استارتاپ

از جایی که سیاست‌های جدید ایالات متحده متوقف می‌شود، کاهش بدهی دانشجویان  آغاز می‌ شود

به گزارش اپ خونه، کاهش بدهی دانشجویان برای سال‌ها موضوع داغ بوده است، با اتفاقات بزرگی – از نظر سیاست – در تابستان گذشته، دولت بایدن برنامه‌ای را برای لغو تا سقف ۲۰۰۰۰ دلار برای افرادی که وام‌های دانشجویی فدرال دارند اعلام کرد.

سپس در ماه دسامبر، کنگره قانون SECURE ACT 2.0 را تصویب کرد، که مقرراتی را برای کارفرمایان ایجاد کرد تا با پرداخت وام های دانشجویی برای کسانی که بدهی دارند، در عین حال به حساب های بازنشستگی اضافه شود.

در اواخر ماه فوریه، دیوان عالی استدلال های مربوط به شکایتی را که در تلاش برای جلوگیری از برنامه کاهش بدهی بایدن بود، شنید.

اکنون به دلیل همه‌گیری جهانی کرونا، پرداخت وام‌های دانشجویی فدرال به مدت سه سال متوقف شده است و به طور گسترده شناخته شده است که نزدیک به ۴۷ میلیون وام‌گیرنده وام دانشجویی حدود ۱.۸ تریلیون دلار بدهکار هستند.

این، همراه با این واقعیت که اکثریت آمریکایی‌ها ۵۰۰ دلار برای پوشش هزینه‌های غیرمنتظره ندارند ، برای شرکت‌های فین‌تک فرصتی فراهم کرده است تا رویکردهای فناوری متعددی را برای حل مشکل بدهی دانشجویان توسعه دهند.

در حالی که برخی از شرکت‌های فین‌تک رویکرد وام گیرنده را در پیش گرفته‌اند ، برخی دیگر از منظر مزایای کارکنان و جلب علاقه سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذاری خطرپذیر به آن نگاه می‌کنند.

اینها عبارتند از Goodly ، Highway Benefits که هفته گذشته ۳.۱ میلیون دلار بودجه اولیه را اعلام کرد و Candidly که ۲۰.۵ میلیون دلار بودجه سری B را اعلام کرد.

Candidly ، که قبلاً FutureFuel نام داشت ، با نهادهایی از جمله کارفرمایان، مؤسسات مالی، شرکت‌های بازنشستگی و مدیریت ثروت شریک است تا بدهی‌های دانشجویی مبتنی بر هوش مصنوعی و محصولات بهینه‌سازی پس‌انداز را در موتورهای مزایای کارکنان جاسازی کند.

لورل تیلور، بنیانگذار و مدیر عامل Candidly، در مصاحبه ای گفت:

«ما وجود داریم تا بدهی ها را از بین ببریم و به آمریکایی های سختکوش قدرت دهیم تا فراتر از بدهی های دانشجویی، به سلامتی و در نهایت ثروت بروند.»

«به طور خاص، بیشتر کسانی که بدهی دانشجویی دارند، روی دستیابی به آزادی از بدهی به بهای ساختن ثروت متمرکز هستند. ماموریت ما و توانایی‌های ما به کاربران امکان می‌دهد تا به طور همزمان پیشرفت کنند تا در مورد سلامت و سلامت مالی مجبور نباشیم بین گذشته و آینده خود یکی را انتخاب کنیم.»

Altos Ventures تامین مالی جدید را رهبری کرد و سرمایه گذار فعلی Cercano Management نیز به آن ملحق شد. در مجموع Candidly مبلغ ۵۷ میلیون دلار جمع آوری کرده است.

تیلور گفت، تامین مالی سری B به دنبال یک سال رشد بی سابقه است که در آن شرکت شاهد رشد ۱۰ برابری درآمد و افزایش ۳۶۰۰ درصدی در پرداخت های جاری از طریق پلت فرم Candidly بود.

Candidly بخشی از بودجه جدید را برای ادامه عملیاتی کردن پیشرفت قانون SECURE 2.0، که برای رأی گیری در کنگره قرار داشت، اختصاص می دهد.

این شرکت در حال توسعه مجموعه‌ای از ابزارها است که به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های وام دانشجویی کارکنان، کمک‌های پس‌انداز اضطراری و مشارکت‌های بازنشستگی با مزیت مالیاتی را مطابقت دهند.

در سمت وام گیرنده، ابزارهای بخشش وام خدمات عمومی و یاب بخشش فدرال نیز برای دسترسی بهتر به برنامه های کاهش بدهی دانشجویان فدرال وجود دارد.

تیلور گفت وام گیرندگانی که از ابزارهای بازپرداخت و پرداخت خودکار Candidly استفاده کرده‌اند، می‌توانند هر ماه به طور متوسط ​​۴۵ دلار به عنوان پرداخت اضافی به وام‌های خود بفرستند.

علاوه بر این، سال ۲۰۲۲ با توجه به شرکای توزیع، از جمله Guild، Empower، Lincoln Financial Group و Vanguard، با پیوستن به شرکای موجود مانند UBS و Fiserv که به گفته تیلور Candidly را قادر می‌سازد تا به بیش از ۳۵ میلیون آمریکایی خدمت کند، سال بزرگی بود.

در ماه فوریه، این شرکت اعلام کرد که مشتری آن، American Eagle Outfitters ، از Candidly برای کمک به کارکنان برای پرداخت بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار بدهی وام دانشجویی استفاده کرده است.

در حالی که این شرکت می‌تواند سال‌ها از پرداخت بدهی‌های خود کم کند و به مشتری کمک کند دیگر پس‌انداز و بازنشستگی را از دست ندهد، Candidly همچنین می‌تواند به عنوان یک پرکننده شکاف عمل کند، اگر اجازه داده شود دولت بایدن یکباره بدهی‌های دانشجویی را بهبود بخشد، یا حتی اگر اینطور نباشد.

تیلور گفت: ترشح یکباره مسکن نیست، اما ممکن است یک ویتامین باشد. ” این کمی کمک می کند، اما هنوز مقدار زیادی بدهی برای یک آمریکایی معمولی در نیروی کار ما امروز وجود دارد.

«دلیلی که ما این دور را مطرح کردیم این بود که توانایی خود را برای تغییر نتایج مالی برای کاربرانی که به آنها خدمات می‌دهیم، برای کارفرمایانی که به عنوان مزیت در اختیار ما قرار می‌دهند و برای کانال‌هایی که ما را توزیع می‌کنند، افزایش دهیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا