» اخبار اینترنت » X که قبلا توییتر بود، اکنون به کاربران پولی این امکان را می دهد که تیک مارک های خود را پنهان کنند
پنهان کردن تیک در ایکس
اخبار اینترنت

X که قبلا توییتر بود، اکنون به کاربران پولی این امکان را می دهد که تیک مارک های خود را پنهان کنند

مرداد ۱۱, ۱۴۰۲ 1۰3

به گزارش اپ خونه، شرکت رسانه‌های اجتماعی X، که قبلا توییتر بود، اکنون به کاربران پولی اجازه می‌دهد تا علامت‌های تأیید صحت خود را پنهان کنند.

شرکت متعلق به ایلان ماسک سال گذشته با راه اندازی مجدد توییتر بلو، تاییدیه پولی را معرفی کرد. این سرویس در طول تمرین تغییر نام تجاری در حال انجام به XBlue تغییر نام داد.

این شرکت صفحه راهنمای اشتراک‌های پولی را با عنوان «درباره آبی توییتر» به‌روزرسانی کرده است و می‌گوید حتی اگر علامت تیک را پنهان کنید ممکن است در برخی مکان‌ها قابل مشاهده باشد.

این شرکت جزئیات بیشتری در مورد آن مکان‌داران ارائه نکرد.

به عنوان یک مشترک، می توانید انتخاب کنید که علامت تیک خود را در حساب خود پنهان کنید. علامت تیک روی پروفایل و پست‌های شما پنهان می‌شود. علامت بررسی ممکن است همچنان در برخی مکان‌ها ظاهر شود و برخی از ویژگی‌ها همچنان می‌توانند نشان دهند که اشتراک فعالی دارید.

«برخی از ویژگی‌ها ممکن است در حالی که علامت تیک شما پنهان است، در دسترس نباشند. ما به توسعه این ویژگی ادامه خواهیم داد تا آن را برای شما بهتر کنیم.»

ظاهراً این به کاربران کمک می کند تا از ویژگی های اشتراک بدون نشان دادن اینکه یک حساب تأیید شده هستند، بهره مند شوند. گزینه پنهان کردن علامت تیک در بخش «سفارشی‌سازی نمایه» تنظیمات حساب نمایش داده می‌شود.

کاربران پولی در X می‌توانند تیک‌های خود را پنهان کنند

کاربران پولی در X می‌توانند تیک‌های خود را پنهان کنند

در ماه مارس، مهندس معکوس برنامه، الساندرو پالوزی، خاطرنشان کرد که توییتر در حال کار بر روی یک ویژگی برای پنهان کردن تیک مارک ها با تأیید هویت است.

سروصدای زیادی در مورد راستی‌آزمایی پولی به وجود آمد، زیرا تشخیص حساب‌های تأیید شده قدیمی افراد برجسته و کاربرانی که برای علامت تأیید پرداخت کرده بودند، دشوار بود .

در ماه آوریل، توییتر تیک های قدیمی را حذف کرد ، اما بعداً تیک را برای حساب های برتر بازگرداند – حتی اگر آنها برای آن پولی پرداخت نکرده باشند.

از زمان راه‌اندازی مجدد، این شرکت ویژگی‌هایی مانند محدودیت ۱۰۰۰۰ کاراکتری برای پست‌ها ، محدودیت آپلود ویدیوی ۳ ساعته ، تبلیغات کمتر در جدول زمانی ، و اخیراً اشتراک‌گذاری درآمد تبلیغات برای کاربران مشترک را به منظور تشویق مردم به پست‌گذاری معرفی کرده است.

بیشتر روی پلت فرم در ماه مه، این پلتفرم همچنین ویژگی هایی مانند DM های رمزگذاری شده را برای کاربران تأیید شده فعال کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×