نرم افزار موبایل

اسنپ ​​ابزارهای AR خود را به مشتریان سازمانی ارائه می دهد

به گزارش اپ خونه، کاربران اسنپ از قبل به لطف لنزها و فیلترها با تخصص این شرکت در AR آشنا هستند.

اکنون، این شرکت رسانه های اجتماعی در حال رونمایی از خدمات سازمانی AR (ARES) است تا این ابزارها را به مشاغل ارائه دهد.

به عنوان بخشی از راه اندازی، اسنپ یک “سوئیت خرید” را به برندهایی ارائه می دهد که می تواند به آنها کمک کند مشتریان بیشتری جذب کنند.

این شرکت گفت که بیش از ۲۵۰ میلیون نفر در هر روز با AR در پلتفرم تعامل دارند. برای مقایسه، اسنپ چت روزانه ۳۷۵ میلیون کاربر فعال دارد.

سال گذشته، ادعا شد که از ژانویه ۲۰۲۱، کاربران لنزهای AR مرتبط با خرید را بیش از ۵ میلیارد بار امتحان کرده‌اند. این شرکت رقم به روز شده ای ارائه نکرده است.

شرکای این شرکت از لنزهای AR استفاده می کنند تا به مردم اجازه دهند لباس ها و لوازم جانبی مختلف را امتحان کنند.

آنها شامل آمازون و غول تجارت الکترونیک هندی متعلق به Walmart، Flipkart هستند .

محصول جدید Snap Shopping Suite SaaS چهار ویژگی را ارائه می‌دهد:

آزمایش AR برای امتحان کردن سبک‌های جدید لباس، کفش و لوازم جانبی (کاربران همچنین می‌توانند تصویری از خود آپلود کنند و ببینند این موارد چگونه ممکن است در آنها به نظر برسد).

نمایشگر سه بعدی برای نگاه کردن به یک محصول از همه زوایا. فناوری توصیه تناسب و اندازه بر اساس فرم بدن کاربران؛ و مدیر سازمانی برای میزبانی و مدیریت همه دارایی های دیجیتال، ایجاد تجربیات AR با استفاده از SDK Snap و بررسی تجزیه و تحلیل عملکرد… و همچنین کمک از تیم Snap برای سفارشی کردن راه حل های مشتری.

شرکت‌ها می‌توانند این ویژگی‌ها را مستقیماً در برنامه‌ها یا وب‌سایت‌های خود ادغام کنند، بنابراین مشتریان می‌توانند هنگام بررسی محصولات با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

پلتفرم رسانه های اجتماعی مدتی است که در حال ساختن این موضوع بوده است. در سال ۲۰۲۱، Fit Analytics را خریداری کرد ، استارت آپی که به مشتریان کمک می کرد اندازه مناسب پوشاک و کفش را از خرده فروشان آنلاین پیدا کنند.

در همان سال، ویژگی‌های مرتبط با تجارت را به استودیوی سازنده لنز AR خود اضافه کرد . در آوریل ۲۰۲۲، اسنپ ابزارهایی را برای آزمایش مجازی و تبدیل تصاویر به دارایی های سه بعدی معرفی کرد .

اینها با خرید Forma و Vertebrae توسط اسنپ امکان پذیر شد . همچنین سرویس پشتیبان Lens Cloud را برای توسعه دهندگان لنز راه اندازی کرد. اکنون، این شرکت همه اینها را در یک بسته برای مشتریان سازمانی ترکیب می کند.

جیل پوپلکا، رئیس خدمات سازمانی AR در اسنپ در بیانیه‌ای گفت:

“در طول دهه گذشته، ما سخت در تلاش بوده ایم تا تجربیات سرگرم کننده و شخصی AR را به Snapchatters بیاوریم. در دهه آینده، ما مشتاق هستیم که فناوری AR کلاس جهانی خود را به وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تجاری ببریم.”

“ما مشتاقانه منتظر هستیم تا تجربه خرید را برای مصرف‌کنندگان لذت‌بخش‌تر کنیم و کسب‌وکارها را در سراسر جهان با خدمات AR Enterprise تغییر دهیم.”

اسنپ ​​قبلاً در حال آزمایش ارائه SaaS با برخی از مشتریان بوده است. اینها شامل فروشنده عینک آفتابی گودر ، شرکت پوشاک پرنسس پولی و سازنده مغولی گوبی کشمیر است .

اسنپ ​​ادعا کرد که این خرده فروشان نرخ تبدیل بالاتر، تعامل بهتر با محصولات و نرخ بازگشت کمتر را مشاهده کرده اند.

نتایج شرکت برای سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ نشان داد که درآمد نسبت به سال گذشته ثابت بوده و در مقایسه با سه ماهه سودآور در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ زیان خالص را به ثبت رسانده است.

شرکت اقداماتی را برای بازگشت به وضعیت جریان نقدی مثبت با درآمدزایی متفاوت انجام داده است. ژوئن گذشته، طرح اشتراک +Snapchat را راه اندازی کرد که اکنون بیش از ۲ میلیون کاربر پولی دارد .

اسنپ ​​در مورد پیشنهادات سازمانی خود سرزنده است. این شرکت به نقل از یک نظرسنجی گفت که ۹۲ درصد از کاربران Gen Z با استفاده از ویژگی‌های خرید AR راحت هستند.

یک مطالعه ترکیبی از رسانه Publics و Snap نشان می دهد که بازار خرده فروشی AR تا سال ۲۰۳۰ دارای ارزش پروژه ۱.۲ تریلیون دلاری خواهد بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا