اخبار اینترنت

X، که قبلا توییتر بود، الزامات برنامه اشتراک درآمد تبلیغاتی خود را کاهش می دهد

به گزارش اپ خونه، شبکه اجتماعی X متعلق به ایلان ماسک که قبلا توییتر بود، اعلام کرد که الزامات برنامه پرداخت سازندگان خود را کاهش می دهد.

این شرکت گفت که سازندگانی که در سه ماه گذشته ۵ میلیون بازدید به دست آورده‌اند، واجد شرایط اشتراک درآمد تبلیغاتی خواهند بود که یک سوم از ۱۵ میلیون مورد نیاز قبلی است.

این شرکت گفت که سازندگان می توانند به جای ۵۰ دلار تا ۱۰ دلار برداشت کنند. کاربران هنوز باید تأیید شوند و باید حداقل ۵۰۰ دنبال کننده داشته باشند تا واجد شرایط پرداخت باشند.

اکنون، حتی افراد بیشتری می توانند برای پست کردن پول دریافت کنند!

ما آستانه واجد شرایط بودن اشتراک درآمد تبلیغات را از ۱۵ میلیون به ۵ میلیون بار نمایش در ۳ ماه گذشته کاهش داده‌ایم. ما همچنین حداقل آستانه پرداخت را از ۵۰ دلار به ۱۰ دلار کاهش داده ایم.

برای دسترسی به اشتراک Premium ثبت نام کنید.

— پشتیبانی (@Support) 10 اوت ۲۰۲۳

مدت کوتاهی پس از اعلام، ماسک شرطی را اضافه کرد که بیان می‌کرد تنها برداشت‌های حساب‌های تایید شده برای اشتراک‌گذاری درآمد تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود.

او هشدار داد: «در غیر این صورت کلاهبرداران از ربات‌ها برای اسپم کردن نماها تا بی نهایت استفاده می‌کنند.

این در اصل به این معنی است که X Premium (fka Twitter Blue) برای حساب هایی که بیش از ۵ میلیون بازدید ایجاد می کنند رایگان است.

توجه داشته باشید، فقط بازدیدها از دسته‌های تایید شده به حساب می‌آیند، زیرا کلاهبرداران در غیر این صورت از ربات‌ها برای اسپم کردن نماها تا بی نهایت استفاده می‌کنند.»

در حال حاضر، X به کاربران خود راهی برای بررسی «نماهای تأیید شده» پست‌هایشان ارائه نمی‌کند. مشخص نیست که سازندگان چگونه می‌توانند تعداد بازدیدها یا برداشت‌هایی که پست‌هایشان از کاربران تأیید شده دریافت کرده‌اند را بیابند.

این شرکت در ماه ژوئیه شروع به پرداخت پول به برخی از سازندگان واجد شرایط کرد و در اواخر ماه، برنامه را برای سازندگان تأیید شده در سراسر جهان باز کرد . ماسک در ماه ژوئن گفت که اولین بلوک پرداختی سازندگان نزدیک به ۵ میلیون دلار خواهد بود .

X هفته گذشته گفت که به دلیل افزایش ثبت نام، پرداخت برنامه ریزی شده برای ۳۱ ژوئیه با تاخیر مواجه شد .

علاقه به اشتراک‌گذاری برگردان‌های تبلیغاتی توسط سازندگان محتوا بسیار فراتر از انتظارات ما بوده است، بنابراین پردازش چند روز دیگر طول می‌کشد.

در اوایل هفته، X تنظیمات حساسیت جدیدی را برای تبلیغ‌کنندگان اعلام کرد تا به آنها اجازه دهد سطوحی مانند «آرام»، «استاندارد» و «محافظه‌کار» را انتخاب کنند.

این سطوح تصمیم می گیرند که چه نوع محتوایی می تواند در مجاورت تبلیغات آنها ظاهر شود. این گسترش همکاری شرکت رسانه های اجتماعی با Integral Ad Science (IAS) است که در ژانویه کار خود را با آن آغاز کرد تا به بازاریابان بگوید که آیا تبلیغات آنها در مورد محتوای نامناسب قرار می گیرد.

لیندا یاکارینو ، مدیر عامل X ، در گفتگو با اسپیس گفت که این شرکت به “شکست” نزدیک است. یاکارینو در اولین مصاحبه خود پس از تصاحب کرسی اجرایی در شرکت، همچنین فاش کرد که X در حال کار بر روی یک ویژگی است که به کاربران امکان تماس ویدیویی با یکدیگر را می دهد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا