اخبار اینترنت

آمازون DPreview، بهترین سایت بررسی دوربین در وب را نابود کرد

به گزارش اپ خونه، پس از ۲۵ سال بررسی دقیق دوربین‌های دیجیتال و لوازم جانبی، آمازون با ادامه دور جدیدی از اخراج‌ها، DPReview غیرقابل جایگزین را تعطیل می‌کند .

DPReview در سال ۱۹۹۸ در انگلستان تاسیس شد و در سال ۲۰۰۷ توسط آمازون خریداری شد که در سال ۲۰۱۰ تیم را به سیاتل منتقل کرد تا به مقر اصلی خود نزدیکتر شود.

دانش، تیزهوشی و آزمایش‌های هدفی گسترده تیم باعث شد تا بررسی‌هایی انجام شود که در برخی مواقع به طول‌های تقریباً کمیک می‌رسیدند، اما این به این دلیل بود که میانبرها به سادگی انتخاب نمی‌شدند: می‌توانید مطمئن باشید که حتی مدل‌های جزئی هم نه فقط یک تکان منصفانه داشتند، بلکه همان رفتار یک مدل گل سرسبد را دریافت کرد.

کاتالوگ پشتی آن از بررسی ها و مشخصات دوربین منبعی باورنکردنی است .

این یکپارچگی و فداکاری جامعه بزرگ و اختصاصی را جذب کرد و حفظ کرد، جامعه ای که هزاران رشته نظرات را در مورد بررسی ها و اخبار منتشر کرد، زیرا آنها با خوشرویی با یکدیگر و با کارکنان بیش از حد تیز صحبت می کردند.

البته خود دوربین‌ها با رقابت با گوشی‌های هوشمند برای تسلط بر تصویر، افزایش و کاهش پیدا کرده‌اند – و محبوبیت از دست داده‌اند.

اما در حالی که افراد بسیار کمتری در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۱۳ یا سال ۲۰۰۳ اقدام به خرید دوربین های دیجیتال مستقل می کنند، بازار علاقه مند و حرفه ای همچنان قوی است و خود دوربین ها فوق العاده خوب شده اند.

هرگز زمان بهتری برای خرید دوربین وجود نداشته است – و هرگز سایتی بهتر از DPreview برای کمک به شما در انتخاب یک دوربین وجود نداشته است و فکر نمی کنیم وجود داشته باشد.

به نوعی آمازون واقعاً هیچ راهی برای سرمایه گذاری بر روی این دارایی منحصر به فرد پیدا نکرد، و DPReview در طول سال ها کمابیش دست نخورده به کار خود ادامه داده است، تا جایی که به نظر می رسد ممکن است شرکت مادرش فراموش کرده باشد که آنها مالک آن هستند.

زمانی که صاحب یکی از کارشناسان برجسته جهان در یک دسته بندی اصلی هستید، دیدن فرصت هایی که خود را نشان می دهد دشوار است، اما شاید تعجب آور نباشد که هیچ کس فکر نمی کرد روی DPreview سرمایه گذاری کند و از نزدیک با سایر املاک آمازون ادغام کند. این اولین بار نیست که دست چپ و راست در آن شرکت بی ارتباط هستند.

این تیم به‌عنوان بخشی از آخرین دور کاهش‌ها در آمازون، که مانند سایر شرکت‌ها کمربند خود را تنگ‌تر کرده است، به طور کامل اخراج شد – یا، شاید هم مانند سایر شرکت‌ها، با استفاده از بهانه‌های معکوس اقتصاد کلان، کاهش‌هایی را انجام داد که در سایر شرکت‌ها کاهش می‌یابد.

DPReview به سختی اولین ویژگی رسانه ای است که در این زمان های آشفته موفق به دریافت تبر می شود، اما مطمئناً یکی از قدیمی ترین و منحصر به فرد ترین ها است.

در اینجا امیدواریم که تیم با استعداد و آگاه روی پای خود بیایند و آمازون از تصمیم خود پشیمان شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا