استارتاپ

برند بیدی مارک کوبان استارتاپ دوش را می خرد که تیم کوک را مجذوب خود کرد

به گزارش اپ خونه، همانطور که در تصویر عنوان مشاهده میکنید، بنیانگذاران Nebia، کارلوس گومز آندوناگی، گابریل پاریسی-آمون و فیلیپ وینتر با نمونه های اولیه سر دوش در سال ۲۰۱۵ (معروف به چندین سال پیش) ژست می گیرند.

افرادی که در پشت Nebia هستند – استارت‌آپ پیشرفته سر دوش که توسط تیم کوک، مدیر عامل اپل و تعدادی از نام‌های بزرگ دیگر حمایت می‌شود – به برندل مارک کوبان فروخته‌اند که بیده، تصفیه‌کننده هوا و موارد مشابه تولید می‌کند.

فیلیپ وینتر و گابریل پاریسی-آمون، بنیانگذاران، در تماسی با TechCrunch گفتند که نام نبیا و نازل های صرفه جویی در مصرف آب پس از این قرارداد ادامه خواهد داشت.

نبیا همراه با کوک و گروهی از حامیان اولیه Kickstarter، از دفتر خانواده اریک اشمیت، رئیس سابق گوگل، جو گبیا، بنیانگذار Airbnb، جیمز پارک، بنیانگذار Fitbit، Y-Combinator، استنفورد، پول جمع آوری کرد .

این استارت‌آپ ادعا کرد که Nebia زمانی که با نازل‌های گران‌قیمتی عرضه شد که کاربران را با غبار ریز و طوفانی منفجر می‌کرد، برجسته شد، در حالی که تا ۷۰ درصد از آبی که یک سر دوش معمولی در این فرآیند اسپری می‌کند، صرفه‌جویی می‌کند.

این امر قطبی کننده بود. طوفان پرشور نبیا واقعاً بر شما چیره شد، اما اتاق خبر را با برداشت غیر متعارفش از مراسمی محبوب تقسیم کرد. در طول سال‌ها، Nebia برای جلب مشتریان بیشتر، همه چیز را شماره‌گیری کرد و در این فرآیند، صرفه‌جویی آب پیش‌بینی‌شده خود را به حدود ۵۰ درصد کاهش داد.

نبیا در طول دوران فعالیت خود به عنوان یک شرکت مستقل، تخمین زد که مشتریانش «۵۰۰ میلیون گالن آب» و همچنین «معادل بیش از ۲۷ میلیون کیلووات ساعت (۲۷ گیگاوات ساعت) انرژی مصرف می‌کنند.

این شرکت گفت که صرفه جویی در انرژی “تقریبا معادل مصرف انرژی سالانه ۲۷۰۰ خانه آمریکایی” است. وینتر به TechCrunch گفت که محصولات Nebia، از جمله محصولاتی که با Moen ساخته شده است، به بیش از ۱۰۰۰۰۰ خانه رسیده است.

Parisi-Amon گفت: “من در حال حاضر روی محصولات آینده [در Brondell] کار می کنم.  ما روی آن و تحلیلی که روی آن کار کرده ایم کار کرده ایم.”

بنیانگذاران گفتند وینتر و بقیه تیم ۱۵ نفره نبیا نیز به بروندل پیوستند.

هر دوی این مدیران تاکید کردند که همچنان متعهد به کمک به مردم در صرفه جویی در مصرف آب هستند – وظیفه ای حیاتی زیرا تغییرات آب و هوایی منجر به خشکسالی می شود.

پاریسی آمون گفت: “به همین دلیل است که ما شروع کردیم و به همین دلیل است که من در آن زمان اپل را ترک کردم.”

پاریسی-آمون افزود: “من می خواستم از مدرک مهندسی مکانیک خود برای ساخت محصولی استفاده کنم که به معنای واقعی کلمه هر کسی بتواند آن را با آنچه که دارد عوض کند و برای محیط زیست بهتر باشد و آن کار انجام نشده است.”

 وینتر گفت: «با افزایش جمعیت و مصرف سرانه آب بیشتر و دوره‌های خشکسالی مکرر و خشکسالی‌های حادتر، معادله چندان مثبت نیست. ما باید راه‌هایی برای استفاده مؤثرتر از آب بیابیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا