» اخبار اینترنت » اخراج دسته جمعی توییتر آغاز شده است
ادامه اخراج کارکنان توییتر
اخبار اینترنت

اخراج دسته جمعی توییتر آغاز شده است

آبان ۱۳, ۱۴۰۱ 1۰5

به گزارش اپ خونه، بر اساس توییت‌های کارمندان که نشان می‌دهند دسترسی به ایمیل‌های کاری و Slack خود را از دست داده‌اند، اخراج‌ها شروع شده است.

بخشی از توییت ها:

تمام دسترسی های شما در نیمه های شب ناگهان قطع می شود؟ منم همینطور 🙃— ariasafaria (@SrinivasanAria) 4 نوامبر ۲۰۲۲

آیا قبلا شروع شده است؟ شب اخراج مبارک! pic.twitter.com/0AcaQjGJvm— رامن چاودری (@ruchowdh) 4 نوامبر ۲۰۲۲

🫡 بله، تیم رفته است. تیمی که در حال تحقیق و فشار برای شفافیت الگوریتمی و انتخاب الگوریتمی بود. تیمی که در حال مطالعه تقویت الگوریتمی بود. تیمی که ابزار و روش‌شناسی اخلاقی هوش مصنوعی را اختراع و ساخت. همه اینها رفته است.— Joan Deitchman (@JoanDeitchman) 4 نوامبر ۲۰۲۲

بر اساس یک یادداشت داخلی که برای کارمندان توییتر ارسال شده است، مدیریت جدید تحت رهبری ایلان ماسک صبح روز جمعه اخراج کارکنان خود را آغاز خواهد کرد. این اخراج ها از قبل از تصاحب ماسک شایعه شده بود، با آخرین گزارش که تخمین می زند نیمی از ۷۵۰۰ کارمند خود شغل خود را از دست خواهند داد.

عصر پنجشنبه همه کارکنان ایمیلی دریافت کردند مبنی بر اینکه ساعت ۹ صبح از وضعیت استخدامی خود مطلع خواهند شد. . هر ایمیل با موضوع «نقش شما در توییتر» ارسال خواهد شد. اگر کارمندی شغل خود را حفظ کند، از طریق ایمیل کاری به او اطلاع داده می‌شود – در صورت رها شدن، از طریق یک آدرس شخصی به او اطلاع داده می‌شود.
در این ایمیل آمده است: «برای کمک به اطمینان از ایمنی هر یک از کارکنان و همچنین سیستم‌های توییتر و داده‌های مشتریان، دفاتر ما به طور موقت بسته خواهند شد و همه دسترسی‌های نشان‌ها به حالت تعلیق در خواهند آمد.اگر در دفتری هستید یا در راه رسیدن به دفتر هستید، لطفا به خانه بازگردید.»
این ایمیل به طور غیرشخصی با “توئیتر” امضا شده بود.

طبق پست یکی از کارمندان توییتر، کارکنان کانال داخلی Slack را با شکلک‌های قلبی آبی پر می‌کنند تا فردا سرنوشت خود را بدانند. (به روز رسانی: توییت از آن زمان حذف شده است.)
عشق واقعی است #OneTeam pic.twitter.com/t1txt74SbZ— کریستینا آنجلی (@CA_CrissyAngel) 4 نوامبر ۲۰۲۲

تیم ماسک قبلاً با درخواست از مهندسان برای چاپ کدی که در ۳۰ تا ۶۰ روز گذشته نوشته‌اند، تلاش کرده‌اند بهره‌وری کارمندان توییتر را ارزیابی کنند. ماسک همچنین مهندسان تسلا را برای بررسی کد توییتر وارد کرد.
با این حال، مشخص نیست که چه بخش‌هایی از شرکت تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. در تسلا، ماسک چند سال پیش از کل تیم روابط عمومی خلاص شد – با این تصور، احتمالاً او از شر تیم روابط عمومی توییتر خلاص خواهد شد.

معامله ماسک برای خرید توییتر شامل پرداخت ۱۳ میلیارد دلار بدهی به این شرکت از بانک‌ها بود که به این معنی است که توییتر سالانه حدود ۱ میلیارد دلار به عنوان سود پرداخت خواهد کرد.
طبق گزارشی از Platformer، سرویس خبرنامه توییتر Revue تا پایان سال تعطیل خواهد شد. Revue در ژانویه ۲۰۲۱ توسط توییتر به مبلغ نامشخصی خریداری شد. این گزارش همچنین می‌گوید که Notes، یک ویژگی ارسال طولانی، و همچنین برنامه توییتر برای ساخت کیف پول‌های رمزنگاری شده، متوقف شده است.

هنگامی که ماسک برای اولین بار هفته گذشته مسئولیت را بر عهده گرفت، بلافاصله چهار مدیر اجرایی کلیدی را برکنار کرد: مدیرعامل پاراگ آگراوال، مدیر مالی ند سگال، مشاور عمومی شان ادجت و رئیس بخش سیاست های حقوقی، اعتماد و ایمنی ویجایا گاد. سارا پرسونت، مدیر ارشد مصرف کننده توییتر و دالانا برند، رئیس بخش مردم و تنوع، روز بعد استعفا دادند.

و این داستان ادامه دارد…

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×