Tinder در پاییز امسال در میان بهروزرسانی محصول، عضویت «high» را راهاندازی میکند
به گزارش اپ خونه، طبق گفته Match Group ،شرکت مادر ، Tinder در حال آماده شدن برای راهاندازی یک عضویت جدید «high» در اواخر پاییز امسال و همچنین بهروزرسانی محصول با هدف ارائه خدمات بهتر به کاربران Gen Z است.
عضویت جدید Tinder در اوایل سال جاری توسط مدیر ارشد اجرایی Tinder Mark Van Ryswyk تأیید شد، که پس از آن در مصاحبه با Fast Company، پیشنهاد ماهیانه ۵۰۰ دلاری را “Tinder Vault” نامید.
به عنوان الهامبخش محصول جدید، Van Ryswyk به آموختههای حاصل از خرید یک برنامه دوستیابی سطح بالا، The League توسط Match Group در جولای ۲۰۲۲ اشاره کرد که میتواند تا ۱۰۰۰ دلار در هفته برای کاربران هزینه داشته باشد.
مدیر اجرایی گفت که این نشان می دهد که بازاری برای دوستدارانی وجود دارد که مایلند برای مسابقات با کیفیت و تجربیاتی که آنها را به سمت روابط جدید سوق می دهد هزینه بپردازند. اما او اشاره کرد که این محصول بر تکنولوژی تکیه خواهد کرد، نه به خواستگاران انسانی.
این شرکت به اشتراک گذاشت که انتظار دارد با توجه به مزایای اضافی که به همراه دارد، قیمت اولیه عضویت جدید «به طور قابل ملاحظهای بالاتر» از پیشنهادات فعلی Tinder باشد.
علاوه بر این، این محصول در دسترس محدود خواهد بود و آن را به یک پیشنهاد منحصر به فرد تر تبدیل می کند. جزئیات بیشتر در نامه سهامداران شرکت در دسترس نبود، اما ممکن است در جریان پرسش و پاسخ در تماس با سرمایه گذاران به دست آید.
این شرکت همچنین اشاره کرد که Tinder در نیمه دوم سال بهروزرسانی محصول مهم را با تمرکز بر ارائه خدمات بهتر به مخاطبان اصلی Gen Z خود عرضه خواهد کرد.
این بهروزرسانی شامل ویژگیهایی مانند درخواستها، آزمونها و شروعکنندههای مکالمه و همچنین استفاده از هوش مصنوعی برای نمایش محتوای مناسب برای افراد مناسب است.
در نامه سهامداران Tinder آمده است:
«در حالی که ویژگی اصلی Swipe در تجربه Tinder مرکزی باقی خواهد ماند، تغییرات به منظور پویاتر و جذابتر کردن برنامه هستند. ما انتظار داریم که این ویژگی ها در اواخر این ماه در بازارهای منتخب عرضه شوند.»
در سه ماهه، Match Group درآمدی معادل ۸۳۰ میلیون دلار داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد رشد داشت و درآمد سه ماهه بعدی را با اشاره به بازگشت Tinder به رشد ۸۷۵ تا ۸۸۵ میلیون دلار پیش بینی کرد .
طبق گزارش FactSet انتظار می رفت این شرکت ۸۱۱.۴ میلیون دلار درآمد داشته باشد.
Tinder مسئول ۴۷۵ میلیون دلار درآمد مستقیم در سه ماهه دوم بود که ۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت، که این شرکت به تصمیم استراتژیک خود برای تمرکز نیمه اول سال بر روی بهینهسازی و یک کمپین بازاریابی جدید، با عنوان «این با یک شروع میشود» نسبت داد.
Swipe که به «تسریع درآمد و بهبود رشد کاربر» ترجمه شده است.
این کمپین از نظر ثبت نام کاربران جدید و تشویق کاربران از کار افتاده، از جمله زنان، به پیوستن مجدد کمک کرد.
این شرکت همچنین به بهینهسازیهای قیمتگذاری جدید ایالات متحده که در پایان سهماهه اول معرفی شد و ارتقای بستههای اشتراک هفتگی محبوب به عنوان کمک به رشد Tinder اشاره کرد.
نقطه ضعف بهینهسازی قیمتگذاری در Tinder، کاهش پرداختکنندگان بود که با کاهش نرخ تبدیل، ۴ درصد نسبت به سال گذشته به ۱۰.۵ میلیون کاهش یافت.
پرداخت کنندگان Match Group به طور کلی ۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت و به ۱۵.۶ میلیون رسید.
در میان سایر نکات برجسته درآمد، Hinge به عنوان یکی از سه برنامه برتر دوستیابی با دانلود در ۱۴ بازار در سطح جهان ذکر شد. این اپلیکیشن همچنین با ۱.۲ میلیون پرداخت کننده، ۹۰ میلیون دلار درآمد در سه ماهه به دست آورد که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشت.
این شرکت همچنین درآمد عملیاتی ۲۱۵ میلیون دلاری را گزارش کرد که نشان دهنده حاشیه عملیاتی ۲۶ درصدی است. درآمد عملیاتی تعدیل شده ۳۰۱ میلیون دلار بود که نشان دهنده حاشیه ۳۶ درصدی است.