استارتاپ

Webflow برای افزودن شخصی‌سازی صفحه وب مبتنی بر هوش مصنوعی، Intellimize را خریداری می‌کند

به گزارش اپ خونه، Webflow ، یک پلتفرم طراحی و میزبانی وب که بیش از ۳۳۰ میلیون دلار با ارزش ۴ میلیارد دلار جمع آوری کرده است، در حال گسترش به بخش جدیدی است: بهینه سازی بازاریابی.

Webflow اعلام کرد که Intellimize را خریداری کرده است ، استارتاپی که از هوش مصنوعی برای شخصی سازی وب سایت ها برای بازدیدکنندگان منحصر به فرد استفاده می کند.

شرایط معامله فاش نشده است اما یک منبع آگاه می گوید که قیمت خرید در محدوده “هشت رقمی” بوده است.

اکثریت تیم Intellimize – حدود ۵۰ نفر – به Webflow خواهند پیوست. اما برخی از کارکنان اخراج شدند.

ولاد ماگدالین، مدیر عامل Webflow، گفت که Intellimize برای اولین خرید Webflow مناسب است زیرا محصول آن نیازی را که بسیاری از مشتریان Webflow به اشتراک می‌گذارند برآورده می‌کند: شخصی‌سازی و بهینه‌سازی وب‌سایت‌هایشان.

ماگدالین گفت:

«موضوع مشترک در میان بسیاری از بخش‌های مشتریان ما این است که آن‌ها وب‌سایت‌های حرفه‌ای می‌سازند که نه تنها عالی به نظر می‌رسند، بلکه در نهایت نتایج کسب‌وکار را به دنبال دارند – و تعداد زیادی از مشتریان و شرکای ما از ما می‌خواهند تا به آنها کمک کنیم تا کیفیت خوبی داشته باشند.»

 وب سایت های آنها می توانند مشتریان جدیدی را فراتر از مرحله ساخت اولیه برای آنها به ارمغان بیاورند.

“Intellimize به سرعت به عنوان یک محصول واقعاً چشمگیر در این فضا ظاهر شد که بسیاری از رهبران بازاریابی و رشد به آن علاقه داشتند و به زودی کاملاً آشکار شد که ترکیب نیروهای محصولات مربوطه و تیم های ما می تواند ترکیب بسیار قدرتمندتری ایجاد کند.”

گای یالیف، رئیس سابق بازاریابی عمودی در توییتر، Intellimize را در سال ۲۰۱۶ با برایان وب و جین لیم تأسیس کرد.

یالیف در حالی که قبلاً در یاهو کار می‌کرد، با لیم، معاون مهندسی یاهو در آن زمان، و وب، که معمار تیم توصیه‌کننده محتوای شخصی‌شده یاهو بود، کار می‌کرد.

بر اساس آماری که توسط Porch Group Media نقل شده ، هفتاد و چهار درصد از مشتریان وقتی محتوای یک وب سایت سفارشی نشده است، احساس ناامیدی می کنند.

شرکت‌هایی که شخصی‌سازی می‌کنند ، نه تنها افزایش درآمد، بلکه هزینه بازاریابی کارآمدتری را گزارش می‌دهند .

شرکت‌ها یک الگوی وب‌سایت ایجاد می‌کنند، سپس هوش مصنوعی Intellimize آزمایش‌هایی را اجرا می‌کند، با دستگیره‌ها و شماره‌گیری‌های مختلف مانند قبل از ارائه نتایج برتر به بازدیدکنندگان دست و پنجه نرم می‌کند.

اکنون، Intellimize تنها کسی نیست که این کار را انجام می دهد.

شخصی سازی آمازون می تواند محصولات و توصیه های جستجوی مناسب را در وب ارائه دهد. استارت‌آپ‌هایی مانند Evolv AI و Optimizely متعلق به Episerver، اشکال خاصی از تست وب A/B را با الگوریتم‌ها خودکار می‌کنند.

به پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Adobe’s GenStudio، Movable Ink ، Mutiny و Blend اشاره نمی‌کنیم که در اشکال جدید و جدید شخصی‌سازی تجربه شتاب می‌کنند.

اما Intellimize – چه به دلیل فناوری، مشارکت یا تبلیغات – توانست جایگاه قابل توجهی در بازار برای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند.

در زمان خرید، Intellimize – که بیش از ۵۰ میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی مانند Cobalt Capital، Addition، Amplify Partners و Homebrew جمع‌آوری کرده بود، چندین مشتری از جمله Sumo Logic، Dermalogica و ZoomInfo داشت.

ماگدالین گفت:

«تیم Intellimize قبلاً بیشتر ابزارهای شخصی‌سازی و بهینه‌سازی را که ما در نظر داشتیم در داخل خود بسازیم ساخته بود و فهرست قابل توجهی از مشتریان سازمانی با استفاده از راه حل آنها داشت. تیم و محصول آن‌ها برای تقویت شخصی‌سازی وب‌سایت و بهینه‌سازی نرخ تبدیل، تخصص در سطح جهانی را در یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به نمایش گذاشتند، که ما معتقدیم افزوده‌ای بسیار قدرتمند به پلتفرم موجود Webflow خواهد بود.»

بنابراین با پیوستن شرکت به بخش Webflow، مشتریان Intellimize چه تغییراتی را می توانند انتظار داشته باشند؟

یالیف تاکید کرد که موارد مخرب زیادی وجود ندارد. Intellimize به طور مستقل به مشتریان غیر Webflow فروخته می‌شود، اما به طور فزاینده‌ای به خدمات Webflow پیوند می‌یابد و با آنها یکپارچه می‌شود.

در همین حال، یالیف به عنوان «رئیس شخصی‌سازی» به Webflow می‌پیوندد و تلاش های شخصی سازی محصول در Webflow را انجام می دهد.

یالیف گفت:

«پیوستن به جریان وب به ما این امکان را می دهد که حرکت رو به جلو خود را افزایش دهیم و به طور قابل توجهی تسریع کنیم. Webflow در حال ایجاد راه حل یکپارچه خود برای ساخت، طراحی و بهینه سازی وب سایت است. Intellimize پایه و اساس بخش های شخصی سازی و بهینه سازی آن چشم انداز است. با هم، می‌توانیم بازیکنان بزرگ‌تر، بسیار گران‌تر و سخت‌تر در فضای تجربه دیجیتال را به عهده بگیریم.»

در اینجا برداشت ماگدالین است:

«ادغام Intellimize مخاطبان اصلی ما را فراتر از طراحان و توسعه‌دهندگان گسترش می‌دهد… برای فاز اولیه [ادغام]، ما بر روی ادغام بومی هر دو محصول خود با هم تمرکز کرده‌ایم – بنابراین مشتریان باید انتظار داشته باشند که بهترین Webflow و بهترین Intellimize باشد. »

در اواخر امسال به عنوان یک تجربه محصول یکپارچه در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا