» اخبار اینترنت » جیمیل دیگر به کاربران اجازه نخواهد داد که به طراحی قبلی خود برگردند
جیمیل
اخبار اینترنت

جیمیل دیگر به کاربران اجازه نخواهد داد که به طراحی قبلی خود برگردند

آبان ۱۸, ۱۴۰۱ 1۰7

به گزارش اپ خونه، گوگل امروز اعلام کرد که رابط کاربری جدید جیمیل را به تجربه ای استاندارد برای کاربران تبدیل می کند. این شرکت اولین بار رابط کاربری جدید را در اوایل سال جاری منتشر کرد اما به کاربران اجازه داد تا به نمای اولیه بازگردند. از این ماه، کاربران دیگر گزینه بازگشت به رابط کاربری قدیمی را نخواهند داشت.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: «نمای یکپارچه با Gmail، Chat، Spaces و Meet در سمت چپ پنجره نیز برای کاربرانی که Chat را روشن کرده‌اند، استاندارد خواهد شد. از طریق تنظیمات سریع، می‌توانید این رابط کاربری جدید را طوری سفارشی کنید که مهم‌ترین برنامه‌ها را شامل شود، چه Gmail به تنهایی یا ترکیبی از Gmail، Chat، Spaces و Meet.»

 

Gmail's new interface

 

 

گوگل اشاره می‌کند که توانایی سفارشی‌سازی رابط کاربری جدید، حفظ اطلاعات مهم را آسان‌تر می‌کند و نیاز به جابجایی بین برنامه‌ها، پنجره‌ها یا تب‌های مختلف را کاهش می‌دهد. شایان ذکر است که با این تغییر جدید، کاربران دیگر گزینه ای برای پیکربندی Chat در سمت راست جیمیل نخواهند داشت.

تصمیم این شرکت برای تبدیل رابط کاربری جدید خود به تجربه استاندارد تعجب‌آور نیست، اما احتمالاً برای کاربرانی که طراحی قدیمی را ترجیح می‌دهند، یک تغییر ناامیدکننده خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×