نرم افزار موبایل

اینستاگرام یک هاب جدید برای کمک به کاربران برای حل مشکلات دسترسی به حساب راه اندازی می کند

به گزارش اپ خونه، این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد اینستاگرام در حال معرفی و گسترش تعدادی ویژگی برای کمک به کاربران برای حفظ امنیت حساب های خود است.

مهمتر از همه، این شبکه اجتماعی در حال راه اندازی یک هاب جدید “هک شده” است که در آن کاربران می توانند مشکلات دسترسی به حساب را گزارش و حل کنند. اگر نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید، می توانید برای دسترسی به هاب جدید، Instagram.com/hacked را در تلفن همراه یا مرورگر دسکتاپ خود وارد کنید.

در مرحله بعد، کاربران می توانند انتخاب کنند که آیا فکر می کنند هک شده اند، رمز عبور خود را فراموش کرده اند، دسترسی به احراز هویت دو مرحله ای را از دست داده اند یا حساب کاربری آنها غیرفعال شده است. از آنجا، کاربران می توانند یک سری مراحل را برای دسترسی مجدد به حساب خود دنبال کنند. اگر کاربری چندین حساب مرتبط با اطلاعات خود داشته باشد، می‌تواند انتخاب کند که کدام حساب به پشتیبانی نیاز دارد.

علاوه بر انتشار این هاب، اینستاگرام در حال گسترش دسترسی به ویژگی است که به گونه ای طراحی شده است که راه های متعددی را در اختیار کاربران قرار دهد تا در صورت قطع دسترسی، حساب خود را بازگردانند.

Instagram's security feature

در اوایل سال جاری، اینستاگرام شروع به آزمایش روشی برای افراد کرد تا از دوستان خود بخواهند هویت آنها را تأیید کنند تا بتوانند دوباره به حساب خود دسترسی پیدا کنند.

اکنون این گزینه برای همه در دسترس است. اگر دسترسی به حساب کاربری خود قفل شده اید، می توانید دو نفر از دوستان اینستاگرام خود را برای تأیید هویت خود انتخاب کنید و به حساب خود بازگردید.

اینستاگرام همچنین در حال آزمایش راه‌های جدیدی برای کمک به جلوگیری از هک کردن پلتفرم خود قبل از وقوع واقعی است. این شرکت قبلاً حساب‌هایی را که سیستم‌های خودکار آن مخرب بودن آن‌ها را تشخیص می‌دهند حذف کرده است و اکنون این اقدام را یک گام فراتر می‌برد.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت:

«از آنجایی که بازیگران بد اغلب بلافاصله از حساب‌ها به طور مخرب استفاده نمی‌کنند، ما اکنون در حال آزمایش هستیم که اگر حسابی که ما گمان می‌کنیم جعل هویت شخصی درخواست دنبال کردن شما را داشته باشد، هشدار ارسال می‌کنیم. در ماه‌های آینده، اگر حسابی که ممکن است جعل هویت یک کسب‌وکار باشد، پیام مستقیم (DM) برای شما ارسال کند، هشدارهایی نیز ارسال خواهیم کرد.»

این شرکت همچنین شروع به نمایش نشان تأیید شده آبی برای حساب‌های تأیید شده در مکان‌های بیشتری در سراسر پلتفرم می‌کند تا تشخیص سریع حسابی که با آن در تعامل هستند را برای کاربران آسان‌تر کند.

اکنون می‌توانید نشان‌های آبی تأییدشده را در استوری‌ها و پیام‌های پیامکی مشاهده کنید. اینستاگرام همچنین در آینده شروع به ارائه آنها در فید خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا