خودرو

جنرال موتورز، لطفا وانت بچه برقی رویاهای من را بسازید

به گزارش اپ خونه، در صنعتی که وسواس زیادی به ساختن همه چیز دارد (حداقل در اینجا در ایالات متحده)، ممکن است انتظار نداشته باشید جنرال موتورز به یک پیکاپ برقی نوزاد علاقه نشان دهد، اما ما اینجا هستیم.

به گزارش اتوموتیو نیوز، جنرال موتورز طرح پیکاپی را در نظر گرفته است که «کوچکتر از فورد ماوریک و هیوندای سانتا کروز» با «خط سقف کم» و تخت ۴ تا ۴.۵ فوتی باشد.

طبق گزارش ها، این نشریه نمونه اولیه ای از EV را در یک کارگاه جنرال موتورز مشاهده کرد و گفت که می تواند دارای برچسب قیمتی زیر ۳۰۰۰۰ دلار باشد (که در مقایسه با اکثر خودروهای الکتریکی جدید این روزها بسیار ارزان است).

با قضاوت بر اساس این توصیف، این کامیون کوچک می تواند به عنوان جانشین معنوی شورولت S-10 EV عمل کند، که برای مدت کوتاهی به عنوان یکی از اولین پیکاپ های الکتریکی در اواخر دهه ۹۰ تاریخ ساز شد.

مایکل پیووار، مدیر طراحی جنرال موتورز، طبق گزارش ها به Automotive News اشاره کرد که این طراحی قطعا نهایی نیست و گفت که خودروساز “اینها را ایجاد می کند تا واکنش نشان دهد و سپس سعی کند آن را اصلاح کند یا ادامه دهد.”

هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که شرکت‌های آمریکایی از پیکاپ‌های بسیار نوجوان در اندازه خودروی Kei استقبال کنند، اما همچنان خوشحالیم که می‌بینم جنرال موتورز در حال بررسی ساخت چیزی است که ظاهراً بزرگ نیست.

رویای ما این است که خودروسازان آمریکایی بیشتر در این مسیر حرکت کنند، اما افسوس که به نظر نمی رسد بازار اشتهای ما برای کامیون های خیلی کوچک را داشته باشد.

گزارش پیکاپ نوزاد قبل از یک روز شلوغ برای جنرال موتورز بود. اگرچه این خودروساز ادعا می کند که تا سال ۲۰۳۵ مجموعه خود را از شر گازسوزهای گازی خلاص می کند، روز جمعه برنامه ای برای پمپاژ ۵۷۹ میلیون دلار به تاسیسات Flint خود برای تولید نسل دیگری از موتورهای V-8 خود اعلام کرد.

جرالد جانسون، رئیس تولید جنرال موتورز، در بیانیه‌ای به خبرنگاران این حرکت تا حدی متناقض را توضیح داد.

او با یک احتیاط بزرگ گفت: «تعهد ما به آینده تمام الکتریکی‌های الکتریکی است، بدون شک در این مورد، مشتریان زیادی برای موتورهای احتراق داخلی وجود دارند که نمی‌خواهیم از دست بدهیم.»

جنرال موتورز اعلام کرد که قصد دارد ۳۳۹ میلیون دلار دیگر را در سه تاسیسات دیگر سرمایه‌گذاری کند که قطعات خودروهای الکتریکی را تولید می‌کنند.

همچنین متوجه شدیم که جنرال موتورز طرح همکاری با ال‌جی در چهارمین کارخانه باتری در ایالات متحده را کنار گذاشته است. یکی از این کارخانه ها در حال حاضر در اوهایو فعال است، در حالی که دو کارخانه دیگر هنوز در تنسی و میشیگان در حال کار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا