نرم افزار موبایل

اینستاگرام قابلیت جدید چت پخش را به نام «کانال‌ها» راه‌اندازی کرد.

به گزارش اپ خونه، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا امروز اعلام کرد که این شرکت در حال راه اندازی یک ویژگی جدید چت پخش در اینستاگرام به نام “کانال ها” است.

این ویژگی به سازندگان اجازه می دهد پیام های عمومی و یک به چند را به اشتراک بگذارند تا مستقیماً با دنبال کنندگان خود درگیر شوند.

کانال ها از متن، تصاویر، نظرسنجی ها، واکنش ها و موارد دیگر پشتیبانی می کنند. زاکربرگ این ویژگی را با راه‌اندازی کانال پخش خود اعلام کرد، جایی که قصد دارد به‌روزرسانی‌های متا را در آینده به اشتراک بگذارد.

اینستاگرام شروع به آزمایش کانال ها با سازندگان منتخب در ایالات متحده کرده است و قصد دارد این ویژگی را در ماه های آینده گسترش دهد.

سازندگان می‌توانند از کانال‌های پخش برای کمک به دنبال‌کنندگان در به‌روز ماندن و دیدن لحظات پشت صحنه استفاده کنند. اینستاگرام خاطرنشان می‌کند که فقط سازندگان می‌توانند در کانال‌های پخش پست بگذارند و فالوورها فقط توانایی واکنش به محتوا و شرکت در نظرسنجی را دارند.

در ماه‌های آینده، اینستاگرام قصد دارد ویژگی‌های بیشتری را به کانال‌های پخش اضافه کند، مانند امکان آوردن سازنده دیگری به کانال برای بحث در مورد همکاری‌های آینده و جمع‌آوری سؤالات برای AMA از طریق درخواست‌های سؤال.

ویژگی جدید به سازندگان راه جدیدی برای به روز رسانی دنبال کنندگان خود در برنامه می دهد.

در گذشته، سازندگان معمولا داستانی را برای به اشتراک گذاشتن اخبار و به‌روزرسانی‌ها با فالوورهای خود ارسال می‌کردند، اما اکنون این گزینه را دارند که از راه مستقیم‌تری برای تعامل با طرفداران خود استفاده کنند.

این ویژگی همچنین به سازندگان اجازه می‌دهد درباره چیزهای خاصی بازخورد دریافت کنند و محتوای خود را تبلیغ کنند.

کانال های اینستاگرام

کانال های اینستاگرام

به گفته زاکربرگ، اگرچه متا ابتدا کانال‌های خود را در اینستاگرام راه‌اندازی می‌کند، اما این شرکت قصد دارد این ویژگی را در ماه‌های آینده به مسنجر و فیس‌بوک ارائه کند.

هنگامی که یک سازنده به کانال‌ها دسترسی پیدا کرد، می‌تواند یکی را از صندوق ورودی اینستاگرام خود شروع کند. پس از ارسال اولین پیام، فالوورهای آنها یک نوتیفیکیشن برای پیوستن به کانال دریافت می کنند.

هنگامی که کانال زنده است، سازندگان همچنین می توانند با استفاده از برچسب “پیوستن به کانال” در استوری ها، دنبال کنندگان خود را تشویق به پیوستن کنند. سازندگان به زودی می توانند کانال خود را به نمایه خود پین کنند.

همه کاربران در شبکه اجتماعی می‌توانند کانال‌های پخش را پیدا کنند و محتوا را مشاهده کنند، اما فقط دنبال‌کنندگانی که به کانال می‌پیوندند، زمانی که سازنده به‌روزرسانی‌ها را پست می‌کند، اعلان دریافت می‌کنند.

دنبال‌کنندگان می‌توانند کانال‌های پخش را در هر زمانی ترک یا بی‌صدا کنند و همچنین می‌توانند اعلان‌های خود را از سازندگان کنترل کنند.

کانال‌های پخش تابع دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام هستند و مردم می‌توانند هم خود کانال پخش یا محتوای خاصی را که در کانال به اشتراک گذاشته شده است را گزارش دهند که در صورت مغایرت با سیاست‌های متا، می‌توانند حذف شوند.

این شرکت می‌گوید کانال‌های پخش برای تجربه‌های چت عمومی و قابل کشف طراحی شده‌اند، بنابراین با آنها متفاوت از پیام‌های خصوصی در اینستاگرام رفتار می‌شود .

متا اشاره می‌کند که ابزارها و بازبینی‌هایی برای کمک به شناسایی، بازبینی یا حذف محتوای کانال‌های پخش که ممکن است دستورالعمل‌های آن را نقض کند، دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا