استارتاپ

استارت آپ بازی Web3 Unagi با پشتیبانی بایننس برای گسترش پلت فرم ورزش های فانتزی بودجه دریافت می کند

به گزارش اپ خونه، شرکت بازی سازی Web3 Unagi یک دور اولیه ۴.۷ میلیون یورویی (۵ میلیون دلار) را اعلام کرد، زیرا این استارت آپ فرانسوی آماده می شود تا پلت فرم ورزشی فانتزی NFT خود را فراتر از فوتبال و به قلمرو بسکتبال گسترش دهد.

Unagi، که هنوز وب‌سایت خود را ندارد، توسط چارلی گیمو ، پسر یکی از بنیان‌گذاران یوبی‌سافت، ایو گیلموت و مدیر سابق استودیو Owlient، یک استودیوی بازی رایگان، خریداری شد .

هر دو Guillemot و Pellerin Owlient را در سال ۲۰۲۱ ترک کردند تا Unagi را شروع کنند و به عنوان مدیرعامل شرکت کنند و اولین بازی خود را در آوریل گذشته عرضه کردند.

قهرمان نهایی ، همانطور که عنوان افتتاحیه آنها نامیده می شود، به بازیکنان اجازه می دهد تا با استفاده از بازیکنان چندین باشگاه در سراسر قاره، تیم های فوتبال خود را ایجاد و مدیریت کنند.

تا به امروز، Unagi با حدود ۴۵ باشگاه در اروپا، از جمله رقیب فعلی قهرمانی لیگ برتر انگلیس، آرسنال، قرارداد امضا کرده است  و بازی‌های درون Ultimate Champions با مسابقات واقعی هماهنگ می‌شوند و به گیمرها اجازه می‌دهند بر اساس عملکرد بازیکنان انتخابی خود در دنیای واقعی، جوایزی کسب کنند.

به عنوان یک شرکت خودخوانده Web3 ، این جوایز شامل یک ارز درون بازی به نام Champ Tokens است که می توان آن را خریداری، به دست آورد و در پلتفرم خرج کرد و همچنین NFT (توکن های غیرقابل تعویض) به شکل کارت های پخش کننده دیجیتال که می تواند جمع آوری و فروخته شود.

Unag از تمام تراکنش های مالی روی پلتفرم ۵ درصد کمیسیون می گیرد.

کارت های دیجیتال قهرمانان نهایی 

شانس ورزشی

Unagi گفت که پایگاه کاربر آن اکنون از مرز ۲۲۰۰۰۰ عبور کرده است، خط سیری که باعث شد غول رمزنگاری Binance در ماه نوامبر از طریق VC و شتابدهنده خود در آزمایشگاه‌های بایننس، ۴ میلیون دلار در این استارتاپ سرمایه‌گذاری کند، این یک فروش توکن خصوصی بود.

بایننس به جای سرمایه گذاری در سهام، ۴ میلیون دلار در Champ Tokens خرید. در همان زمان، بایننس همچنین برنامه‌هایی را برای استقرار Ultimate Champions در زنجیره BNB تحت رهبری بایننس تأیید کرد ، چیزی که Unagi امروز بدون سر و صدا در اواخر ژانویه تأیید کرد.

در پشت این کشش، Unagi با رقابت های بسکتبال اروپا یورولیگ وارد همکاری شده است و قصد دارد نسخه بسکتبال Ultimate Champions را در ماه آینده معرفی کند.

آخرین تزریق نقدی ۴.۷ میلیون یورویی آن کاملاً مبتنی بر سهام است و توسط شرکت فنلاندی VC در مرحله اولیه Sisu Game Ventures با مشارکت Sfermion، UOB Ventures، Signum Capital، ۲B Ventures و Machame هدایت شد.

پیش از این، Unagi در آوریل گذشته ۱.۵ میلیون یورو سرمایه اولیه سهام را از چندین VC و فرشته، از جمله فوتبالیست بین‌المللی آلمانی ماریو گوتزه ، جمع‌آوری کرد .

 در اواخر سال ۲۰۲۱، Unagi همچنین فروش توکن خصوصی ۱.۷ میلیون دلاری را از سرمایه گذاران متمرکز بر رمزارز مانند Polygon و GSR تکمیل کرد .

بنابراین این در واقع به این معنی است که Unagi در مجموع ۶.۱ میلیون یورو (۶.۵ میلیون دلار) در تامین مالی سهام و ۵.۷ میلیون دلار از طریق فروش توکن به دست آورده است.

پلری از ۲۲۰۰۰۰ کاربر ثبت نام شده خود گفت که حدود ۷۰۰۰۰ نفر هر ماه به طور فعال بازی می کنند – اکثریت قریب به اتفاق از طریق بازی رایگان، به جای پرداخت برای دارایی های درون بازی.

اما او به سرعت تاکید کرد که هنوز روزهای بسیار ابتدایی است، و با تزریق نقدی تازه، این شرکت قصد دارد تیم بین‌المللی خود را از ۲۵ به ۴۰ نفر افزایش دهد و با باشگاه‌ها و لیگ‌های ورزشی بیشتری همکاری کند.

علاوه بر این، در آینده امکان گسترش فراتر از ورزش به حوزه گسترده‌تر بازی وجود دارد. این که در نهایت چه شکلی به خود می گیرد، مشخص نیست، آیا این یک بازی نقش آفرینی، تیراندازی اول شخص یا چیزی کاملاً متفاوت است.

پلری گفت: «چیزی که واقعاً در مورد Web3 جالب است این است که خیلی زود است، صنعت هنوز مدل تجاری قانع‌کننده‌ای پیدا نکرده است، آزمون و خطاهای زیادی وجود دارد، آزمایش‌های زیادی وجود دارد.»

“هر نوع بازی موجود را می توان به Web3 تبدیل کرد، زیرا ماهیت بازی Web3 مالکیت دارایی های درون بازی است و این چیزی است که ما در حال بررسی آن هستیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا