موبایل

تلفن بازی OnePlus دارای خنک کننده مایع درخشان است

به گزارش اپ خونه، در ماه ژانویه، برند موبایل متعلق به Oppo از پرچمدار جدید خود، OnePlus 11 رونمایی کرد.

در اوایل این ماه، ۱۱R وارد بازار شد که بر بازار رو به رشد گوشی های هوشمند هند متمرکز بود.

این روزها، این شرکت همچنین ۱۰T و ۱۰ Pro سال گذشته، سه دستگاه ارزان قیمت Nord، پنج هدفون و یک تبلت را ارائه می دهد. یک صفحه کلید مکانیکی جدید به همراه برخی از شایعات تاشو در راه است.

به عنوان تغییر سرعت، این شرکت محصولی را در این هفته در MWC به نمایش گذاشت که هرگز نور روز را نخواهد دید – یا حداقل به شکل فعلی آن نیست. همانطور که از نام آن پیداست، کانسپت OnePlus 11 در واقع ریمیکسی از پرچمدار فعلی این شرکت است.

با این حال، تفاوت‌های کلیدی به شرکتی اشاره می‌کند که امیدوار است در مورد بازی‌های موبایلی جدی‌تر عمل کند. بازار تلفن های بازی چیزی شبیه به یک کیسه مختلط بوده است، و هیچ نشانه روشنی مبنی بر عرضه چنین دستگاهی وجود ندارد.

رویکرد محتمل‌تر شامل پیشرفت‌های نسلی است که بازی‌های جدی‌تر را در صفحه نمایش کوچک قابل قبول‌تر می‌کنند.

کیندر لیو، رئیس و مدیر اجرایی OnePlus از طریق یک مترجم گفت: “ما تلاش های زیادی در تحقیق و طراحی این فناوری خواهیم کرد. اما در مورد در دسترس بودن تجاری این فناوری‌ها، ما بازار و بلوغ فناوری را بیشتر تحلیل خواهیم کرد.”

لیو توضیح می‌دهد که سنجش علاقه مصرف‌کننده یکی از دلایل متعددی است که OnePlus با رونمایی از یک گوشی خنک‌شونده مایع به مسیر خودروسازان رفت. او می افزاید: «همچنین، ما می خواهیم نوآوری مستمر را در داخل شرکت خود تشویق کنیم.»

OnePlus این فناوری جدید را “Active CryoFlux” می نامد. یک میکروپمپ سرامیکی پیزوالکتریک ۰.۲ سانتی متر مربع، مایع خنک کننده را در یک خط لوله در نزدیکی پشت دستگاه و اطراف مجموعه دوربین عظیم به بالا و پایین حرکت می دهد.

قسمت پشتی دستگاه با یک ماده شفاف پوشانده شده است که این فرآیند را به عنوان نوعی نمایش نور به نمایش می گذارد. این یک اثر جالب است و همیشه در مقایسه با Phone (1) که توسط یکی از بنیانگذاران OnePlus، Carl Pei’s Nothing در سال گذشته منتشر شد، به اشتراک می گذارد.

با توجه به رکود اخیر در نوآوری گسترده تر گوشی های هوشمند، احتمالاً اجتناب ناپذیر است که سازندگان طراحی محصول را به روش های جدیدی تغییر دهند. فروش گوشی های هوشمند نیز در سراسر جهان بسیار کاهش یافته است و تولیدکنندگان را به دنبال راه های جدیدی برای شروع فروش می گرداند.

لیو می گوید: «بسیاری از جوانان بازی کردن را دوست دارند. “بازی نقش مهمی در زندگی دیجیتال آنها دارد و در آینده، ما به طور مداوم تجربه بازی آنها را بهبود خواهیم داد. در حال حاضر، ما قطعاً با کاربران خود در مورد توسعه بازی تعامل داریم. ما در مورد چگونگی بهبود تجربه بازی صحبت می کنیم و در آینده معتقدیم که زمان بیشتری برای صحبت با آنها خواهیم داشت.”

این مکالمات تا حدی به تعامل طولانی مدت این شرکت با پایگاه کاربر خود اشاره دارد. انجمن از همان ابتدا عامل اصلی رشد وان پلاس بود، اما بسیاری از مصرف کنندگان نگران بودند که قرار گرفتن در غول موبایل چینی Oppo باعث شود که از تمرکز اولیه دور شود.

یک مثال بارز، طرح های اولیه برای ادغام OxygenOS OnePlus با Color OS Oppo است. این شرکت یک سال پیش، به دنبال واکنش کاربران، این حرکت را کنار گذاشت.

لیو می‌گوید: «من فکر می‌کنم یک چیز را می‌توان بهبود بخشید، و آن این است که ما باید ارتباط بهتری با دنیای خارج داشته باشیم.»

آیا اکنون که برآمدگی اولیه پذیرش ۵G مدت هاست از بین رفته است، آیا بازی مرز بعدی برای سازندگان دستگاه است؟

شرکت‌هایی مانند ایسوس، نوبیا و شیائومی با عرضه دستگاه‌هایی که در مرکز آن تجربه می‌کنند، روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

از سوی دیگر، غول هایی مانند سامسونگ و اپل، به نظر می رسد راضی هستند که به سادگی بازی را در دستگاه های پرچمدار خود در دسترس تر کنند.

به نظر می رسد وان پلاس احتمالاً مسیر دوم را دنبال می کند، اما سازنده تلفن مطمئناً قبلاً من را شگفت زده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا