موبایل

جشنواره بزرگ هندی آمازون ۲۰۲۲ فردا آغاز می شود: هر آنچه که باید بدانید

فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون ۲۰۲۲ در تاریخ ۲۲ سپتامبر برای اعضای Prime افتتاح می شود. فروش فصل جشن برای همه افراد دیگر از ۲۳ سپتامبر آغاز می شود. فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون وعده می دهد که “پایین ترین قیمت ها” را برای محصولات منتخب به ارمغان بیاورد و در عین حال طیف گسترده ای را ارائه دهد. انتخاب محصولات با قیمت های تخفیف دار آمازون همچنین پیشنهادات مبادله و پرداخت همراه را در طول فروش فصل دیوالی خود ارائه خواهد کرد. کمتر از ۱۲ ساعت تا شروع فروش باقی مانده است، ما این راهنمای آسان را برای کمک به شما برای آماده شدن برای بزرگترین فروش سال آمازون آماده کرده ایم.

جشنواره بزرگ هندی آمازون ۲۰۲۲ چه زمانی آغاز می شود؟

اعضای پرایم آمازون می‌توانند از ساعت ۱۲ صبح روز ۲۲ سپتامبر به تمام معاملات مربوط به جشنواره بزرگ هندی آمازون ۲۰۲۲ دسترسی داشته باشند. بقیه باید تا ساعت ۱۲ صبح روز ۲۳ سپتامبر منتظر بمانند تا به این معاملات دسترسی پیدا کنند. آمازون هنوز آخرین تاریخ فروش فصل جشن خود را اعلام نکرده است.

از فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون ۲۰۲۲ چه انتظاری داریم؟

آمازون در حال حاضر شروع به افشای برخی از بزرگترین معاملات جشنواره بزرگ هندی خود قبل از رویداد فروش گسترده کرده است. فروش فصل جشن آمازون شامل تخفیف‌ها و تخفیف‌های مدت محدود لایتنینگ در محصولات منتخب در طول رویداد فروش خواهد بود. بازار آنلاین با SBI Card همکاری کرده است تا در مرحله اول فروش، ۱۰ درصد تخفیف فوری به کاربران کارت اعتباری و نقدی بانک ارائه دهد.

فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون ۲۰۲۲ تخفیف هایی به ارزش ۴۰ درصد را برای تلفن های همراه و لوازم جانبی محبوب به همراه خواهد داشت. این شرکت همچنین EMI بدون هزینه، پیشنهاد تعویض، تعویض رایگان صفحه نمایش (با گوشی های هوشمند منتخب) و سایر پیشنهادات همراه را ارائه می دهد. آمازون در حال حاضر برخی از پیشنهادات اصلی آینده تلفن های هوشمند را قبل از فروش بسته بندی کرده است. اگر به دنبال ارتقا یا خرید یک گوشی هوشمند جدید هستید، فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون ارزش بررسی را دارد.

علاوه بر تلفن های همراه محبوب، فروش آمازون همچنین تخفیف هایی به ارزش ۷۵ درصد را برای لپ تاپ های محبوب، ساعت های هوشمند و سایر لوازم الکترونیکی به همراه خواهد داشت. همچنین می‌توانید انتظار تبادل همراه و پیشنهادات EMI بدون هزینه را داشته باشید. آمازون همچنین پیشنهادهای تخفیف مبتنی بر کوپن را بر روی محصولات الکترونیکی منتخب موجود در جریان فروش جشنواره بزرگ هند ۲۰۲۲ به اشتراک می گذارد.

اگر قصد خرید یک تلویزیون جدید یا سایر لوازم خانگی را دارید، فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون نوید «پایین‌ترین» قیمت‌ها را در تلویزیون‌ها و لوازم خانگی داده است. آمازون برخی از تخفیف های آتی خود را در تلویزیون ها و لوازم خانگی قبل از رویداد فروش فاش کرده است.

دستگاه‌های آمازون مانند مدل‌های Fire TV Stick، خواننده‌های کتاب الکترونیکی Kindle، و بلندگوهای هوشمند Echo مجهز به الکسا نیز در جریان فروش آتی جشنواره بزرگ هند در آمازون با قیمت‌های تخفیف‌خورده در دسترس خواهند بود. فروش فصل جشن زمان ایده آلی برای خرید این دستگاه های آمازون با قیمت های تخفیفی خواهد بود. آنها همچنین در طول فصل دیوالی هدایای عالی می دهند.

در طول فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون ۲۰۲۲ چه چیزی بخریم؟

بسیاری از ما به دلیل تخفیف‌ها و پیشنهادات بسته‌ای که در طول این فروش‌ها در دسترس است، عاشق خرید وسایل و لوازم خانگی در فصل جشن هستیم. اگر به دنبال ارتقای تلفن هوشمند خود هستید یا به تلویزیون صفحه بزرگی که برای اتاق نشیمن خود چشم دوخته اید تغییر دهید، فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون در سال ۲۰۲۲ یک فرصت ایده آل خواهد بود. بازار آنلاین پیشنهادهای مبادله ای را ارائه می دهد که به راحتی قابل استفاده است، که در آن تخفیف فوری در خرید خود دریافت می کنید، و دستگاه قدیمی شما هنگام تحویل محصول جدید از محل شما انتخاب می شود.

برای کسانی که به دنبال ارتقای ایستگاه های کاری خود هستند، انتظار می رود فروش جشن آمازون تخفیف هایی را برای طیف گسترده ای از لپ تاپ، مانیتور، صفحه کلید و سایر لوازم جانبی به همراه داشته باشد. مطمئن شوید که خرید خود را با پیشنهادهای پرداخت موجود و مبادله بسته‌بندی کرده‌اید تا قیمت کلی مؤثرتری داشته باشید.

دستگاه های خود آمازون با قیمت های قانع کننده در طول فروش جشنواره بزرگ هند در دسترس خواهند بود. کتابخوان Kindle، بلندگوهای هوشمند Echo، و Fire TV Sticks برخی از محصولات پرفروش در طول این فروش هستند.

چگونه هنگام خرید در جشنواره بزرگ هند ۲۰۲۲ حتی بیشتر پس انداز کنیم؟

  • قبل از رویداد فروش، موارد را به لیست علاقه مندی یا سبد خرید خود اضافه کنید
  • برای اطمینان از اینکه بهترین معاملات را دریافت می‌کنید، زود هنگام فروش (نیمه شب یا صبح زود) وارد شوید
  • اطمینان حاصل کنید که برای دسترسی به معاملات یک روز جلوتر از دیگران، در عضویت Prime مشترک شوید
  • از پیشنهادهای مبادله و پرداخت بسته موجود حداکثر استفاده را ببرید
  • مطمئن شوید که به لیست خرید خود پایبند هستید تا از خرید چیزهایی که واقعاً از آنها استفاده نمی کنید اجتناب کنید
  • با Gadgets 360 همراه باشید زیرا ما بهترین معاملات فنی را در طول کل رویداد فروش به شما ارائه خواهیم داد.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا