موبایل

بهترین گوشی های زیر ۱۰۰ تومان ۲۰۰۰۰ می توانید در هند بخرید

با اتصال ۵G که اکنون در هند رسمی شده است، این روزها اکثر تلفن های هوشمند ارزان قیمت یا سخت افزار بهتری بدون رادیو ۵G ارائه می دهند یا ویژگی های کمی به خطر افتاده با اتصال ۵G. با این اوصاف، گزینه های زیادی در زیر Rs وجود دارد. بخش ۲۰۰۰۰ گوشی هوشمند، چه به دنبال دوربین های بهتر، عمر باتری خوب، شارژ سریع تر یا حتی رتبه IP52 باشید.

جدیدترین موارد اضافه شده ما به این راهنما شامل Moto G72 و Moto G82 5G است. هر دو گوشی هوشمند یکدیگر را تحسین می کنند زیرا سخت افزاری توانمند با طراحی های جالب ارائه می دهند. با این حال، Moto G72 که قیمتی معادل روپیه دارد. ۱۷۹۹۹ تنها اتصال ۴G را ارائه می دهد، در حالی که Moto G82 اتصال ۵G را با قیمت کمی بالاتر از روپیه اضافه می کند. ۱۹۹۹۹. مورد اخیر اخیراً کاهش قیمت دریافت کرده است و اکنون یک پیشنهاد رقابتی در زیر Rs ما ایجاد می کند. راهنمای ۲۰۰۰۰

در اینجا گجت‌های ۳۶۰ از برترین تلفن‌های زیر روپیه انتخاب شده‌اند. ۲۰۰۰۰ در هند، بدون ترتیب خاصی.

گوشی های زیر روپیه ۲۰۰۰۰ امتیاز ابزارک ۳۶۰ (از ۱۰) قیمت در هند (طبق توصیه شده)
Moto G72 ۸ روپیه ۱۷۹۹۹
Moto G82 5G ۸ روپیه ۱۹۹۹۹
OnePlus Nord CE 2 Lite 5G ۸ روپیه ۱۸۹۹۹
Realme 9 5G Speed ​​Edition ۸ روپیه ۱۹۹۹۹
من T1 5G زندگی می کنم ۸ روپیه ۱۵۹۹۰
Redmi Note 11T 5G ۸ روپیه ۱۶۹۹۹
Realme 8s 5G ۸ روپیه ۱۷۹۹۹

Moto G72

Moto G72 عجیب به نظر می رسد، عمدتاً به این دلیل که بعد از Moto G82 5G عرضه شد و هنوز فاقد ۵G است. این گوشی کاملاً توانمند است و مشخصات سخت افزاری قابل توجهی مانند دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایش POLED با نرخ تازه سازی بالا ۱۲۰ هرتزی را روی کاغذ ارائه می دهد. کاملاً سبک است، طراحی باریکی ارائه می دهد و حتی برای مقاومت در برابر پاشش آب دارای رتبه IP52 است. در آزمایش ما متوجه شدیم که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. بلندگوهای دوگانه و عمر باتری خوب یک بسته سرگرمی خوب را ایجاد می کند. اما پردازنده MediaTek Helio G99 آن قدرتمندترین پردازنده موجود با این قیمت نیست.

Moto G82 5G

Moto G82 5G موتورولا دارای ارزش کافی است که آن را به یک پیشنهاد خوب تبدیل می کند. اخیراً کاهش قیمت دریافت کرده است و هر آنچه را که احتمالاً از یک تلفن هوشمند ارزان قیمت بخواهید همراه با اتصال ۵G ارائه می دهد. یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 SoC توانمند، یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا ۱۲۰ هرتز، یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، و طراحی دارای رتبه IP52 که می تواند در برابر پاشیدن آب مقاومت کند، وجود دارد. عملکرد دوربین همچنین نقطه قوت G82 5G است زیرا دوربین اصلی آن OIS را بسته بندی می کند که برای عکس های واضح تر در نور کم خوب است. البته، cherry on the icing نرم افزار اندرویدی تقریباً موجود آن است که فقط یک برنامه شخص ثالث از پیش نصب شده دارد.

OnePlus Nord CE 2 Lite 5G

بسیاری از طرفداران منتظر یک زیر Rs بودند. ۲۰۰۰۰ گوشی وان پلاس و در سال ۲۰۲۲ بالاخره آن را داریم. OnePlus Nord CE 2 Lite 5G در بیشتر موارد نسخه مقرون به صرفه تری از Nord CE 2 5G است، اما در برخی زمینه ها مشخصات کمی بهتر ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی واضح است و آخرین نسخه اندروید را بدون bloatware اجرا می کند. عمر باتری عالی به علاوه شارژ سریع مناسب و عملکرد همه جانبه خوبی نسبت به قیمت ارائه می دهد. اگر دوست دارید یک گوشی هوشمند OnePlus داشته باشید یا اگر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طولانی‌مدت در فهرست «باید» شما قرار دارند، باید Nord CE 2 Lite 5G را در نظر بگیرید.

Realme 9 5G Speed ​​Edition

Realme 9 5G Speed ​​Edition یک مدل قدرتمندتر و مطمئناً جذاب تر از Realme 9 5G است. با شروع قیمت ها از کمی کمتر از روپیه. ۲۰۰۰۰، این گوشی دارای یک SoC قدرتمند، نمایشگر نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. همچنین از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می کند که راحت است. نوع پایه، که به نظر ما باید به آن دست پیدا کنیم، رقبای مستقیم زیادی ندارد و اگر به دنبال عملکرد خوب در این بخش هستید، حداکثر قیمت را برای شما ارائه می دهد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این گوشی دوربین فوق عریض ندارد و لرزشگیر فیلم بهترین نیست.

من T1 5G زندگی می کنم

اولین گوشی هوشمند از سری T ویوو، T1 5G، یک رقیب محکم با قیمت قابل توجه برای نوع پایه است. شما یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 آماده ۵G دارید که همگی در بدنه ای باریک فقط ۸.۲۵ میلی متر بسته بندی شده اند. بریدگی قطره شبنم در بالای نمایشگر ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، اما این نمایشگر دارای نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است که باید برای گیمرها خوب باشد. Vivo T1 5G فاقد دوربین با زاویه دید فوق العاده است و با یک شارژر نسبتا کند ۱۸ واتی عرضه می شود، اما برای کسانی که صرفاً روی عملکرد تمرکز می کنند، باید خرید خوبی باشد.

Redmi Note 11T 5G

این گوشی هوشمند مقرون به صرفه شیائومی با پشتیبانی از تراشه Dimensity 810 مدیاتک، عملکرد خوبی برای گیمرها و عمر باتری خوب دارد. شاترباگ‌ها ممکن است از دو دوربین پشتی Redmi Note 11T 5G و عملکرد متوسط ​​آن‌ها چندان راضی نباشند. در عین حال، پنل LCD 90 هرتزی آن با نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز، آن را به یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه برای بازی تبدیل می کند. همچنین یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وجود دارد که با استفاده از شارژر ۳۳ واتی موجود در جعبه می‌توان آن را به سرعت شارژ کرد. این دستگاه دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است، بنابراین می تواند از پاشش های سبک آب دوام بیاورد.

Realme 8s 5G

Realme 8s 5G تقریباً شبیه Realme 8 5G به نظر می رسد، به جز یک صفحه نمایشگر کمی ضخیم تر. این دستگاه از تراشه مدیاتک Dimensity 810 5G پشتیبانی می کند و بسته به نوع انتخابی شما، با ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه می شود. عمر باتری یکی از کت و شلوارهای قوی این گوشی است و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن به راحتی بیش از یک روز استفاده معمولی دوام می آورد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن در تست‌های ما عکس‌های خوبی را در نور روز مدیریت می‌کند، اما فقدان دوربین با زاویه دید فوق عریض باعث می‌شود ۸s 5G کمتر از برخی از رقبا تطبیق‌پذیر باشد. عملکرد دوربین در نور کم متوسط ​​بود، اگرچه حالت شب به بهبود خروجی کمک کرد. به طور کلی، Realme 8s 5G تنها یک پیشرفت خفیف نسبت به ۸ ۵G است، اما با این وجود یک پیشرفت است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا