موبایل

بازی Redmi K60 با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در پایگاه داده IMEI: گزارش مشاهده شد

گفته می‌شود که Redmi K60 Gaming به‌عنوان پیشنهاد بعدی شرکت چینی گوشی‌های هوشمند در دست ساخت است. جزئیات این گوشی هنوز به طور رسمی توسط سازنده چینی گوشی های هوشمند اعلام نشده است، اما قبل از آن، دستگاه آینده به تازگی در پایگاه داده IMEI با شماره مدل ۲۳۰۱۱۳۱۰C مشاهده شده است. این لیست، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را در بازی Redmi K60 پیشنهاد می کند. انتظار می رود در اوایل سال آینده در بازار خانگی شیائومی به طور رسمی عرضه شود.

طبق گزارش شیائومی، Redmi K60 Gaming با شماره مدل ۲۳۰۱۱۳۱۰C در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. این گزارش نام رمز «سقراط» را برای این گوشی پیشنهاد می کند. Redmi K60 Gaming می‌تواند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC پشتیبانی کند. انتظار می رود که سازنده تراشه، تراشه جدید را در جریان اجلاس Qualcomm Summit 2022 اواخر سال جاری عرضه کند.

Redmi K60 Gaming در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ در چین عرضه خواهد شد. این گوشی انحصاری در بازار چین خواهد بود.

جزئیات مربوط به سری Redmi K60 در گذشته به صورت آنلاین به بیرون درز کرده بود. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی‌ها دارای طراحی حفره‌ای هستند و نمایشگر وضوح ۲K را ارائه می‌دهد. گفته می شود که آنها از شارژ ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی می کنند. گفته می شود که آنها دارای یک سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستند و می توانند یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای احراز هویت داشته باشند. طبق گزارش ها، مدل های Redmi K60 دارای سنسور IMX766 سونی خواهند بود.

انتظار می رود Redmi K60 Gaming جانشین Redmi K50 Gaming Edition شود. Redmi K50 Gaming Edition در ماه فوریه در چین با قیمت اولیه ۳۲۹۹ یوان (تقریباً ۳۹۰۰۰ روپیه) برای مدل ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در چین عرضه شد.

Redmi K50 Gaming Edition دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل) AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC با IO Turbo، همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 پشتیبانی می کند. تنظیم دوربین پشتی سه گانه با سرفصل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی، سنسور سلفی ۲۰ مگاپیکسلی IMX596 سونی، تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 3.1 و باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی دیگر مشخصات کلیدی این گوشی هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

وسترن یونیون ممکن است به زودی خدمات خود را به عنوان مبادله ارز مجازی گسترش دهد، جزئیات در اینجا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا