اخبار اینترنت

اپل آماده افتتاح اولین فروشگاه خرده فروشی خود در هند است

به گزارش اپ خونه، اپل در حال آماده شدن برای افتتاح اولین فروشگاه خرده فروشی خود در هند در اواخر این ماه است، تقریباً دو دهه پس از آن که این شرکت فروش محصولات و خدمات را در این کشور آسیای جنوبی که به دومین بازار بزرگ اینترنتی تبدیل شده است، آغاز کرد.

این سازنده آیفون اولین فروشگاه خرده فروشی خود در هند به نام Apple BKC را در مرکز خرید Jio World Drive در بمبئی به اشتراک گذاشت.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد:

«با الهام از هنر نمادین تاکسی Kaali Peeli منحصر به فرد در بمبئی، خلاقیت Apple BKC شامل تفاسیر رنگارنگی از برچسب ها همراه با بسیاری از محصولات و خدمات اپل است که برای کشف آنها در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.»

اپل همچنین قصد دارد در سه ماهه آینده دومین فروشگاه هندی خود را در جایی در دهلی نو راه اندازی کند.

بر اساس پست های استخدامی، اپل در ماه های اخیر کارمندانی را برای فروشگاه های خود در هند استخدام کرده است.

این شرکت که در سال ۲۰۲۰ فروشگاه آنلاین خود را در هند راه اندازی کرد ، در ابتدا قصد داشت اولین فروشگاه خرده فروشی خود را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی کند اما پس از شیوع کووید، این برنامه ها را به تعویق انداخت.

هند، دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان، در حال حاضر سهم کمی در پیشروی اپل دارد، اما سازنده آیفون در گذشته گفته است که نسبت به چشم‌انداز خود در این کشور خوش‌بینانه است.

شرکای تولید قرارداد اپل، فاکسکان و ویسترون، مونتاژ محلی آیفون و سایر ابزارهای اپل را در سه ماهه اخیر افزایش داده اند.

در گزارشی در سال گذشته، تحلیلگران جی پی مورگان تخمین زدند که اپل ظرفیت تولید خود را در هند افزایش خواهد داد و تا سال ۲۰۲۵ ۲۵ درصد از کل آیفون‌ها را تولید خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا