اخبار اینترنت

اکنون می توانید با تماس با شماره از اوبر استقبال کنید

به گزارش اپ خونه، این شرکت در رویداد سالانه Go-GET خود در شهر نیویورک اعلام کرد که در حال راه‌اندازی یک گزینه جدید سواری برای افرادی است که با ناوبری تلفن هوشمند آشنا نیستند.

با شماره گیری شماره رایگان ۱-۸۳۳-USE- UBER (1-833-873-8237) در ایالات متحده، مشتریان می توانند با یک نماینده به زبان انگلیسی یا اسپانیایی صحبت کنند تا درخواست سفر درخواستی کنند یا برای آینده رزرو کنند.

اوبر قبلاً به صورت آزمایشی از طریق تلفن استفاده شده است و این برنامه را در مناطق منتخب در حدود دسامبر ۲۰۲۰ راه اندازی کرد، به ویژه آریزونا و فلوریدا. اما این شرکت به طور موقت این سرویس را در طول همه‌گیری COVID-19 متوقف کرد.

اکنون، این ویژگی بازگشته و به طور گسترده‌تری در دسترس است.

هنگام تماس، افرادی که یک حساب اوبر موجود دارند می توانند به نماینده اطلاع دهند و از روش پرداخت موجود در پرونده استفاده کنند.

در صورت نداشتن حساب، می توانند با کارت اعتباری تلفنی پرداخت کنند و نماینده می تواند برای آنها حساب ایجاد کند.

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

مشتریان از طریق تلفن با اوبر تماس می گیرند تا با یکی از اعضای تیم صحبت کنند.

هنگامی که سواری تأیید شد، اوبر اطلاعاتی را از طریق پیام متنی در مورد سواری ارسال می کند، از جمله نام و تصویر راننده، شماره پلاک و زمان تخمینی رسیدن آنها.

در نهایت، مشتری با رسیدن راننده به محل خود، پیامک دیگری دریافت می کند.

رزرو اوبر از طریق تلفن راهی برای انجام این کار فراهم نمی کند – مطمئناً باعث ناراحتی رانندگان می شود. اما اوبر خاطرنشان می کند که سواران در صورت تمایل می توانند راهنمایی های نقدی ارائه دهند.

یکی از سخنگویان گفت : «ارائه راه‌های بیشتر به مشتریان برای استفاده از اوبر اولویت اصلی است و ما هیجان‌زده هستیم که این پیشنهاد به‌روز شده را در سطح ملی گسترش دهیم».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا