اخبار اینترنت

توییتر پس از برخورد ماسک با خبرنگاران ممنوعه، ویژگی صوتی گروه Spaces خود را حذف می کند

به گزارش اپ خونه، ظاهراً توییتر ویژگی صوتی گروه Spaces خود را حداقل به طور موقت پس از پیوستن ایلان ماسک به یک مکالمه گروهی که شامل خبرنگارانی بود که از این پلتفرم ممنوع شده بودند، حذف کرد.

آخرین درام پس از آن رخ می دهد که توییتر چندین روزنامه نگار برجسته را که قبلاً در مورد حساب توییتر Elon Jet پوشش داده بودند، تعلیق کرد.

همانطور که مشخص است، توییتر ظاهراً یک ویژگی عجیب و غریب دارد که به کاربران ممنوعه اجازه می دهد همچنان در فضاهای توییتر شرکت کنند و با سایر اعضا گفتگو کنند، و برخی از کسانی که ممنوع شده بودند این کار را انجام دادند.

کیتی نوتوپولوس، خبرنگار BuzzFeed، دیروز عصر یک گفتگوی گروهی را آغاز کرد و تعدادی از روزنامه‌نگاران که حساب‌هایشان توسط توییتر به حالت تعلیق درآمده بود، از جمله درو هارول از واشنگتن پست و مت بایندر از Mashable، و همچنین جک سوینی، خالق الون جت، به او پیوستند. حساب توییتری که حساب شخصی خودش را داشت نیز به حالت تعلیق درآمد.

ایلان ماسک به این گفتگو ملحق شد، جایی که او همچنان از کسانی که نه تنها اطلاعات مکان واقعی جت شخصی او را به اشتراک می‌گذاشتند، بلکه از کسانی که این داستان را گزارش می‌کردند نیز انتقاد کرد. صرافی در مکان های مختلف آنلاین در دسترس است.

ماسک پس از تحت فشار قرار گرفتن توسط روزنامه نگاران بر سر برخی از تناقضاتش، به طور ناگهانی گفتگو را ترک کرد و اندکی پس از آن که کل ویژگی Spaces شروع به پخش کرد.

در زمان نگارش این مقاله، شروع یک مکالمه جدید Spaces یا پیوستن به یک مکالمه موجود امکان پذیر نیست، مطمئناً بر اساس آزمایش های مختلفی که TechCrunch در داخل انجام داده است. ماسک در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که متعجب بود درباره Spaces چه خبر است، پاسخ داد که “در حال رفع یک باگ قدیمی” است و باید فردا دوباره کار کند.

چه Spaces فردا بازگردد یا نه، اعلامیه های بزرگ اخیر توییتر در مورد توییتر ۲.۰ و “تعهد مستمر آن به گفتگوی عمومی” در کنار رویدادهای ۲۴ ساعت گذشته نمی تواند کمتر صادقانه به نظر برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا