موبایل

ابزار محو کردن تصویر WhatsApp برای کاربران بتا دسکتاپ: گزارش

بر اساس گزارش‌ها، پلتفرم پیام‌رسانی فوری واتس‌اپ که متعلق به متا است، ابزاری برای محو کردن تصاویر در اختیار کاربران دسکتاپ بتا قرار می‌دهد. سال گذشته، واتس‌اپ ابزارهای ویرایش عکس را به اپلیکیشن‌های واتس‌اپ وب و دسکتاپ معرفی کرد، قابلیتی که قبلا فقط در اپلیکیشن موبایل این پلتفرم وجود داشت. این ابزارها به کاربران اجازه می دهند قبل از ارسال عکس ها را ویرایش کنند و استیکر اضافه کنند. بر اساس گزارشی که توسط این نشریه منتشر شد، با آخرین عرضه، اگرچه محدود به کاربران نسخه بتای دسکتاپ است، یک ابزار اضافی در ویرایشگرهای عکس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که به آنها اجازه می‌دهد اطلاعات حساس یا ناخواسته را از تصاویر قبل از به اشتراک گذاشتن با دیگران محو کنند. WABetaInfo.

واتس‌اپ، که اخیراً ویژگی‌های کنترل بارگیری خودکار رسانه‌ها را برای کاربران واتس‌اپ روی دسک‌تاپ نیز معرفی کرده است، به نظر می‌رسد سخت در حال کار بر روی بهبود نسخه واتس‌اپ دسکتاپ (الکترون) است، همانطور که آخرین ابزار قابلیت تار کردن تصویر برای کاربران دسکتاپ بتا پیشنهاد شده توسط این گزارش نشان می‌دهد. ابزار تاری تصویر اولین بار در ژوئن سال جاری توسط WABetaInfo برای کاربران دسکتاپ بتا در حال توسعه گزارش شد. این نشریه اکنون متوجه شده است که این ویژگی برای کاربران دسکتاپ بتا واتس اپ ارائه شده است.

بر اساس این گزارش، کاربران این گزینه را خواهند داشت که کل تصویر را تار کنند یا هر ناحیه دانه بندی خاصی را که می خواهند با ابزار تاری جایگزین مخفی کنند، انتخاب کنند.

کاربران در نسخه بتای دسکتاپ واتس‌اپ می‌توانند با تلاش برای ارسال تصویر و بررسی اینکه آیا دکمه تاری در ابزار طراحی جدید نشان داده می‌شود، بررسی کنند که آیا این ویژگی در دسترس آنها قرار گرفته است یا خیر. با این حال، اگر این گزینه در حال حاضر قابل مشاهده نیست، کاربران باید منتظر بروزرسانی بعدی باشند تا ابزار در دسترس باشد.

در اخبار دیگر، واتس‌اپ امروز با قطعی جهانی مواجه شد، به‌طوری‌که کاربران گزارش‌هایی از اشکالات و ناتوانی در دسترسی به پیام‌ها، از جمله در هند، در حدود ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر IST داشتند، با حدود ۲۶۱۰ گزارش در مورد سرویس ردیابی Downdetector. خدمات واتس اپ بعدا بازیابی شدند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا