WhatsApp پیامهای Meta Verified و سفارشیسازی شده را برای مشاغل کوچک در هند میآورد
به گزارش اپ خونه، واتساپ اکنون به کسبوکارهای کوچک در هند اجازه میدهد برای یک نشان Meta Verified ثبتنام کنند و به آنها امکان ارسال پیامهای سفارشی به مشتریان را میدهد.
بر اساس گزارش مشترک متا و Bain & Company که در ماه می منتشر شد، هند خانه بیش از ۶۵ میلیون کسب و کار کوچک و متوسط است، اما محصولات تنها حدود ۵ میلیون از آنها به صورت آنلاین به فروش میرسند.
این شرکت در تلاش است تا با تبلیغ WhatsApp Business از این فرصت بازار حداکثر استفاده را ببرد، زیرا این برنامه توسط اکثریت قریب به اتفاق هندی ها برای پیام رسانی استفاده می شود و به عنوان یک راه مطلوب برای کسب و کارهای کوچک برای ارتباط با مشتریان ظاهر شده است.
این شرکت گفت که اشتراکهای Meta Verified به کاربران WhatsApp Business امکان دسترسی به ویژگیهایی مانند توانایی ایجاد صفحات سفارشی WhatsApp قابل کشف در وب، پشتیبانی از چند دستگاه و چندین حساب کارمند را میدهد.
Meta Verified برای WhatsApp Business از حدود ۸ دلار (حدود ۶۳۹ روپیه) در ماه برای کاربران هندی شروع می شود.
علاوه بر Meta Verified، کسبوکارهای کوچکی که از WhatsApp Business استفاده میکنند اکنون میتوانند پیامهای سفارشی – یادآوریهای قرار ملاقات، آرزوهای تولد یا بهروزرسانیهای مربوط به فروش – را با هزینه کمتر از یک روپیه برای مشتریان برنامهریزی کرده و ارسال کنند.
کسبوکارها همچنین میتوانند نام مشتریان را درج کنند و دکمههای تماس با اقدام قابل تنظیم را اضافه کنند.
سپتامبر گذشته، متا برنامه تأیید حساب های تجاری خود را در اینستاگرام و فیس بوک راه اندازی کرد.
واتساپ همچنین ابتکاری به نام «WhatsApp Business Yatra» (یک تور تجاری واتساپ به زبان هندی) را آغاز میکند که از طریق آن این شرکت از این سرویس بازدید کرده و خدمات را در شهرهای سطح ۲ و رده ۳ کشور با هدف ارائه آموزش افراد به مشاغل کوچک
«به عنوان بخشی از این ابتکار، ما به کسبوکارهای کوچک آموزش خواهیم داد تا حسابهای WhatsApp Business خود را راهاندازی کنند، کاتالوگها ایجاد کنند، نحوه راهاندازی تبلیغاتی که روی واتساپ کلیک میکنند و موارد دیگر را انجام دهند. ما همچنین یک مرکز منبع در وب سایت خود خواهیم ساخت که به عنوان یک مرکز آموزش دسترسی سریع برای این مشاغل عمل می کند.»