اخبار اینترنت

X سعی می کند با اعتبار جدید ۲۵۰ دلاری تبلیغ کنندگان را جذب کند

به گزارش اپ خونه، X، شرکتی که قبلاً با نام توییتر شناخته می شد، ابتکار جدیدی با هدف جذب مشاغل کوچکتر برای تبلیغات در پلت فرم خود دارد.

این شرکت اعلام کرد که در صورت خرج کردن ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر در کمپین‌های تبلیغاتی جدید در ۳۰ روز آینده، یک اعتبار تبلیغاتی ۲۵۰ دلاری برای کسب‌وکارهای منتخب ارائه می‌کند.

X در پست خود اعلام کرد که بیش از هشت نفر از هر ۱۰ مشتری X فعال، مشاغل کوچک تا متوسط ​​(SMB) هستند – بخشی از بازار که X در آن تبلیغ جدید خود را هدایت می کند.

در یک پرسش متداول مرتبط ، X می‌گوید اعتبار آگهی در ۳۱ دسامبر سالی که صادر شد منقضی می‌شود و ممکن است مشمول حداقل هزینه شود.

بیش از هشت نفر از هر ۱۰ مشتری X فعال SMB هستند و امروز ما به تعداد بیشتری از آنها اجازه می دهیم تا قدرت X Ads را تجربه کنند.
زمانی که کسب‌وکارهای منتخب ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر را در یک کمپین جدید در ۳۰ روز آینده خرج می‌کنند، یک اعتبار آگهی یک‌باره ۲۵۰ دلاری ارائه می‌کنیم.

— Business (@XBusiness) 23 اوت ۲۰۲۳

این اعلامیه به دنبال مصاحبه ای است که لیندا یاکارینو، مدیرعامل X اخیراً با CNBC انجام داد و در آن به طور گسترده در مورد برنامه های آینده X صحبت کرد .

او به این رسانه گفت که X در حال ادغام فناوری تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به برندها اجازه می‌دهد انتخاب کنند که چقدر می‌خواهند در مورد انواع محتوایی که تبلیغاتشان در کنار آن قرار می‌گیرد دقت کنند. جایگاه های تبلیغاتی که کمتر محافظه کارانه هستند با تخفیف فروخته می شوند.

یاکارینو همچنین آگهی‌دهندگانی را که پس از تسلط هرج‌ومرج الون ماسک بر شرکت که باعث شده بود بسیاری از تبلیغ‌کنندگان بزرگ از شرکت خارج شوند یا حداقل هزینه‌های تبلیغات خود را مجدداً ارزیابی کنند، به X باز می‌گشتند، از جمله کوکاکولا و استیت فارم، اشاره کرد.

علیرغم تضمین های یاکارینو، واقعیت این است که درآمد تبلیغات توییتر/X رو به کاهش بوده است.

بر اساس مقاله ژوئن نیویورک تایمز ، درآمد تبلیغاتی توییتر/ایکس در ایالات متحده برای پنج هفته از اول آوریل تا هفته اول ماه مه ۸۸ میلیون دلار بوده است که کاهش ۵۹ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

اسناد داخلی که خروجی به دست آورده بود. علاوه بر این، Twitter/X به طور منظم تا ۳۰ درصد از پیش‌بینی‌های فروش هفتگی ایالات متحده کوتاهی کرده است.

حتی مالک X، ماسک، در مورد کاهش درآمد تبلیغات صحبت کرده است، و فقط در ماه گذشته پست کرد که X به دلیل کاهش تقریباً ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات و بدهی های سنگین، همچنان شاهد جریان نقدی منفی است.

با کمال تعجب، یاکارینو تنها یک ماه بعد ادعا کرد که X “بسیار نزدیک به شکسته شدن” است، API X، مجوز داده و کسب و کارهای اشتراک را به عنوان کمک به آن، در کنار تبلیغات به عنوان کمک به دستیابی به آن هدف، اعتبار بخشید.

در حالی که اعتبارات تبلیغاتی یک رویه تجاری رایج است، واضح است که در مورد X، برای ایجاد فشار کمی به برندها بیشتر به تبلیغات نیاز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا