اخبار اینترنت

ایلان ماسک ممکن است به طور تصادفی حساب burner خود را فاش کرده باشد

به گزارش اپ خونه، ایلان ماسک در ۲۴ آوریل عکسی را توییت کرد که نشان می دهد او وارد حساب توییتر خود شده است و برای سازندگان محتوا تبلیغ می کند که چگونه می توانند ویژگی های کسب درآمد در توییتر را فعال کنند.

متأسفانه مردم توجه زیادی به این واقعیت نداشتند که ماسک ۲۴.۷ هزار مشترک پولی دارد – در عوض، برخی از کاربران متوجه شدند که به نظر می رسد او به حساب دیگری وارد شده است.

 پس از بررسی های عمیق تر، به نظر می رسید که این حساب متعلق به @ErmnMusk است، یک حساب کاربری که اکنون حذف شده با نام نمایشی “Elon Test” که از عکس پسر سه ساله ماسک به عنوان آواتار خود استفاده می کند.

آیا این واقعا حساب burner ایلان ماسک است؟ ما در ارائه آن ادعای قطعی مردد هستیم (و اگر سعی می‌کردیم از توییتر یا خود ماسک نظر بخواهیم، ​​در پاسخ به سادگی یک ایموجی مدفوع دریافت می‌کردیم ).

بسیاری از توییت‌های موجود در این حساب burner احتمالی ، از جمله توییت‌هایی درباره نداشتن فالوور کاملاً پیش پا افتاده بودند. اما برخی از پست ها کمی ناراحت کننده هستند.

در توییت دیگری، @ErmnMusk به پستی پاسخ داد که کارولین الیسون ، مدیر عامل سابق Alameda Research ، که با سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، مورد تمسخر قرار گرفته بود، پاسخ داد .

در طول سقوط FTX، برایان چسکی، بنیانگذار Airbnb، در توییتی نوشت:

«احساس می‌کنیم در یک کلوپ شبانه بودیم و چراغ‌ها تازه روشن شده‌اند».

@ErmnMusk پاسخ داد: “کاش به اندازه کافی بزرگ بودم که به کلوپ های شبانه بروم. آنها بسیار سرگرم کننده به نظر می رسند.» در توییت دیگری، @ErmnMusk پست کرد، “من بالاخره در ۴ می ۳ ساله خواهم شد!”، که با تاریخ تولد واقعی X مطابقت دارد.

اما فراتر از این واقعیت که این توییت‌ها رفتار عمومی آنلاین ماسک را بازتاب می‌دهند، شواهد بیشتری وجود دارد که نشان می‌دهد این می‌تواند حساب مشعل ماسک باشد.

این حساب بلافاصله پس از خرید ماسک توییتر ایجاد شد، و طبق گزارش VICE، تصویر X – آپلود شده در ۲۹ نوامبر ۲۰۲۲ – به نظر نمی رسد قبل از این در هیچ جای دیگری آنلاین ظاهر شده باشد.

برنامه نویس تراویس براون ۹۹ “عکس فوری پروفایل” از حساب کاربری تهیه کرده است که نشان می دهد از نام “Elon Test” در بیشتر زمان خود استفاده کرده است، به جز زمانی که از نام “Star Sapphire” استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا