موبایل

آنر مجیک در مقابل گوشی تاشو در ۲۳ نوامبر عرضه می‌شود، سری آنر ۸۰ به دوربین ۱۶۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

آنر در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند تاشو جدید در ۲۳ نوامبر در چین است. این برند روز پنجشنبه گوشی هوشمند Honor Magic Vs را از طریق یک پست Weibo به اشتراک گذاشت و نگاهی اجمالی به لولای گوشی هوشمند تاشو ارائه داد. Honor Magic Vs همچنین با لبه‌های صاف به تصویر کشیده شده است. به طور جداگانه، مشخصات دوربین سری آنر ۸۰ به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این گوشی‌ها دارای سنسور اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی در عقب هستند و می‌توانند از سنسورهای سلفی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در جلو استفاده کنند. سری Honor 80 که گفته می شود شامل وانیلی Honor 80، Honor 80 Pro و Honor 80 Pro+ می شود، می تواند در کنار Magic Vs عرضه شود.

آنر، به Weibo آمد تا از ورود گوشی هوشمند تاشو جدید Honor Magic Vs خود خبر دهد. طبق این پست، این گوشی در ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر CET (12:00 بعدازظهر IST) در تاریخ ۲۳ نوامبر عرضه می شود. تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط این برند لولای گوشی هوشمند تاشو را نشان می دهد و لبه های صاف را نشان می دهد.

این شرکت چینی گوشی هوشمند جدیدترین سیستم عامل خود Magic UI 7.0 را در این رویداد معرفی خواهد کرد. همچنین انتظار می رود گوشی های هوشمند سری آنر ۸۰ در کنار گوشی تاشو Magic Vs عرضه شوند.

به طور جداگانه، ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی از دوربین سری آنر ۸۰ فاش کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، جانشین سری آنر ۷۰ دارای دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این می تواند یک سنسور سفارشی بر اساس سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ باشد. علاوه بر این، خط تولید آینده می تواند یک دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که دستگاه های سری Honor 80 ممکن است دارای پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 باشند.

منبع اطلاعات قبلاً ادعا کرده بود که Honor 80 Pro+ می تواند به یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شود. افشای اطلاعات قبلی مشخصاتی از جمله شارژ سریع ۱۰۰ واتی، صفحه نمایش خمیده انعطاف پذیر ۱.۵K AMOLED و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم در Honor 80 Pro+ را پیشنهاد کرده است. انتظار می رود Honor 80 و Honor 80 Pro با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی عرضه شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

شکایت اپل و آمازون به اتهام تبانی برای افزایش قیمت آیفون و آیپد در ایالات متحده

ویدیوی برگزیده روز

نحوه استفاده از لینک تماس واتساپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا