موبایل

اسمبلر آیفون، فاکسکان، پس از برداشته شدن محدودیت های کووید در کارخانه بزرگ چین، چشم انداز Q4 را به روز می کند

تامین‌کننده اپل و مونتاژکننده آیفون، فاکسکان قصد دارد چشم‌انداز سه‌ماهه چهارم خود را روز پنجشنبه به‌روزرسانی کند، زیرا این هفته درباره تأثیر محدودیت‌های COVID-19 در یک کارخانه بزرگ در ژنگژو چین هشدار داده است.

کارخانه اصلی فاکسکان در ژنگژو در مرکز چین، که حدود ۲۰۰۰۰۰ نفر را استخدام می کند، با نارضایتی از اقدامات سختگیرانه برای مهار شیوع کووید-۱۹ مواجه شده است و بسیاری از کارگران از سایت فرار کرده اند.

این قرنطینه روز چهارشنبه به پایان رسید، اگرچه فاکسکان گفت که عملیات “حلقه بسته” را حفظ می کند، با اشاره به یک ترتیب حباب مانند که معمولاً به عنوان بخشی از اقدامات پیشگیری از ویروس در چین اعمال می شود، جایی که کارمندان جدا از جهان می خوابند، زندگی می کنند و کار می کنند.

فاکسکان روز دوشنبه گفت که در تلاش است تا تولید کامل خود را در اسرع وقت از سر بگیرد و با توجه به “خوش بینی محتاطانه” در سه ماهه چهارم، گفت که با توجه به رویدادهای ژنگژو، چشم انداز خود را “تجدید نظر خواهد کرد”، هرچند جزئیاتی ارائه نکرد. .

فاکسکان درآمد سه ماهه سوم خود را در روز پنجشنبه در ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر IST منتشر خواهد کرد و تحلیلگران انتظار دارند به طور متوسط ​​سودی معادل ۴۱.۳ میلیارد TWD (تقریبا ۱۰۶۰۰ کرور) داشته باشد که با افزایش ۱۱.۷ درصدی نسبت به سال قبل است. از تقاضای پایدار برای لوازم الکترونیکی مصرفی پیشرفته و مراکز داده.

این شرکت همچنین اعلام کرد که به‌روزرسانی دیدگاه خود را برای سه ماهه جاری ارائه خواهد کرد. اگرچه یک چشم انداز عددی ارائه نمی دهد، اما فقط یک پیش بینی گسترده از نظر جهت کلی ارائه می دهد.

یک منبع آگاه گفت که فاکسکان قصد دارد تا نیمه دوم نوامبر تولید کامل خود را در کارخانه ژنگژو از سر بگیرد.

اپل روز دوشنبه اعلام کرد که انتظار دارد محموله های مدل های رده بالای آیفون ۱۴ کمتر از آنچه قبلا پیش بینی شده بود، پس از کاهش قابل توجه تولید در کارخانه آلوده به ویروس در چین، کاهش چشم انداز فروش آن برای فصل تعطیلات پایان سال را کاهش دهد.

سه ماهه چهارم به طور سنتی فصل گرم شرکت های فناوری تایوان است زیرا آنها برای عرضه تلفن های همراه، تبلت ها و سایر لوازم الکترونیکی برای تعطیلات پایان سال در بازارهای غربی رقابت می کنند.

سهام فاکسکان، که به طور رسمی شرکت صنعت دقیق Hon Hai نامیده می شود، روز چهارشنبه ۲.۵ درصد افزایش یافت و از رشد ۲.۲ درصدی بازار بیشتر عمل کرد.

این سهم در سال جاری تاکنون ۱.۴ درصد کاهش داشته است.

© تامسون رویترز ۲۰۲۲


اپل این هفته آی‌پد پرو (۲۰۲۲) و آی‌پد (۲۰۲۲) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون ۱۴ پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا