزارش دهید.

اگر گزینه “دوستان پیشنهادی” را انتخاب کنید، به این معنی است که دوستان توصیه شده، از جمله دوستان همگام سازی شده فیس بوک و مخاطبین تلفن، می توانند برای شما DM ارسال کنند.

گزینه “دوستان متقابل” به این معنی است که هر کسی که شما را دنبال می کند و شما را دنبال می کنید می تواند برای شما پیام ارسال کند. اگر گزینه “هیچکس” را انتخاب کنید، نمی توانید پیام مستقیم از کسی دریافت کنید.

TikTok خاطرنشان می کند که همچنان می توانید به تاریخچه پیام خود در صندوق ورودی خود دسترسی داشته باشید، اما نمی توانید پیام های مستقیم جدید را در آن چت ها دریافت کنید.

برای تغییر تنظیمات پیام‌رسانی مستقیم، باید روی نماد نمایه در پایین صفحه اصلی TikTok ضربه بزنید. در مرحله بعد، باید روی دکمه Menu در بالا ضربه بزنید و “Settings and privacy” را انتخاب کنید و سپس روی “Privacy” ضربه بزنید.

از آنجا، باید «پیام‌های مستقیم» را انتخاب کنید و سپس می‌توانید انتخاب کنید که به چه کسی اجازه دهید برای شما DM ارسال کند.

این تغییر نشان‌دهنده جدیدترین روشی است که TikTok در حال گسترش ویژگی‌های اجتماعی در پلتفرم خود در تلاش برای رقابت با اینستاگرام است. سال گذشته، این شرکت یک تب جدید «دوستان» را معرفی کرد که جایگزین تب «Discover» شد.

تصمیم TikTok برای دور شدن از برگه Discover نشان داد که به دنبال ارائه روشی جدید برای توصیه محتوا بر اساس دوستی های واقعی شما است.

سپتامبر گذشته، TikTok یک شبیه‌سازی BeReal به نام TikTok Now راه‌اندازی کرد که کاربران را تشویق می‌کرد تا در ازای مشاهده پست‌های دوستان خود، هر روز در یک زمان خاص محتوا ارسال کنند.

TikTok قبلاً خود را به عنوان یک پلتفرم سرگرمی موفق ثابت کرده است و اکنون احتمالاً به دنبال گسترش ویژگی‌های اجتماعی خود است تا کاربران را وادار کند که زمان بیشتری را صرف برنامه خود کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×