اخبار اینترنت

توییتر ظاهراً اکنون از همه تبلیغ کنندگان می خواهد که یک علامت تأیید شده داشته باشند

به گزارش اپ خونه، با پایان یافتن سیستم علامت تیک آبی قدیمی توییتر ، سیستم جدید تأیید پولی این شبکه اجتماعی بیش از اندکی هرج و مرج ایجاد می کند ، به طوری که خود ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت ، در صورت امتناع برخی از افراد مشهور برای تأیید اعتبار وارد عمل می شود. .

با این حال، یکی دیگر از قطعات کوچکی که از قتل عام بیرون آمد این است که هر کسی که به دنبال تبلیغ در توییتر است، اکنون ظاهراً باید یک حساب تأیید شده داشته باشد.

چندین کاربر توییتر ، از جمله مت ناوارا ، استاد رسانه‌های اجتماعی ، اسکرین‌شات‌هایی از ایمیلی که گفته می‌شود توسط توییتر ارسال شده است، منتشر کرده‌اند که بیان می‌کند از ۲۱ آوریل ، علامت‌های تأیید شده برای ادامه اجرای تبلیغات در پلتفرم مورد نیاز است.

در این ایمیل آمده است:

ساخت توییتر بهتر از طریق تأیید

سلام!

از ۲۱ آوریل، حساب @ شما باید دارای یک علامت تأیید شده باشد یا در Twitter Blue یا Verified Organizations مشترک شوید تا به اجرای تبلیغات در توییتر ادامه دهید.

حساب‌های تجاری که بیش از ۱۰۰۰ دلار در ماه هزینه می‌کنند، در حال حاضر تیک طلایی دارند یا به زودی خواهند داشت، و در حال حاضر بدون وقفه به تبلیغات دسترسی خواهند داشت.

این تغییر با استراتژی راستی‌آزمایی گسترده‌تر توییتر یعنی ارتقای کیفیت محتوا در توییتر و افزایش تجربه شما به عنوان یک کاربر و تبلیغ‌کننده مطابقت دارد .

این رویکرد همچنین از تلاش‌های مداوم ما برای کاهش حساب‌ها و ربات‌های جعلی پشتیبانی می‌کند.

اشتراک در هر یک از این سرویس ها به این معنی است که توسط توییتر به عنوان یک شخص و/یا کسب و کار واقعی تأیید شده اید.

در میان سایر ویژگی ها، حضور ارگانیک قابل مشاهده تر و طیف وسیع تری از ابزارهای ایجاد خواهید داشت.

در حالی که ماسک اشتراک‌ها را به عنوان عامل اصلی پول درآورده است زیرا تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم فرار می‌کنند ، واضح است که توییتر همچنان دلارهای تبلیغاتی می‌خواهد و نیاز دارد.

تبلیغ‌کنندگان برتر این پلتفرم، کسانی که هر ماه ۱۰۰۰ دلار خرج می‌کنند، در حال حاضر یک علامت تیک طلای رسمی رایگان دریافت می‌کنند که نشان می‌دهد آنها یک حساب تجاری رسمی هستند.

هنوز هیچ چیز رسمی در صفحات حساب های تبلیغاتی توییتر وجود ندارد که نشان دهد فقط حساب های تأیید شده می توانند تبلیغ کنند، اما در صورتی که باعث کاهش هرزنامه یا بازدارندگی سایر بازیگران بد از پلت فرم شود، نیاز به تأیید برای تبلیغ کنندگان وجود دارد.

با این حال، برای اینکه این کار به درستی مؤثر باشد، مطمئناً به بررسی دقیق فراتر از نیاز به کارت اعتباری و شماره تلفن نیاز دارد، در حالی که هزینه ماهانه ۸ دلار به خودی خود یک عامل بازدارنده اصلی نیست.

با حرکت رو به جلو، به نظر می رسد که هر کسی که بخواهد یک تبلیغ ارسال کند یا یک توییت را تبلیغ کند، باید ماهانه ۸ دلار برای Twitter Blue یا ۱۰۰۰ دلار در ماه هزینه کند تا به عنوان یک سازمان تأیید شده شناخته شود.

یک استثنا در اینجا احتمالاً حساب‌هایی با تیک خاکستری است که برای حساب‌های رسمی دولتی و مرتبط مانند آژانس‌ها، سفارت‌ها، پارلمان‌ها و غیره محفوظ است.

به هر حال، دیدن این که چگونه این حرکت به جز منصرف کردن هزینه های تبلیغاتی در توییتر، کار دیگری انجام می دهد دشوار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا