اخبار کسب و کارها

الیوت، سرمایه‌گذار فعال، برنامه‌های نامزدی کارگردان برای Salesforce را کنار می‌گذارد

به گزارش اپ خونه، سرمایه‌گذار فعال Elliott Investment Management با استناد به عملکرد بهبودیافته و «تمرکز واضح‌تر بر خلق ارزش» از سوی شرکت نرم‌افزاری سازمانی، طرح‌هایی را برای معرفی مدیران خود برای هیئت مدیره Salesforce ادامه نخواهد داد.

الیوت یکی از پنج سرمایه‌گذار فعال در رده‌های Salesforce پس از انتشار اخباری مبنی بر خرید سهام چند میلیارد دلاری این شرکت در ابتدای سال است .

پیش از درآمدهای اخیر Salesforce در سه ماهه چهارم، الیوت تأیید کرد که پس از سال پرتلاطم ۲۰۲۲ برای Salesforce، چندین نامزد خود را به سمت هیئت مدیره تحت فشار قرار داده است – اما پس از بازگشت به وضعیت مالی ، شکست پیش‌بینی‌های رشد و اعلام بازده بیشتر سهامداران، به نظر می‌رسد که این اتفاق افتاده است.

برای متقاعد کردن الیوت کافی است که Salesforce مسیر را اصلاح کرده است.

در بیانیه مشترک ، این شرکت ها گفتند که با توجه به “چارچوب رشد سودآور” اخیرا اعلام شده Salesforce به نام ” روز جدید “، در کنار سال مالی قوی ۲۰۲۳ و تعداد زیادی از “ابتکارات تحول” اضافی، الیوت مدیر خود را تعقیب نخواهد کرد.

شریک جسی کوهن در یک بیانیه مطبوعاتی اشاره کرد..

“مدیر الیوت، من برای مارک [مرکز بنیانگذار و مدیرعامل Salesforce] و تیمش احترام زیادی قائل هستم و عمیقا تحت تاثیر تعهد مستمر آنها به رشد سودآور، بازگشت سرمایه مسئولانه و برنامه ایجاد ارزش سهامداران بلندپروازانه قرار گرفته ام.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا