اخبار اینترنت

توییتر یک لایه API جدید ۵۰۰۰ دلاری در ماه معرفی می کند

به گزارش اپ خونه، توییتر یک لایه API جدید به نام Twitter API Pro برای استارت آپ ها معرفی کرد که ماهیانه ۵۰۰۰ دلار هزینه دارد.

این ردیف به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که ماهانه ۱ میلیون توییت دریافت کنند و ۳۰۰۰۰۰ توییت در ماه ارسال کنند و به آنها امکان دسترسی به نقطه پایانی جستجوی آرشیو کامل را می دهد.

شرکت تحت رهبری ایلان ماسک در ماه مارس سطوح جدید قیمت گذاری را اعلام کرد .

در اوایل سال، توییتر اعلام کرد که دسترسی به لایه API رایگان خود را قطع خواهد کرد . با این حال، با ارائه ۱۵۰۰ توییت در ماه دسترسی رایگان برای ربات های ارائه دهنده محتوا تا حدودی از این تصمیم عقب نشینی کرد.

رده جدید بین رده پایه ۱۰۰ دلاری در ماه و رده سازمانی ۴۲۰۰۰ دلاری در ماه قرار دارد.

توییتر این سطح جدید را برای استارت‌آپ‌هایی که کسب و کار خود را گسترش می‌دهند مناسب می‌خواند.

وقتی توییتر قیمت گذاری جدید را اعلام کرد، بسیاری از توسعه دهندگان و بنیانگذاران این بحث را مطرح کردند که این شرکت باید یک لایه میانی بین Basic و Enterprise برای استارت آپ هایی که توانایی پرداخت حدود نیم میلیون دلار در سال را ندارند، معرفی کند.

لایه Pro API جدید به برخی از این افراد پاسخ می‌دهد، اما برای کسب‌وکارهایی که بودجه‌های محدودی دارند راه‌حلی نخواهد داشت، زیرا هنوز باید ۶۰۰۰۰ دلار در سال خرج کنند.

به عنوان مثال، این محدودیت پست جدید در سطح حرفه ای ممکن است برای برخی از ربات ها کافی باشد، اما برای توسعه دهندگان دشوار است که از طریق اشتراک ها یا کمک های مالی برای حفظ خدمات برای مدت طولانی، پول جمع آوری کنند.

قابل ذکر است، توییتر هنوز راه حلی برای محققان و دانشگاهیان ایجاد نکرده است .

در ماه مارس، این شرکت گفت که به دنبال راه های جدیدی برای خدمت به آن جامعه است ، اما این شبکه اجتماعی هنوز هیچ اطلاعیه ای نداده است.

اخیراً در یک رویداد، ماسک گفت که توییتر پس از اتخاذ اقدامات شدید برای کاهش هزینه‌ها، در «قوس بازگشت» قرار گرفته است .

در اوایل این ماه، این شرکت لیندا یاکارینو از NBCUniversal را به عنوان مدیر عامل توییتر و برنامه جاه‌طلبانه همه چیز X استخدام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا