TikTok قصد دارد تجارت TikTok Shop خود را در ایالات متحده ده برابر کند و به ۱۷.۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۴ برساند
طبق گزارش اپ خونه ، TikTok به دنبال افزایش ده برابری تجارت TikTok Shop در ایالات متحده به ۱۷.۵ میلیارد دلار در سال جاری است .
گزارشی نشان می دهد که هدف حجم کالا در سال ۲۰۲۴ اخیراً در داخل شرکت مورد بحث قرار گرفته است و می تواند با پیشرفت سال اصلاح شود.
با این هدف، TikTok نه تنها به دنبال مقابله با آمازون است، بلکه شرکتهای چینی Temu و Shein را نیز به دنبال دارد، که هر دو در ایالات متحده محبوب شدهاند، اما TikTok چیزی دارد که دو شرکت دیگر ندارند. شبکه اجتماعی بسیار محبوبی که می تواند از ویدیوهای وایرال برای دستیابی به خریداران استفاده کند.
همانطور که بلومبرگ قبلا گزارش داده بود ، TikTok در مسیر جمع آوری حدود ۲۰ میلیارد دلار ارزش کالای ناخالص جهانی در سال گذشته بود.
اکثر فروش ها در آسیای جنوب شرقی مشاهده شد. TikTok اکنون علاقه مند است این موفقیت را برای ایالات متحده به ارمغان بیاورد.
علاوه بر این، این گزارش می گوید که این شرکت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه TikTok در آمریکای لاتین در ماه های آینده است.
TikTok در بیانیهای گفت: «ارقام فروش کالای مورد نظر ایالات متحده که توسط بلومبرگ ارائه شده است، نادرست است.»
این گزارش نشان می دهد که در طول فصل جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در ماه نوامبر، بیش از ۵ میلیون مشتری جدید ایالات متحده چیزی را از طریق فروشگاه TikTok خریداری کردند.
برنامه رسانه اجتماعی در حال حاضر حدود ۱۵۰ میلیون کاربر در ایالات متحده دارد
این خبر یک روز پس از آن منتشر شد که The Information گزارش داد که TikTok شروع به افزایش کمیسیونی که برای اکثر موارد از ۲٪ به ۸٪ در هر تراکنش دریافت می کند، می کند.
فروشگاه TikTok همچنین شروع به کاهش برخی از یارانه ها برای بازرگانان کرده است. شایان ذکر است که این کمیسیون ها هنوز به طور قابل توجهی کمتر از کارمزدهای فروشنده آمازون است که برای اکثر دسته بندی های محصولات حدود ۱۵٪ است.
فروشگاه TikTok که به طور رسمی در ایالات متحده راه اندازی شد . در سپتامبر ۲۰۲۳، به سازندگان اجازه میدهد محصولات را برچسبگذاری کنند تا کاربران بتوانند محصولات را از ویدیوهای درون فید و ویدیوهای لایو خریداری کنند.
برندها می توانند سبد محصولات خود را بسازند که از صفحات نمایه آنها قابل دسترسی است.
فروشگاه TikTok همچنین دارای یک تب اختصاصی است که به کاربران امکان می دهد موارد مختلف را جستجو کنند، محصولات را از طریق توصیه ها کشف کنند، موارد را در دسته های مختلف مرور کنند و سفارشات خود را مدیریت کنند.