اخبار اینترنت

برچسب جدید توییتر، تمایز بین حساب های تایید شده قدیمی و پولی را دشوار می کند

به گزارش اپ خونه، قرار بود توییتر در تاریخ ۱ آوریل به طور تشریفاتی تیک‌های تأیید اعتبار قدیمی را حذف کند.

در حالی که به نظر می‌رسد فعلاً این برنامه‌ها را به حالت تعلیق درآورده است، این شبکه اجتماعی برچسب چسبیده به علامت تیک را اصلاح کرده است تا تمایز بین افرادی که آن را به دست آورده‌اند و همه کسانی که برای آن هزینه کردند تقریباً غیرممکن کند .

وقتی کاربران روی علامت آبی رنگ ضربه می زنند یا روی آن کلیک می کنند، برچسب اکنون به این صورت می گوید: «این حساب تأیید شده است زیرا در Twitter Blue مشترک است یا یک حساب تأیید شده قدیمی است».

پس از اینکه توییتر تأیید را از طریق طرح اشتراک آبی معرفی کرد، برچسب روی حساب‌های تأیید شده قدیمی چنین می‌خواند: «این یک حساب تأیید شده قدیمی است. ممکن است قابل توجه باشد یا نباشد.»

از سوی دیگر، برچسب روی حساب آبی نشان داد: “این حساب تأیید شده است زیرا در Twitter Blue مشترک است.” به همین دلیل، قبلاً امکان تمایز بین دو مجموعه از حساب های تأیید شده وجود داشت.

نیویورک تایمز نیز تیک تأیید شده خود را پس از خودداری از پرداخت هزینه خدمات تأیید از دست داد.

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، در پاسخ به کاربرانی که اعتراض در مورد پرداخت نکردن این نشریه برای تأیید اعتبار ارسال می‌کردند، گفت: «اوه باشه، پس از آن آن را حذف می‌کنیم».

در چند روز گذشته، بسیاری از افراد مشهور از جمله لبرون جیمز، پاتریک ماهومس دوم، داریوس اسلی، مونیکا لوینسکی و ویلیام شاتنر گفته‌اند که برای برچسب تیک پولی پرداخت نخواهند کرد.

گزارشگر مت بایندر خاطرنشان کرد که ماسک توییتی را حذف کرد که در آن گفته شده بود توییتر «چند هفته مهلت» به دارندگان حساب های تایید شده قدیمی می دهد تا قبل از حذف علائم تأیید از کسانی که پرداخت نمی کنند، در Twitter Blue مشترک شوند.

توییت حذف شده همچنین می‌گوید که اگر حساب‌ها به طور خاص از پرداخت برای Twitter Blue خودداری کنند، شبکه اجتماعی این علامت را حذف خواهد کرد.

ایلان ماسک به سرعت توییتی را حذف کرد که می‌گفت اکانت‌های تایید شده قدیمی علامت‌های تیک خود را در اول آوریل از دست نمی‌دهند، همانطور که قبلاً گفته بود، تا چند هفته دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

مت بایندر: “با این حال، اگر آنها به طور خاص بگویند که برای Twitter Blue پولی نمی پردازند، توییتر علامت تیک آنها را حذف خواهد کرد.”

ماسک قول داده است که پس از ۱۵ آوریل، جدول زمانی الگوریتمی “برای شما” فقط حساب های تایید شده را همراه با حساب هایی که شخص دنبال می کند نشان می دهد.

او همچنین اشاره کرد که توییتر به زودی تاریخ تأیید را به پروفایل های کاربران اضافه می کند.

همچنین گزارش شده است که این شبکه اجتماعی در حال کار بر روی یک ویژگی تأیید هویت دولتی برای مشترکین Blue است که به آنها اجازه می دهد تیک های خود را پنهان کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا