اخبار اینترنت

ایلان ماسک در حال اصلاح سیستم راستی‌آزمایی توییتر است – و ممکن است هزینه‌ای ماهانه داشته باشد

به گزارش اپ خونه، برنامه راستی‌آزمایی توییتر همیشه یک امر پیچیده و بحث‌برانگیز بوده است. این شرکت بارها روند درخواست را متوقف کرده و از سر گرفته است تا آن را ساده تر کند. در دوران مالکیت ایلان ماسک، شرکت رسانه های اجتماعی ممکن است به دنبال تغییر اسکریپت در مورد تأیید باشد: ماهیانه ۲۰ دلار بپردازید و نشان تأیید شده دریافت خواهید کرد.

طبق گزارشی از The Verge، این شرکت به دنبال معرفی نسخه جدید و گران‌تر Twitter Blue – طرح پولی پلتفرم – است که هزینه آن ۱۹.۹۹ دلار در ماه خواهد بود و به کاربران خود یک نشان تأیید شده می‌دهد. در حال حاضر، توییتر آبی ماهانه ۴.۹۹ دلار در ایالات متحده هزینه دارد و در سایر مناطق جغرافیایی مانند نیوزلند، استرالیا و کانادا در دسترس است.

در این گزارش اشاره شده است که توییتر عجله دارد تا این طرح اشتراک جدید را تا ۷ نوامبر راه اندازی کند. آنچه که شوکه کننده تر است این است که این شبکه اجتماعی در حال برنامه ریزی برای حذف نشان های تأیید از دارندگان فعلی است اگر آنها برای Twitter Blue ظرف ۹۰ روز هزینه ای پرداخت نکنند. با توجه به اینکه کاربران تأیید شده در سراسر جهان حضور دارند، اجرای این قانون دشوار است مگر اینکه برنامه اشتراک در سطح جهانی در دسترس قرار گیرد.

در ماه مه، نیویورک تایمز گزارش داد که ماسک با اهدافی از افزایش درآمد مشترک تا دستیابی به ۶۹ میلیون کاربر آبی توییتر تا سال ۲۰۲۵، پیشنهادی برای سرمایه گذاران توییتر ارائه کرد. این تغییرات اولیه در برنامه پولی توییتر ممکن است گامی برای رسیدن به این هدف باشد. .

ماسک «Chief Twit» توییتر واقعا جزئیات برنامه جدید را اعلام نکرد، اما به مکالمه بین عکاس پرواز فضایی جان کراوس و شریک a16z، Sriram Krishnan، پاسخ داد که روند تأیید در حال اصلاح است.
۲۰ دلار فقط برای دریافت نشان تأیید شده پول زیادی به نظر می رسد و بسیاری از افراد مانند Kara Swisher آماده پرداخت این مبلغ نیستند. نظرسنجی انجام شده توسط جیسون کالاکانیس، سرمایه‌گذار – که ماسک به آن پاسخ «جالب» داد – همچنین اکثریت مردم را به پرداخت هر مبلغی برای تأیید پاسخ منفی می‌دهد.

نقطه مرکزی برنامه راستی‌آزمایی، شناسایی پروفایل‌های واقعی رهبران سیاسی، افراد مشهور، محققان و روزنامه‌نگاران بود تا کاربران درگیر اطلاعات ارسال شده توسط حساب‌های جعلی نباشند. اگر فرآیند تأیید جدید انجام شود، ممکن است برای همه رایگان باشد که در آن هر کاربر پولی می‌تواند برای مدتی وانمود کند که یک فرد برجسته است و اطلاعات نادرست را منتشر کند.

اما ما نباید از خودمان جلو بزنیم. هفت روز در الونورس زمان زیادی است و او ممکن است به کلی تاکتیک تأیید صحت متفاوت را ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا