TikTok می تواند به زودی فروشگاه تجارت الکترونیکی جدید خود را به ایالات متحده بیاورد
به گزارش اپ خونه، TikTok ممکن است در اوایل ماه آینده یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین در ایالات متحده راه اندازی کند.
بخش خرید درونبرنامه دارای خط تولید محصولات خود TikTok – که توسط تولیدکنندگان در چین عرضه میشود – به شرکت اجازه میدهد تا به طور مستقیم با Amazon، Shein، Temu و دیگر پلتفرمهای تجارت الکترونیک بزرگ رقابت کند.
همانطور که توسط Semafor گزارش شده است، فروشگاه جدید TikTok محصولاتی مانند اسباببازیها و وسایل آشپزخانه را در میان سایر موارد درون پلتفرم از طریق فروشگاه آنلاین جدید و همچنین یک تب تجارت الکترونیک اختصاصی در فروشگاه TikTok به فروش میرساند، یک ویژگی موجود که در آن کسبوکارها برای فروش محصولات خود در برنامه کمیسیون پرداخت میکنند .
هفته گذشته، این شرکت تأیید کرد که در حال آزمایش ویژگی خرید «Trendy Beat» در بریتانیا است که در آن محصولات توسط یک شرکت سنگاپوری متعلق به مادر TikTok که ByteDance نام دارد ،فروخته و ارسال میشوند.
اگرچه TikTok در ابتدا آزمایش نشدن پیشنهاد تجارت الکترونیکی جدید در ایالات متحده را تکذیب کرد، TechCrunch دریافت که این شرکت قبلاً یک درخواست علامت تجاری در ایالات متحده برای Trendy Beat ثبت کرده است، که نشان می دهد این ویژگی احتمالاً به نسخه ایالات متحده گسترش می یابد.
استراتژی تجارت الکترونیک TikTok هنوز در مراحل اولیه در ایالات متحده است.
این شرکت از نوامبر گذشته در حال آزمایش TikTok Shop بوده است که هنوز مورد توجه قابل توجهی قرار نگرفته است. احتمالاً این دلیلی است که TikTok منتظر آزمایش Trendy Beat در بازار ایالات متحده است.
تجارت الکترونیک TikTok عمدتاً در آسیا موفق بوده است، جایی که صنعت کلی سریعترین رشد اقتصادی را داشته است.
این شرکت برای توسعه تجارت خود در آسیای جنوب شرقی بانکداری می کند. TikTok میخواهد حجم تجارت الکترونیکی خود را بیش از چهار برابر کند و به ارزش ناخالص کالا در سال ۲۰۲۳ به ۲۰ میلیارد دلار در مقایسه با فروش ۴.۴ میلیارد دلاری سال گذشته برسد.