» اخبار اینترنت » آمازون به گروه دستگاه‌ها نگاه می‌کند، زیرا این شرکت کاهش هزینه‌های گسترده را انجام می‌دهد
کاهش هزینه ها در امازون
اخبار اینترنت

آمازون به گروه دستگاه‌ها نگاه می‌کند، زیرا این شرکت کاهش هزینه‌های گسترده را انجام می‌دهد

آبان ۲۱, ۱۴۰۱ 0۰5

به گزارش اپ خونه، کسب و کار اکو همیشه شبیه آمازون بوده است که از بیرون بازی طولانی را انجام می دهد. مهم‌تر از همه، سخت‌افزار مصرف‌کننده خانگی این شرکت وسیله‌ای مناسب برای ورود الکسا به میلیون‌ها خانه است. اما زمانی که یک شرکت در بحبوحه وزش بادهای معکوس اقتصادی گسترده تر کمربند را محکم تر می کند، هیچ بخش از کاهش هزینه ها در امان نیست – مطمئناً تقسیماتی نیست که طبق گزارش ها با ضرر ۵ میلیارد دلاری در سال درآمد داشته باشد.

وال استریت ژورنال این هفته خاطرنشان کرد که گروه دستگاه‌های آمازون می‌تواند آخرین گروهی باشد که تحت تأثیر کاهش قرار می‌گیرد، زیرا این شرکت برای اختلالات بیشتر در اقتصاد کلان آماده می‌شود. به گفته برخی از افراد، رهبری آمازون با استناد به اسناد داخلی، از نزدیک کسب و کار الکسای خود را ارزیابی می کند.

بسیاری از کاهش‌ها تا کنون بر روی محصولات دم بلندتر متمرکز شده‌اند. Devices یک بخش بالغ برای این شرکت است، با این حال، طیف وسیعی از دستگاه‌های خانگی Echo، تبلت‌های Fire و Kindles را در بر می‌گیرد.

آمازون به TechCrunch پاسخ نسبتاً خوبی به این گزارش ارائه کرد، در حالی که اشاره کرد که بررسی عملکرد عادی مطمئناً تحت تأثیر جو مالی کلی قرار دارد.

این شرکت می‌نویسد: «ما در مورد آینده کسب‌وکارهای بزرگ‌ترمان و همچنین ابتکارات جدیدتر مانند Prime Video، Alexa، Grocery، Kuiper، Zoox، و Healthcare هیجان‌زده باقی می‌مانیم». تیم رهبری ارشد ما به طور منظم چشم انداز سرمایه گذاری و عملکرد مالی ما را بررسی می کند، از جمله به عنوان بخشی از بررسی برنامه عملیاتی سالانه ما، که در پاییز هر سال انجام می شود. به عنوان بخشی از بررسی امسال، ما البته محیط کلان فعلی را در نظر می گیریم و فرصت هایی را برای بهینه سازی هزینه ها در نظر می گیریم.»

در همین حال، نظر دوم، موفقیت های کلی الکسا را ​​برجسته می کند:

الکسا به عنوان یک ایده روی تخته سفید شروع شد. در کمتر از یک دهه، به یک سرویس هوش مصنوعی تبدیل شده است که میلیون‌ها مشتری هر هفته میلیاردها بار با زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان با آن تعامل دارند. حتی در سال گذشته، تعاملات الکسا بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است. ما امروز هم مثل همیشه نسبت به آینده الکسا خوشبین هستیم و این یک تجارت و حوزه سرمایه گذاری مهم برای آمازون است.

اندی جاسی وظیفه کاهش هزینه ها در سراسر شرکت را بر عهده داشته است – این کار در هیچ اقتصادی قابل رشک نیست. در نامه سهامداران خود در سال ۲۰۲۱، مدیرعامل سفری به خط حافظه داشت که با اولین Kindle در سال ۲۰۰۷ شروع شد، در حالی که فراز و نشیب های این دسته را برجسته کرد، از جمله بینشی کوچک در مورد زندگی (و مرگ) Fire phone، اشاره کرد: «تلفن ناموفق بود، و اگرچه ما تشخیص دادیم که احتمالاً برای این مهمانی خیلی دیر شده‌ایم و این منابع را به جای دیگری هدایت کردیم، سازنده‌های بلندمدت فوق‌العاده‌ای را استخدام کردیم و درس‌های ارزشمندی از این شکست آموختیم که در دستگاه‌هایی مانند Echo و FireTV به خوبی به ما کمک کرده است. “

جاسی همچنین آینده در حال تحول این بخش را برجسته کرد و نوشت:

هدف ما این است که الکسا مفیدترین و مدبرترین دستیار شخصی در جهان باشد که زندگی مردم را به طور معناداری آسان تر و بهتر می کند. ما اختراعات و تکرارهای بیشتری در پیش داریم، اما مشتریان همچنان نشان می دهند که ما در مسیر درستی هستیم. ما چندین دستگاه دیگر در مراحل مختلف تکامل داریم (مانند Ring و Blink راه‌حل‌های پیشرو امنیت خانه دیجیتال را ارائه می‌کنند، Astro یک ربات خانگی کاملاً جدید است که به تازگی در اواخر سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کردیم)، اما به جرات می‌توان گفت که هر یک از دستگاه‌های ما خواه در مورد Kindle، FireTV، Alexa/Echo، Ring، Blink یا Astro صحبت می‌کنید، اختراعی در حال انجام است و اختراعات بیشتری در راه است که به بهبود زندگی مشتریان ادامه می‌دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×