هوش مصنوعی

Truecaller با مایکروسافت همکاری می کند تا به هوش مصنوعی آن اجازه دهد به تماس ها با صدای شما پاسخ دهد

به گزارش اپ خونه، هوش مصنوعی در حال حاضر جایگزینی شغل عاملان صوتی را آغاز کرده است . اکنون، شرکت‌ها در حال بررسی راه‌هایی برای جایگزینی مدل‌های صوتی موجود توسط رایانه با نسخه‌های مصنوعی صدای انسان هستند.

Truecaller، سرویس شناسایی تماس گیرنده به طور گسترده، آخرین موردی است که این رویکرد را اتخاذ کرده و اعلام کرده است که اکنون به مشتریان اجازه می دهد از دستیار مجهز به هوش مصنوعی خود برای پاسخگویی به تماس های تلفنی با صدای خود استفاده کنند .

تجربه جدید از طریق همکاری با مایکروسافت به دست می آید که به شرکت سوئدی اجازه می دهد از فناوری صدای شخصی Redmond giant استفاده کند که در نوامبر به عنوان بخشی از Azure AI Speech معرفی شد .

با استفاده از صدای شخصی مایکروسافت، دستیار Truecaller که در دسترس کاربران پولی است، می‌تواند صدای کاربران را برای خوشامدگویی و پاسخگویی به تماس‌گیرندگان تکرار کند.

این علاوه بر گزینه های صوتی از پیش تعیین شده تولید شده توسط سیستم است که از طریق ویژگی کمک دیجیتالی در دسترس کاربران قرار می گیرد که به شما کمک می کند به تماس های تلفنی پاسخ دهید، تماس های ناشناس را نمایش دهید، پیام ها را دریافت کنید، از طرف شما پاسخ دهد یا حتی تماس را ضبط کنید.

کاربران Truecaller باید یک اسکریپت چند ثانیه ای را با صدای خود ضبط کنند تا پس از رضایت خود یک کپی دیجیتال ایجاد کنند. این به Assistant اجازه می دهد تا پاسخ دادن به تماس ها را در نسخه دیجیتال صدای شما آغاز کند.

به طور معمول، Truecaller’s Assistant گزینه ای برای ویرایش الگوی تبریک مقدماتی برای تماس گیرندگان فراهم می کند.

با این حال، Truecaller تأیید کرد که اگر از صدای شخصی خود به جای صدای تولید شده توسط سیستم استفاده کنید، الگوی تبریک را محدود کرده است. این طراحی شده است تا مشخص کند که تماس‌گیرندگان یک نسخه دیجیتالی از صدای کاربر را می‌شنوند.

با این وجود، پاسخ های بعدی را می توان بر اساس ترجیحات کاربر سفارشی کرد. ویژگی صدای شخصی Azure AI Speech که با دسترسی محدود و فقط برای ثبت نام در دسترس است ، همچنین به خروجی‌های گفتاری که ایجاد می‌کند، واترمارک اضافه می‌کند تا به ابزار آشکارساز امکان تشخیص صدای مصنوعی را بدهد .

“ما کاملاً معتقدیم که ویژگی صدای شخصی، شیوه مدیریت تماس‌های کاربران را متحول می‌کند و تجربه کلی آنها را با Truecaller Assistant ارتقا می‌دهد.”

رافائل مایمون، مدیر محصول و مدیر کل Truecaller Israel در بیانیه‌ای گفت: ما مشتاقانه منتظر بررسی بیشتر پتانسیل فناوری‌های صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی با همکاری مایکروسافت هستیم و راه‌حل‌های نوآورانه‌تری را به پایگاه کاربران جهانی خود ارائه می‌کنیم.

ویژگی صدای شخصی در Truecaller’s Assistant طی چند هفته آینده از ایالات متحده، کانادا، استرالیا، آفریقای جنوبی، هند، سوئد و شیلی شروع خواهد شد.

در ابتدا برای کاربران بتا عمومی و بعداً برای همه کاربران در بازارهای واجد شرایط در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا