استارتاپ

آتلانتیک مانی خدمات ارز خارجی ارزان خود را در سراسر اروپا راه اندازی می کند

به گزارش اپ خونه، استارت‌آپ فین‌تک آتلانتیک مانی در حال ارائه خدمات انتقال پول بین‌المللی خود به بازارها و پلتفرم‌های بیشتری است.

این شرکت ابتدا در انگلستان با GBP به عنوان ارز پایه و ۹ ارز مختلف در سمت گیرنده شروع به کار کرد.

از آن زمان، این شرکت گسترش یافته است و اکنون در ۲۹ کشور اروپایی فعال است. کاربران می توانند یورو را از طریق Atlantic Money تبدیل کنند و به یک حساب بانکی خارجی پول ارسال کنند.

چیزی که آتلانتیک مانی را از رقبا متمایز می کند این است که روی هزینه ثابت تمرکز می کند. این شرکت معمولاً هیچ نشانه گذاری روی نرخ ارز اضافه نمی کند و برای هر انتقال ۳ یا ۳ یورو هزینه می کند، خواه ۱۰۰ یورو، ۵۰۰۰ یورو یا ۵۰۰۰۰۰ یورو ارسال کنید.

علاوه بر راهروهای جدید، آتلانتیک مانی همچنین در حال راه اندازی برنامه تلفن همراه خود در اندروید است . این شرکت همچنین قصد دارد در آینده یک اپلیکیشن تحت وب راه اندازی کند.

این استارتاپ قبلاً از Ribbit Capital، Index Ventures، Kleiner Perkins، ۲۰VC، Amplo و Elefund جمع آوری کرده و به عنوان یک موسسه پرداخت در بلژیک و بریتانیا تنظیم می شود.

البته، هنگام مقایسه محصول از بازیکنان مشهوری مانند Wise ، محدودیت‌هایی وجود دارد .

به عنوان مثال، شما باید به صورت دستی پول را به حساب پرداخت آتلانتیک مانی انتقال دهید. شما نمی توانید از کارت نقدی یا حتی Apple Pay یا Google Pay استفاده کنید.

افزودن یک گیرنده جدید به حساب بانکی شما چندان هم بدون اصطکاک نیست، اما تعداد واسطه ها را نیز کاهش می دهد.

اما به همین دلیل است که در بسیاری از موارد آتلانتیک مانی ارزان تر از Revolut، Wise، MoneyGram، Western Union و حساب بانکی موجود شما خواهد بود.

اما ممکن است برای باز کردن قفل محصولات مالی و چشم پوشی از برخی هزینه‌ها، هزینه اشتراک Revolut ممتاز را بپردازید. در این صورت، ممکن است بخواهید از Revolut برای نقل و انتقالات بین المللی خود استفاده کنید.

به طور مشابه، می‌توانید برای دریافت پرداخت‌ها در یک کشور خارجی با جزئیات حساب محلی Wise به Wise تکیه کنید. بنابراین بستگی به شرایط خاص شما دارد.

همچنین شایان ذکر است که آتلانتیک مانی هزینه های اضافی را برای انتقال سریع (۰.۱٪ از مبلغ انتقال) دریافت می کند. در آخر هفته، مشتریان می‌توانند از نرخ ارز عصر جمعه با کارمزد نشانه‌گذاری ۰.۱% استفاده کنند یا به آتلانتیک مانی اجازه دهند نرخ ارز را در روز کاری بعدی تعیین کند.

برای نقل و انتقالات کوچکتر، خدمات با هزینه های متغیر مانند Wise و Revolut ارزان تر از Atlantic Money خواهند بود.

اما به محض اینکه می خواهید بیش از ۱۰۰۰ یورو ارسال کنید، پول آتلانتیک به یک انتخاب جالب تبدیل می شود. حال بیایید ببینیم که آیا استارت آپ می تواند در درازمدت به چنین کارمزد تراکنش پایینی ادامه دهد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا