موبایل

تلفن‌های هوشمند ریلمی ممکن است ویژگی شبیه به جزیره پویا مشابه آیفون ۱۴ پرو داشته باشند، چالش سازندگان راه‌اندازی شد

آخرین پست انجمن خود نشان می دهد که Realme ویژگی مشابه جزیره پویا اپل را پیاده سازی خواهد کرد. چند روز پس از رونمایی اپل از سری آیفون ۱۴ در رویداد Far Out خود در ۷ سپتامبر با تغییر طراحی عمده با جزیره دینامیک، سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی نیز در نظر دارند این ویژگی جدید را به دستگاه های خود اضافه کنند. Realme از کاربران خود خواسته است تا پیشنهاداتی را در مورد اتخاذ یک طراحی مشابه در تلفن های هوشمند خود به اشتراک بگذارند. برند چینی گوشی‌های هوشمند حتی مسابقه‌ای به نام «Realme Island – Creators Challenge» را برای جمع‌آوری ایده‌های مربوط به پیاده‌سازی ویژگی شبیه جزیره دینامیک در تلفن‌های Realme راه‌اندازی کرده است. در iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max، اپل از دوربین جدید و بریدگی Face ID برای نمایش اعلان‌ها و فعالیت‌ها استفاده می‌کند.

Realme مسابقه «Realme Island – Creators Challenge» را در انجمن انجمن خود راه‌اندازی کرده است و از طرفداران می‌خواهد ایده‌ها و نظرات خود را در مورد اینکه چگونه می‌تواند یک کپی از Dynamic Island را در دستگاه‌های Realme پیاده‌سازی کند، بپرسد. این شرکت ادعا می کند که ویژگی نرم افزاری پیشنهادی، بریدگی دوربین را به یک ویژگی چند منظوره تبدیل می کند. طبق گفته Realme، رابط کاربری اطراف سوراخ دوربین می‌تواند به اشکال و اندازه‌های مختلف تبدیل شود تا تماس‌های تلفنی، هشدارها، اعلان‌ها و موارد دیگر را نمایش دهد.

کاربران علاقه مند می توانند با مراجعه به صفحه رسمی انجمن جهانی در چالش شرکت کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند نقاشی‌ها، فایل‌های GIF یا متنی را ارسال کنند که توضیح می‌دهد جزیره Realme بالقوه چگونه ظاهر و کار می‌کند. Realme سه پیشنهاد برتر را بر اساس «اصالت، جامعیت و امکان‌سنجی» انتخاب می‌کند و یک نظرسنجی در حساب رسمی فیس‌بوک یا اینستاگرام خود برگزار می‌کند. Realme تأیید کرد که پیشنهادی که دارای رای برتر شده است توسط توسعه دهندگان UI آن برای اجرای آینده در نظر گرفته خواهد شد.

آثار ارسالی برای مسابقه تا ۲۱ سپتامبر قابل ارسال است و نظرسنجی مربوطه در ۲۲ سپتامبر در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت پخش می‌شود. بیشترین رای‌دهی پیشنهادی در ۲۴ سپتامبر به نمایش گذاشته می‌شود.

Realme تنها شرکتی نیست که به دنبال کپی کردن ویژگی Dynamic Island در گوشی‌های اندرویدی خود است. لو ویبینگ، رئیس چین شیائومی اخیراً از کاربران پرسید که آیا می‌خواهند عملکرد «جزیره هوشمند» را در گوشی‌های این شرکت ببینند. قابلیت Dynamic Island اپل که در آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس جدید معرفی شده است، روش جدیدی برای نمایش اعلان ها و نشانگرهای وضعیت ارائه می دهد. از دوربین جدید و بریدگی Face ID برای نمایش هشدارها استفاده می کند.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند ۵G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات ۵G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های ۵G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا