موبایل

بهترین گوشی های زیر ۱۰۰ تومان ۴۰۰۰۰ می توانید در هند بخرید

قسمت پایینی بخش گوشی‌های هوشمند ممتاز همیشه با تنوع زیادی همراه است. کیفیت طراحی و ساخت در اینجا در اولویت قرار دارد و اکثر تلفن ها رتبه IP را نیز ارائه می دهند. در حالی که برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بر روی عملکرد خام تمرکز می‌کنند، برخی دیگر روی سرعت شارژ تمرکز می‌کنند و برخی مانند Google Pixel 6a برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهند.

بله، جدیدترین شرکت کننده در زیر ما Rs. راهنمای خرید ۴۰۰۰۰ گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶a است که اخیرا کاهش قیمت عمده ای دریافت کرده است و اکنون ۲۰۰ روپیه است. ۳۴,۹۹۹. همچنین موتورولا اج ۳۰ پرو جدید در این بخش است که قبلاً ارزش بسیار خوبی را برای گوشی هوشمندی با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 ارائه می‌کرد، اما اکنون با قیمت ۳۹۹۹۹ روپیه عرضه می‌شود و آن را حتی رقابتی‌تر می‌کند. Vivo V25 Pro نیز به لیست ما اضافه می شود زیرا توانسته است نسبت به مدل قبلی خود یعنی Vivo V23 Pro که در حال تغییر رنگ است، پیشرفت های کافی داشته باشد.

در اینجا بهترین گوشی های هوشمند با قیمت زیر روپیه آورده شده است. ۴۰۰۰۰ در هند، بدون ترتیب خاصی توسط Gadgets 360 بررسی و رتبه بندی شده است.

گوشی های زیر روپیه ۴۰۰۰۰ امتیاز ابزارک ۳۶۰ (از ۱۰) قیمت در هند (طبق توصیه شده)
موتورولا اج ۳۰ پرو ۹ روپیه ۳۹۹۹۹
Vivo V25 Pro 5G ۸ روپیه ۳۵,۹۹۹
موتورولا اج ۳۰ فیوژن ۹ روپیه ۳۹۹۹۹
گوگل پیکسل ۶a ۸ روپیه ۳۴,۹۹۹
گوشی هیچی ۱ ۸ روپیه ۳۲۹۹۹
OnePlus 10R 5G Endurance Edition ۸ روپیه ۳۹۹۹۹
Xiaomi 11T Pro 5G ۹ روپیه ۳۴,۹۹۹
iQoo 9 SE ۸ روپیه ۳۳۹۹۰
Oppo Reno 7 Pro 5G ۸ روپیه ۳۴,۹۹۹
Realme GT Neo 2 ۸ روپیه ۳۱,۹۹۹

موتورولا اج ۳۰ پرو

موتورولا اج ۳۰ پرو ارزشی باورنکردنی نسبت به قیمت دارد و عملکرد خوبی را در زمان عرضه ارائه می‌دهد و پس از کاهش قیمت اخیر به این کار ادامه می‌دهد. این گوشی در یک پیکربندی رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اما با قیمت بسیار رقابتی در دسترس است. این گوشی دیگر پرچمدار موتورولا نیست، اما این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز، Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC، دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی است.

یک باتری بزرگ ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی برای کاهش نگرانی باتری شما وجود دارد. رتبه IP52 برای مقاومت اولیه در برابر گرد و غبار و آب حداقل است، اما این چیزی است. گیلاس در بالا در واقع نرم افزار MyUX موتورولا است که تقریباً موجود است و تنها چند سفارشی سازی Moto در آن وجود دارد.

Vivo V25 Pro

Vivo V25 Pro جانشین Vivo V23 Pro 5G شیک‌تر است. Vivo V25 Pro طراحی کمی چاق‌تر (به همراه باتری بزرگ‌تر) دارد که برای بازی کاربردی‌تر است و پنل پشتی تغییر رنگ را به شکل ظریف‌تری حفظ می‌کند. از نظر مشخصات، ارتقاهای زیادی وجود دارد و Vivo موفق شده است طراحی لبه خمیده صفحه نمایش POLED را حفظ کند و در عین حال نرخ تازه سازی آن را به ۱۲۰ هرتز برساند.

تراشه MediaTek Dimensity 1300 آن کاملاً میان رده است، اما در مورد عملکرد نرم افزار و بازی کار را انجام می دهد. باتری بزرگ‌تر نیز علیرغم استفاده زیاد، یک روز کامل پشتیبان‌گیری را ارائه می‌دهد که نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است. عملکرد دوربین در این بخش بهترین نیست زیرا کیفیت تصویری قابل مقایسه با دستگاه های میان رده تولید می کند. این گوشی عمدتاً برای کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند شیک با صفحه نمایش لبه خمیده با کمترین قیمت ممکن هستند.

موتورولا اج ۳۰ فیوژن

موتورولا اج ۳۰ فیوژن یک پیشنهاد کاملاً خوب است که شیک به نظر می رسد و ویژگی های خوبی دارد. این تلفن دارای سخت افزار ممتاز از جمله صفحه نمایش pOLED با لبه خمیده است و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد. دوربین عملکرد خوبی را ارائه می دهد، اما به کمی تغییر نرم افزار نیاز دارد تا عدالت را به درستی در مورد سخت افزار انجام دهد. همچنین، در حالی که این گوشی می تواند ویدیوهایی با وضوح ۸K ضبط کند، حافظه داخلی تنها به ۱۲۸ گیگابایت محدود شده است. در حالی که گوشی‌های دیگری در این لیست وجود دارند که سخت‌افزار مشابهی را نسبت به قیمت ارائه می‌کنند، موتورولا اج ۳۰ فیوژن با نرم‌افزار غنی و تمیز MyUX و طراحی شیک، آن‌ها را ارتقا می‌دهد.

گوگل پیکسل ۶a

پیکسل ۶a گوگل با توجه به قیمت فعلی خود، مطمئناً کار را برای کاربران معمولی و علاقه مندان به عکاسی با موبایل انجام می دهد. این تلفن اساساً تجربه Pixel را ارائه می دهد که دارای چندین ویژگی نرم افزاری هوشمند مانند برنامه ضبط است که می تواند گفتار را به متن در حال حرکت به طور دقیق رونویسی کند و ویژگی دوربین پاک کن که می تواند اشیاء را در عکس ها استتار یا پاک کند. به نظر می رسد که قمار گوگل برای استفاده از پردازنده رده بالای Tensor خود، اما در برخی زمینه ها مانند طراحی، نمایشگر و حافظه سیستم به ثمر نشسته است. Pixel 6a به هیچ وجه یک محصول همه جانبه نیست، اما همچنان یک پیشنهاد بسیار منحصر به فرد است که باید برای خریدارانی که مایلند عملکرد خوب دوربین و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به موقع را بالاتر از هر چیز دیگری قرار دهند، جذاب است.

گوشی هیچی ۱

اگر هوس تلفنی دارید که قالبش را خراب کند یا با همه چیزهایی که در حال حاضر موجود است بسیار متفاوت به نظر برسد، Nothing Phone 1 باید در لیست شما قرار بگیرد. طراحی شفاف آن، همراه با مجموعه ای از نوارهای نور LED با چیدمان پیچیده، تضمین می کند که گوشی شما بدون توجه به جایی که می روید، متمایز می شود. چراغ‌ها تغییر رنگ نمی‌دهند، اما با آهنگ زنگ همگام می‌شوند، وضعیت فعلی شارژ را هنگام اتصال به برق نشان می‌دهند و حتی برای اعلان‌ها چشمک می‌زنند. این میان رده مطمئناً بسیار خوب است، زیرا طراحی منحصر به فرد آن همچنین دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین شارژ بی‌سیم را با قیمت اولیه غیرقابل باوری ارائه می‌دهد. سرعت شارژ در بخش خود سریع ترین نیست و Nothing شارژر را در جعبه قرار نمی دهد.

OnePlus 10R 5G (150W)

طراحی OnePlus 10R 5G با لبه های تیز و خطوط مستقیم کاملا ذهنی است. برخی ممکن است آن را جذاب بدانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است آن را بسیار عجیب و غریب و بسیار متفاوت از طرح های گرد و منحنی معمول OnePlus بدانند. صرف نظر از اینکه در کدام سمت هستید، قیمت تخفیف‌خورده جدید آن، OnePlus 10R 5G Endurance Edition را بسیار جذاب می‌کند، زیرا یکی از معدود تلفن‌های این بخش است که شارژ سیمی ۱۵۰ واتی را ارائه می‌کند و یک شارژر ۱۶۰ واتی در جعبه آن تعبیه شده است. عملکرد دوربین هم در نور روز و هم در نور کم خوب است اما در کلاس بهترین نیست. عمر باتری بسیار خوب است و MediaTek Dimensity 8100-Max SoC همراه با نمایشگر نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز برای بازی ها به خوبی کار می کند. اگر از طرفداران OnePlus هستید، باید به شما هشدار دهیم که فاقد اسلایدر نمادین Alert است.

شیائومی ۱۱ تی پرو

Xiaomi 11T Pro از نظر طراحی متمایز نیست و یک قاب میانی پلی کربنات بین دو ورق شیشه قرار گرفته است. با این حال، به لطف پردازنده Qualcomm Snapdragon 888، عملکرد خامی را ارائه می دهد و یک دستگاه همه جانبه خوب است. قیمت و ویژگی های جذاب آن آن را به یک معامله خوب تبدیل کرده است. صفحه نمایش AMOLED آن رنگ های دقیق را به نمایش می گذارد و همچنین دارای گواهینامه Dolby Vision است. با پشتیبانی از Dolby Atmos، صدای استریو دریافت می‌کنید، که باعث می‌شود جریان ویدیویی همه‌جانبه را ایجاد کنید. عمر باتری درجه یک است و این گوشی با یک بار شارژ تا دو روز استفاده معمولی را ارائه می دهد. شما همچنین یک شارژر سریع ۱۲۰ واتی در جعبه دارید. عملکرد دوربین کاملاً خوب است، به جز کیفیت سلفی در نور کم.

iQoo 9 SE

iQoo 9 SE کاملاً ممتاز به نظر می رسد. هیچ رتبه‌بندی رسمی IP وجود ندارد، اما بلندگوهای استریو باکیفیتی دریافت می‌کنید که هنگام پخش ویدیو و بازی‌ها صدایی عالی دارند. صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی ۱۲۰ هرتزی Super AMOLED رنگ های تند تولید می کند و دارای گواهی HDR10+ است. تجربه نرم افزاری روان و روان است، اما این گوشی با بسیاری از برنامه های شخص ثالث از پیش نصب شده عرضه می شود. عملکرد بازی با Qualcomm Snapdragon 888 SoC درجه یک است و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ یک روز و نیم دوام می آورد. عملکرد دوربین در نور روز چشمگیر است، اما ما از دوربین فوق عریض انتظار بهتری داشتیم. iQoo 9 SE همچنین ماکروها و سلفی های خوبی را ثبت می کند.

Oppo Reno 7 Pro 5G

طراحی همیشه برای سری Oppo Reno بحث بزرگی بوده است و Reno 7 Pro 5G دارای پشت شیشه ای با روکش میکرو اچ لیزری است. نوار LED اعلان اطراف ماژول دوربین Oppo Reno 7 Pro نیز لمس خوبی است. پنل AMOLED 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس ۹۰ هرتز رنگ ها و کنتراست بسیار خوبی را ارائه می دهد و Corning Gorilla 5 برای محافظت در برابر خراش وجود دارد. SoC Dimensity 1200-Max مدیاتک دارای بهینه سازی های سفارشی برای تجربه بازی روان تر است. شما ColorOS 12 را دریافت می کنید که اکنون مبتنی بر Android 12 است. عمر باتری ثابت است و شارژ آن فوق العاده سریع است.

Realme GT Neo 2

این یک گوشی هوشمند گیمینگ میان رده است. پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 عملکرد خام فراوانی را ارائه می دهد و سیستم خنک کننده عملکرد خوبی برای حفظ این عملکرد دارد. Realme GT Neo 2 در رنگ سبز نئو روشن و همچنین دو رنگ ظریف دیگر موجود است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به راحتی حتی با برخی از جلسات بازی به راحتی یک روز و نیم دوام می آورد. بلندگوهای دوگانه کاملاً بلند هستند و تجربه ای همه جانبه را در حین بازی و تماشای فیلم ایجاد می کنند. عملکرد دوربین در بهترین حالت ترکیبی است. در حالی که عملکرد در نور روز خوب است، عکس‌ها و فیلم‌برداری در نور کم چندان چشمگیر نبودند، به این معنی که GT Neo 2 یک همه‌کاره نیست.

ریلمی همچنین دارای GT Neo 3 با قیمت کمتر از روپیه است. ۴۰۰۰۰، که ما آن را بررسی نکرده ایم، اما تقریباً مشابه Realme GT Neo 3 (150W) است که به خودی خود بسیار شبیه به OnePlus 10R 5G (150W) است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا