اخبار اینترنت

اینستاگرام تبلیغات را به نتایج جستجو می آورد و «تبلیغات یادآوری» را راه اندازی می کند.

به گزارش اپ خونه، متا در حال معرفی دو ابزار جدید در اینستاگرام است که برای باز کردن راه های اضافی برای تبلیغات در حالی که این شرکت با تقاضای ضعیف تبلیغات دست و پنجه نرم می کند، طراحی شده است.

این شبکه اجتماعی اعلام کرد که شروع به آزمایش تبلیغات در نتایج جستجو می کند تا به افرادی که فعالانه برای کسب و کار، محصولات و محتوا جستجو می کنند دسترسی پیدا کند.

تبلیغات در فید نمایش داده می‌شوند که افراد می‌توانند با ضربه زدن روی یک پست از نتایج جستجو، پیمایش کنند.

پس از مرحله آزمایش اولیه، متا قصد دارد در ماه های آینده تبلیغات را در نتایج جستجو در سطح جهانی راه اندازی کند.

این راه‌اندازی احتمالاً از نظر مصرف‌کننده افزوده‌ای ناخوشایند به برنامه خواهد بود، زیرا تبلیغات را به بخش دیگری از شبکه اجتماعی می‌آورد.

هنگامی که قرار دادن تبلیغات به طور گسترده منتشر شد، کاربران در سراسر جهان شروع به دیدن تبلیغات مرتبط با جستجوهای خود خواهند کرد.

برای مثال، اگر «مراقبت از پوست» را جستجو کنید، تبلیغات مرتبط را در فید نتایج جستجو خواهید دید. می‌توانید تفاوت بین تبلیغات و پست‌های معمولی را از طریق برچسب «اسپانسر» در زیر نام حساب تشخیص دهید.

اینستاگرام همچنین Reminder Ads را راه‌اندازی می‌کند، که طراحی شده است تا کسب‌وکارها را آسان‌تر اعلام کند، یادآوری کند و مردم را از رویدادها یا راه‌اندازی‌هایی که ممکن است به آن‌ها علاقه مند باشند، باخبر کند.

ایده پشت آگهی‌های یادآور این است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا آگاهی و پیش‌بینی برای آینده داشته باشند.

کاربران می توانند یادآوری ها را انتخاب کنند و سه اعلان از اینستاگرام دریافت کنند. کاربران یک روز قبل از رویداد یا راه اندازی، ۱۵ دقیقه قبل و در زمان رویداد یا راه اندازی یادآوری دریافت خواهند کرد.

آگهی‌های یادآوری به‌عنوان یک گزینه در فید برای همه تبلیغ‌کنندگان در حال پخش است.

تبلیغات یادآوری جدید اینستاگرام

تبلیغات یادآوری جدید اینستاگرام

این ابزارهای جدید برای افزایش توانایی شرکت در کسب درآمد در زمانی که متا شاهد کاهش فروش تبلیغات بوده است، خدمت می‌کند.

به عنوان بخشی از نتایج درآمد سه ماهه چهارم ۲۰۲۲، متا ماه گذشته فاش کرد که درآمد تبلیغاتی آن از ۳۲.۶ میلیارد دلار در سه ماهه مشابه سال گذشته به ۳۱.۲ میلیارد دلار کاهش یافته است.

سوزان لی، مدیر مالی متا در آن زمان اشاره کرده بود که درآمد سه ماهه چهارم برای شرکت تحت فشار ناشی از تقاضای ضعیف تبلیغات باقی مانده است. لی گفت که این به دلیل “چشم انداز نامطمئن و بی ثبات اقتصاد کلان” است.

پس از اینکه متا اولین کاهش درآمد سه ماهه خود را در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ به دلیل کاهش فروش تبلیغات گزارش کرد، این شرکت با راه اندازی دو جایگاه تبلیغاتی جدید، بار تبلیغات خود را در اینستاگرام افزایش داد .

متا فرمت تبلیغاتی جدیدی را برای فیس بوک Reels راه اندازی کرد و به تبلیغ کنندگان اجازه داد تا تبلیغات را در صفحه اصلی Explore و در فیدهای نمایه اجرا کنند.

متا تنها شرکتی نیست که با تقاضای ضعیف تبلیغات دست و پنجه نرم می کند، چرا که ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ ماه گذشته به تحلیلگران گفت که تقاضای تبلیغات بهبود نیافته است.

اشپیگل گفت که این به این دلیل است که تبلیغ کنندگان بودجه خود را در زمان عدم اطمینان اقتصادی مدیریت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا