استارتاپ

ایزی دیجیتال به شرکت های بیمه کوچک جنوب شرقی آسیا کمک می کند تا عملیات خود را دیجیتالی کنند

به گزارش اپ خونه، Eazy Digital که توسط دو پیشکسوت صنعت بیمه تأسیس شده است، می‌خواهد به شرکت‌های بیمه کوچک در جنوب شرقی آسیا امتیازی مشابه با رقبای بزرگ‌ترشان بدهد.

پلتفرم SaaS آن به بیمه‌گران اجازه می‌دهد بخش‌های زیادی از عملیات خود را دیجیتالی کنند و به آن‌ها امکان می‌دهد تا مقیاس کارآمدتری را افزایش دهند.

این استارت‌آپ مستقر در بانکوک اعلام کرد که ۸۵۰,۰۰۰ دلار در یک دور اولیه بیش از حد اشتراک به رهبری Wavemaker Partners با مشارکت Seedstars International Ventures، Wing Vasiksiri و Sasin Bankok Venture Club جمع‌آوری کرده است.

ایزی دیجیتال سال گذشته توسط Haprem Doowa و Maethavee Sukul تاسیس شد.

دووا قبلاً یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت بیمه فرانک، یک کارگزار دیجیتال آنلاین در تایلند بود که در سال ۲۰۲۱ توسط Bolttech خریداری شد. سوکول رئیس عملیات در Frank، Bolttech Insurance Broker و کارگزار بیمه سلامت دیجیتال Benix بود.

هاپرم دووا یکی از بنیانگذاران ایزی دیجیتال

هاپرم دووا یکی از بنیانگذاران ایزی دیجیتال

دووا گفت که هنگام کار با هم در فرانک، او و سوکول «هر دو متوجه شدند که صنعت بیمه با کارهای دستی و راه‌حل‌های سریع ساخته شده در خانه گرفتار شده است».

بسیاری از شرکت های بیمه در تایلند، نمایندگان خود را با استفاده از ترکیبی از اکسل، چت لاین و تماس های تلفنی مدیریت می کنند.

در حالی که شرکت‌های بیمه بزرگ‌تر پول و اعضای تیم برای ساختن نرم‌افزار خود را دارند، رقبای کوچک‌تر آنها که دووا گفت بیش از ۹۰ درصد شرکت‌های بیمه را تشکیل می‌دهند، برای دیجیتالی کردن عملیات خود با مشکل مواجه هستند.

هدف Eazy Digital این است که به آنها پلتفرمی ارائه دهد که مقرون به صرفه باشد و به حل مشکلات مقیاس پذیری آنها کمک کند.

این بیمه‌گران را قادر می‌سازد تا نمایندگان، عملیات، ارجاع‌های کاربر و تعامل را مدیریت کنند.

از رقبای ایزی دیجیتال می توان به eBao، Appman و ZA Tech اشاره کرد که نرم افزارهایی را نیز برای بیمه گذاران می سازند. Doowa گفت Eazy Digital با تمرکز بر توزیع و کارایی فروش آژانس و ارجاع مشتری متمایز می شود.

او افزود: «هر دو برای شرکت‌ها درآمدزا هستند و شرکت‌های بیمه را آسان‌تر می‌کنند تا به همکاری با ما بله بگویند.»

بودجه جدید این استارتاپ برای بازاریابی، استخدام و توسعه محصول با چشم‌اندازی برای گسترش به دیگر بازارهای آسیای جنوب شرقی استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا