اخبار اینترنت

توییتر توییت های ۱۰۰۰۰ کاراکتری را برای مشترکین آبی معرفی می کند

به گزارش اپ خونه، توییتر ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به مشترکین آبی اجازه می دهد تا پست های ۱۰۰۰۰ کاراکتری ارسال کنند – گویی این شبکه اجتماعی در تلاش برای رقابت با یک پلت فرم خبرنامه رقیب است.

در کنار این، این توییتر پشتیبانی از قالب بندی متن های پررنگ و ایتالیک را نیز اضافه کرده است.

در ماه فوریه، این شبکه اجتماعی توییت هایی با طول ۴۰۰۰ کاراکتر برای مشترکین آبی معرفی کرد تا مردم را تشویق کند که به جای تاپیک، پست های طولانی تر منتشر کنند.

“ما در حال بهبود تجربه نوشتن و خواندن در توییتر هستیم!  توییتر اکنون از توییت هایی با طول حداکثر ۱۰۰۰۰ کاراکتر، با قالب بندی متن پررنگ و ایتالیک پشتیبانی می کند.”

تلاش این شرکت برای نوشتن طولانی در زمانی است که ایلان ماسک ابزارهای درآمدزایی سازندگان را معرفی می کند.

او اعلام کرد که سازندگان می توانند برای کسب درآمد درخواست دهند و اشتراک را به کاربران ارائه دهند.

برای ۱۲ ماه آینده، توییتر پس از پرداخت ۳۰ درصد به اپل یا گوگل، تمام پول را به سازندگان خواهد داد. با ارسال آن، مالیات اپل/گوگل به ۱۵ درصد کاهش می یابد و شرکت رسانه های اجتماعی هزینه کمی از سازندگان می گیرد.

با این حال، شرایط گوگل نشان می دهد که تنها ۱۵٪ از هزینه های اشتراک را دریافت می کند. بنابراین مشخص نیست که چرا ماسک گفته است که هزینه غول جستجو ۳۰ درصد است.

توییتر تا ۱۲ ماه آینده هیچ یک از این پول ها را نگه نخواهد داشت.

هر پولی را که ما دریافت کنیم، دریافت خواهید کرد، بنابراین ۷۰٪ برای اشتراک در iOS و Android (30٪ هزینه دریافت می کنند) و ~۹۲٪ در وب بسته به پردازنده پرداخت می تواند بهتر باشد.

در حال حاضر، سازندگان می‌توانند اشتراک‌هایی را با قیمت‌های ۲.۹۹ دلار، ۴.۹۹ دلار و ۹.۹۹ دلار در ماه ارائه دهند.

قوانین توییتر نشان می دهد که سازندگان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند، آنها باید ۱۰۰۰۰ کاربر فعال داشته باشند و باید حداقل ۲۵ بار در ۳۰ روز گذشته توییت کرده باشند تا واجد شرایط کسب درآمد باشند.

در حال حاضر، برنامه کسب درآمد توییتر در حال حاضر فقط برای کاربران در ایالات متحده در دسترس است، اما ماسک گفت که این شرکت در حال کار بر روی گسترش این برنامه به کشورهای دیگر است.

این راه‌اندازی مجدد کسب درآمد اساساً برندسازی مجدد برنامه Super Follows این شرکت است که اولین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد .

ماسک به تازگی چند ویژگی مانند قالب بندی متن و ویدیوهای طولانی تر را اضافه کرده است تا آن را شبیه یک ابزار جدید کند.

نوشتن طولانی نیز کاملاً جدید نیست. ژوئن گذشته، این شرکت برنامه ای به نام یادداشت های توییتر را برای نویسندگان منتخب معرفی کرد .

با این حال، آن برنامه در زمان ماسک بسته شد. پس از تصاحب شرکت، او همچنین ابزار خبرنامه Revue را که یک استارتاپ توییتر در سال ۲۰۲۱ خریداری کرده بود، کشت.

توییتر همچنین در یک نبرد شدید با پلتفرم خبرنامه Substack است که اوایل این هفته یک فید مشابه توییتر به نام Notes را معرفی کرد .

در چند روز گذشته، شبکه اجتماعی شروع به مسدود کردن لینک‌های Substack کرد و حتی پاسخ‌ها، ریتوییت‌ها یا نشانک‌های روی توییت‌ها را با پیوند به سرویس خبرنامه ممنوع کرد.

وقتی مت تابی، که چندین بار در توییتر فایلز نوشت، گفت که قصد دارد به Substack Notes برود، ماسک او را متهم کرد که کارمند Substack است .

ماسک همچنین Substack را متهم کرد که «در تلاش برای دانلود بخش عظیمی از پایگاه داده توییتر برای راه‌اندازی شبیه‌سازی توییتر خود بود». این ادعا توسط کریس بست، مدیرعامل Substack رد شد .

در ماه فوریه، مدیر عامل تسلا قول داده بود که درآمد تبلیغاتی را با مشترکین آبی به اشتراک بگذارد ، اما این ویژگی هنوز در جایی ظاهر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا