اخبار اینترنت

جنرال موتورز تبلیغات پولی را در توییتر متوقف می‌کند، زیرا ایلان ماسک مالکیت توییتر را بر عهده می‌گیرد

به گزارش اپ خونه، جنرال موتورز یک روز پس از آن که میلیاردر و مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، خرید ۴۴ میلیارد دلاری پلت فرم رسانه های اجتماعی را نهایی کرد، به طور موقت تبلیغات پولی در توییتر را متوقف کرد.

CNBC اولین کسی بود که تصمیم جنرال موتورز را گزارش کرد. TechCrunch تصمیم خودروساز آمریکایی را تایید کرد.

این شرکت در بیانیه ای ایمیلی به TechCrunch گفت: “ما در حال تعامل با توییتر هستیم تا مسیر پلتفرم تحت مالکیت جدید آنها را درک کنیم.” همانطور که روند عادی کسب و کار با تغییر قابل توجه در یک پلت فرم رسانه ای است، ما به طور موقت تبلیغات پولی خود را متوقف کرده ایم. تعاملات مراقبت از مشتری ما در توییتر ادامه خواهد داشت.”
مشخص نیست که چند درصد از کل بودجه تبلیغات جنرال موتورز به توییتر اختصاص داده شده است.

بیشتر خودروسازان در توییتر حضور دارند. اگرچه همه آنها تبلیغات پولی را انتخاب نمی کنند.

فورد، جنرال موتورز، استلانتیس، پورشه، فولکس‌واگن و ولوو تنها تعداد انگشت شماری از خودروسازان شناخته‌شده به همراه شرکت‌های جدیدتری مانند ریویان هستند که حساب‌های رسانه‌های اجتماعی روی پلتفرم دارند. فیسکر حتی پس از اینکه موسس و مدیر عامل آن، هنریک فیسکر، حساب شخصی خود را در ماه آوریل پس از اعلام قرارداد ماسک و توییتر، حذف کرد، همچنان در توییتر است.

ماسک در اوایل این هفته با یادداشتی که در حساب کاربری شخصی خود در توییتر در مورد رویکرد مورد نظر خود برای اجرای پلت فرم رسانه های اجتماعی منتشر کرد، سعی کرد ترس تبلیغ کنندگان را فرو بنشاند.
ماسک نوشت: «گمانه‌های زیادی در مورد اینکه چرا توییتر را خریدم و در مورد تبلیغات چه فکر می‌کنم وجود دارد. “بیشتر آن اشتباه بوده است.” او در ادامه نوشت که معتقد است توییتر پتانسیل تبدیل شدن به یک “میدان شهری دیجیتالی مشترک” را دارد و این پلتفرم نمی تواند “یک منظره جهنمی رایگان برای همه” باشد.

وعده های ماسک ممکن است برای جنرال موتورز کافی نباشد زیرا به دنبال رقابت و حتی پیشی گرفتن از تسلا در فروش خودروهای برقی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا