» اخبار اینترنت » Twitter Blue for Business اکنون به شرکت ها اجازه می دهد تا کارمندان خود را شناسایی کنند
Blue for Business
اخبار اینترنت

Twitter Blue for Business اکنون به شرکت ها اجازه می دهد تا کارمندان خود را شناسایی کنند

آذر 29, 1401 1۰13

به گزارش اپ خونه، توییتر هفته گذشته همزمان با راه اندازی مجدد توییتر آبی، «Blue for Business» را راه اندازی کرد. در آن زمان این شبکه اجتماعی یک علامت طلایی به کسب و کارها اختصاص داده بود. اکنون جزئیات بیشتری را ارائه می دهد.

با Blue for Business، توییتر همچنین یک نشان اضافی ارائه می‌دهد که به سازمان‌ها کمک می‌کند مارک‌ها و افراد مرتبط با آن را شناسایی کنند.

استر کرافورد، مدیر محصول توییتر گفت که پلتفرم رسانه اجتماعی در حال راه اندازی یک برنامه آزمایشی برای Blue for Business با کسب و کارهای منتخب است. کرافورد گفت که این شرکت قصد دارد سال آینده این را به سازمان های بیشتری گسترش دهد.

کسانی که Blue for Business دارند یک نشان کوچک در کنار نام نمایشی نمایه خود نیز دریافت می‌کنند که به دیگران نشان می‌دهد که با سازمان مذکور کار می‌کنند. به عنوان مثال، می توانید یک نشان مربعی توییتر را در کنار نام نمایشی کرافورد ببینید.

ما در حال راه‌اندازی آزمایشی Blue for Business هستیم، بنابراین از امروز شروع به دیدن نشان‌های شرکت در نمایه‌های منتخب خواهید کرد. ما به زودی برنامه را گسترش خواهیم داد و مشتاقانه منتظر اضافه شدن مشاغل بیشتری در سال جدید هستیم! https://t.co/ytnMRO5rcE

— استر کرافورد ✨ (@esthercrawford) 19 دسامبر ۲۰۲۲

برندها، خانه‌های رسانه‌ای و دیگران اکنون به جای تصویر گرد، یک تصویر نمایه مربعی دارند که تمایز واضح‌تری ایجاد می‌کند. اما مشخص نیست که آیا تصویر نمایه مربعی بخشی از بسته آبی برای کسب و کار است یا خیر.

توییتر هنوز جزئیاتی را درباره مبلغی که برای Blue for Business دریافت می‌کند و مزایای دیگری که ممکن است به همراه داشته باشد به اشتراک نگذارد، اما تاکید کرد که «یک شرکت می‌تواند هر تعداد از افراد، مشاغل و برندهای وابسته خود را به حساب خود پیوند دهد.»

این شرکت گفت که سازمان‌ها، خانه‌های رسانه و تیم‌های ورزشی می‌توانند از این ویژگی برای پیوند دادن حساب‌های کارمندان، روزنامه‌نگاران و بازیکنان خود استفاده کنند.

«با ایجاد این ارتباط، ما این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنیم که شبکه‌هایی را در سازمان‌های خود در توییتر ایجاد کنند. کسب‌وکارها می‌توانند به رهبری، برندها، دسته‌های پشتیبانی، کارمندان یا تیم‌های خود وابسته شوند. روزنامه نگاران، بازیکنان تیم های ورزشی یا شخصیت های فیلم همگی می توانند وابسته باشند.»

در حالی که شناسایی برندها و کارمندان مرتبط ویژگی خوبی برای شرکت‌ها است، آنها می‌خواهند مزایای بیشتری از این طرح کسب کنند.

توییتر در ۴۸ ساعت گذشته یک ترن هوایی داشته است. این شرکت سیاست وحشتناکی را برای ممنوع کردن پیوندها و دسته‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، ماستادون و حتی ابزارهای لینک‌در بیو Linktree و lnk.bio اجرا کرد.

توییتر پس از مواجهه با واکنش‌های شدید در مورد آن، به سرعت توییت‌ها و صفحه خط‌مشی را که جزئیات اعلامیه را توضیح می‌داد، حذف کرد. از سوی دیگر، ایلان ماسک، رئیس توییتر، نظرسنجی را انجام داد و از مردم پرسید که آیا او باید از سمت مدیرعاملی کنار برود یا خیر – و ۵۷ درصد از مردم به آن رای مثبت دادند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×