موبایل

بهترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار سال ۲۰۲۲: APPLE IPHONE 14 PRO، GOOGLE PIXEL 7 PRO و موارد دیگر

به گزرش اپ خونه، ما به سال گذشته نگاه می کنیم و بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار را با بودجه های مختلف از ۵۰۰۰۰ روپیه تا بی نهایت انتخاب می کنیم.

در اینجا بهترین از بهترین هایی است که سال ۲۰۲۲ در بخش گوشی های هوشمند ارائه می کرد.

بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار سال ۲۰۲۲..

Apple iPhone 14 Pro/Pro Max

اینجا جای تعجب نیست اگر پول ولخرجی دارید، بهترین مدل‌های جدیدترین سری آیفون ۱۴ را می‌توانید تهیه کنید. Apple iPhone 14 Pro و Pro Max در اصل گوشی های مشابهی در اندازه های مختلف هستند.

منظور ما از سخت افزار پردازش یکسان، ذخیره سازی، دوربین، طراحی و هر چیز دیگری به جز اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری است.

 شخصاً Pro را به دلیل اندازه جمع و جورش دوست دارم، اما اگر صفحه نمایش بزرگتر را ترجیح می دهید، با پرداخت ۱۰ هزار حق بیمه کوچک به سراغ Max بروید.

Apple iPhone 14 Pro/Pro Max

هر دو گوشی از تراشه A16 Bionic اپل بهره می برند که در مقایسه با نسل قبلی خود قدرتمندتر و در عین حال کارآمدتر انرژی است. شما گزینه های ذخیره سازی از ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت دارید.

شما یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی یا ۶.۷ اینچی LTPO Super Retina XDR OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و مطابق با Dolby Vision دارید. نمایشگرها با تراکم پیکسلی ۴۶۰ PPI واضح هستند و می توانند تا ۲۰۰۰ نیت روشنایی داشته باشند.

بریدگی منسوخ شده بالای صفحه در نهایت با یک… بهتر است آن را جزیره پویا بنامیم. فقط اپل می تواند صدای انحراف را باحال ایجاد کند.

بخش عکاسی در پشت با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با PDAF دو پیکسل و لرزشگیر اپتیکال تغییر سنسور (OIS)، یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با OIS برای زوم اپتیکال تا ۳ برابر و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با دوتایی بارگذاری شده است. پیکسل PDAF و ۱۲۰ درجه FOV.

آنها در مجموع عکس های فوق العاده ای را در حالت ها و نورهای مختلف می گیرند. در مورد فیلمبرداری، گوشی‌های iPhone 14 Pro با قابلیت ضبط فیلم‌های با کیفیت بسیار بالا و تثبیت‌شده ۴K تا سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، در جایگاه قطبی قرار می‌گیرند.

شما همچنین از ۱۰ بیت HDR و Dolby Vision پشتیبانی می کنید. بودجه: آیا می‌توانیم چیزی نزدیک‌تر به یک لاخ روپیه داشته باشیم؟

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G

آیا می توانیم لیستی از بهترین گوشی های پرچمدار سال بدون سامسونگ داشته باشیم؟ Samsung Galaxy S22 Ultra 5G Samsung Galaxy Note جدید است. البته غیر رسمی اما وقتی تمام ویژگی های سری افسانه ای Note از جمله S Pen را دارد، چه نامی دارد.

به آن یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی QHD+ Dynamic AMOLED 2x با سازگاری HDR10+ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را اضافه کنید. این گوشی از چیپ پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می برد و دارای ۱۲ گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی است.

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G

بخش عکاسی در اینجا حتی از تلفن‌های آیفون ۱۴ پرو پرتر است که توسط یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری و OIS مجهز شده است.

چند دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با OIS، یکی با زوم اپتیکال ۳ برابر و دیگری با لنز تله فوتو پریسکوپ برای زوم اپتیکال ۱۰ برابر است. و در نهایت یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با PDAF دو پیکسل وجود دارد.

دوربین ها در سراسر صفحه کار فوق العاده ای انجام می دهند. اگرچه یک دستگاه کاملاً بزرگ است، اما برای اکثر نیازهای شما یک فروشگاه یکپارچه است.

گوگل پیکسل ۷ پرو

گوشی هوشمند پرچمدار فعلی گوگل را می توان با استفاده از کارت های HDFC در Flipkart با قیمت ۷۴۹۹۹ روپیه خریداری کرد. اما هی، ما اینجا نیستیم که در مورد معاملات صحبت کنیم.

Pixel 7 Pro عمدتاً به دو دلیل وارد این لیست می شود – بهترین تجربه اندروید در تلفن های هوشمند و دوربین های مشهور پیکسل. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ خالص و بدون تقلب در این دستگاه به همراه زبان طراحی Material You روان و بدون bloatware است.

علاوه بر این، ابزارهای مفیدی مانند تشخیص اشیا با استفاده از لنز گوگل یا تشخیص گفتار/تایپ صدا را دریافت می‌کنید، و برخی از ابزارهای ویرایش تصویر جالب مانند Magic Eraser را فراموش نکنید.

Google Pixel 7 Pro

Google Pixel 7 Pro در عکاسی با سه دوربین پشتی عالی است. شما یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با OIS برای زوم اپتیکال تا ۵ برابر و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار دارید که به عنوان یک دوربین ماکرو نیز عمل می کند.

آنها در نور و حالت های مختلف کار بسیار خوبی انجام می دهند. دوربین جلوی ۱۰.۸ مگاپیکسلی با سلفی ها کار خوبی انجام می دهد و حتی می تواند روی عکس های پرتره کلیک کند.

اگر این به اندازه کافی خوب نبود، گوشی از طراحی درجه یک برخوردار است و دارای استاندارد IP68 حفاظت از نفوذ است. Pixel 7 Pro از پردازنده Tensor G2 نسل بعدی گوگل پشتیبانی می‌کند و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌کند.

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی HDR10+ سازگار با QHD+ AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت. به طور خلاصه، این پرچمدار گوگل یک دستگاه همه جانبه عالی است، همچنین بسیار مقرون به صرفه تر از دو رقیب خود در بالا است.

iQOO 9 Pro 5G

زیربرند Vivo امسال در فرم بسیار خوبی قرار داشته است و iQOO 9 Pro 5G بدون شک بهترین تلفن همه کاره با قیمت حدود ۶۰۰۰۰ روپیه در سال جاری است.

درست مانند اس ۲۲ اولترا، این گوشی نیز از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام بهره می برد و شما تا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارید.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی QHD+ HDR10+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قابلیت نمایش بیش از یک میلیارد سایه رنگی است.

iQOO 9 Pro

بخش دوربین عقب در اینجا نیز کاملاً همه کاره است. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با Gimbal OIS به همراه یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی دیگر با فوکوس خودکار و FOV 150 درجه دریافت می کنید.

و در آخر، یک دوربین تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی با OIS برای زوم اپتیکال ۲.۵ برابر وجود دارد. برخلاف گوشی‌های فوق‌العاده فوق‌العاده بالا، iQOO 9 Pro با شارژ آهسته دچار مشکل نمی‌شود.

شارژر سریع ۱۲۰ واتی همراه ادعا می کند که باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی خود را تنها در ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ می کند. این گوشی از شارژ بی سیم سریع ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می کند.

Realme GT 2 Pro

مطمئناً شما این کار را می کنید و سال ۲۰۲۲ با این بودجه یک گزینه عالی برای ما ارائه کرد. Realme GT 2 Pro دارای ویژگی‌های قابل مقایسه با OnePlus 10 Pro گران‌تر با قیمت بسیار پایین‌تر است که به معنای ارزش زیادی برای پول است.

این گوشی نیز از پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می برد و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. طراحی متفاوت و آرامش بخش است، به لطف پشت بیوپلیمر کاغذ مانند آن.

عمر باتری در اینجا بسیار خوب است و شارژر ۶۵ واتی SuperDart باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در ۳۷ دقیقه به طور کامل شارژ می کند.

Realme GT 2 Pro

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این گوشی، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی QHD+ 10 بیتی LTPO 2.0 AMOLED با نرخ تازه سازی تطبیقی بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز، روشنایی تا ۱۴۰۰ نیت و سازگاری HDR10+ است.

ترکیب دوربین عقب در اینجا با دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بسیار جالب است – دوربین اصلی با OIS و یک دوربین فوق عریض با FOV 150 درجه. آنها در حالت ها و نورهای مختلف کار بسیار خوبی انجام می دهند.

یکی از موارد جالب در اینجا یک دوربین میکرو ۳ مگاپیکسلی است که بزرگنمایی ۲۰ تا ۴۰ برابر را ارائه می دهد که کاملاً منحصر به فرد است. دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی آن به اندازه کافی خوب است که سلفی ها را تحت تاثیر قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا